Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-18, 11:39
  #1
Medlem
På Vestmanlands Läns Tidnings sajt kan man idag se på "Brottsplats Västerås" och där efterlyser man en man som drar omkring och tafsar på unga tjejer. Polisen efterlyser tips.


http://tv.vlt.se/broadcast/view/id/111607
Citera
2010-02-18, 11:49
  #2
Medlem
Mandelbrots avatar
Det tycks vara samstämmiga vittnesuppgifter. Det var dessutom bra bilder ifrån reportaget, så han är nog snart finkeburad.
Citera
2010-02-18, 12:10
  #3
Medlem
Ja förmodligen och förhoppningsvis. Jag har två systrar i Västerås. Tänk om polis och media kunde sammarbeta på det här viset oftare, snacka om ökning av uppklarade brott.
Citera
2010-02-18, 16:34
  #4
Medlem
För en gångs skull mörkar man inte gärningsmannens utseende och uppenbarligen ickenordiska härkomst.
Se nu till att identifiera fanskapet, en sådan person eskalerar ganska snabbt till våldtäkter.
Citera
2010-02-19, 10:20
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
För en gångs skull mörkar man inte gärningsmannens utseende och uppenbarligen ickenordiska härkomst.
Se nu till att identifiera fanskapet, en sådan person eskalerar ganska snabbt till våldtäkter.


Exakt. Det är nog bara en tidsfråga innan det händer något ännu allvarligare.
V-ås är ju inte så stort. Så någon borde ju känna igen honom.

Så kom igen nu alla västeråsare fram med namn på på Sv*rtingen.

Ut med honom ur landet.
Citera
2010-02-19, 10:34
  #6
Avstängd
Dunderbrekks avatar
Alltså vad är det för fel på dessa äckliga blattar egentligen? Jag är trött på att behöva läsa om sånt här varenda jävla dag. Jag trodde Västerås var förskonat från blattar men tydligen är så inte fallet.

Våra systrar, döttrar och mammor drar det kortaste strået i detta vansinniga mångfaldsprojekt som påtvingats oss
Citera
2010-02-19, 11:03
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderbrekk
Alltså vad är det för fel på dessa äckliga blattar egentligen? Jag är trött på att behöva läsa om sånt här varenda jävla dag. Jag trodde Västerås var förskonat från blattar men tydligen är så inte fallet.

Våra systrar, döttrar och mammor drar det kortaste strået i detta vansinniga mångfaldsprojekt som påtvingats oss


haha! Att V-ås skulle vara förskonat från Sv*rtskallar? haha! Vilket skämt.
Har du ens vart i V-ås. Minns att när jag flyttade hit när jag skulle börja Gymnasiet att jag reagerade på hur MYCKET icke svenskar det var i denna stad.

Men jag tycker att någon borde känna igen honom. Han ser ju inte så gammal ut.
Sjlv har jag inga icke svenska vänner. Beblandar mig inte utlänningar. Det blir bara problem. Tyvärr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback