Jag ska inte påpeka allt jag tänker på men ska dela med mig den största anledning till varför jag ogillar tjejer och kvinnor..
DERAS BORTSKÄMDA SÄTT ATT TÄNKA! Hela femnist systemet och samhällets värderingar!
Kvinnor tar det förgivet att vara bortskämda och systemet skämmer bort dem så gör även männen.
Jag är en kille som är OTROLIGT rättvis. Jag är ärlig. Loyal. Målmedveten. Tål kritik. Kan erkänna mina misstag. Jämnlik osv.. Och jag förväntar mig att bli rättvist behandlad så som jag behandlar kvinnor. MEN kvinnor anser inte sig själva skyldiga till att behandla mig rättvist för det finns 100 andra killar runt hörnan som underkastar sig till dem och bjuder gärna på en drink!
EDIT: OCH! Alla tjejer jag träffat har varit såna. De tar det förgivet att alla killar ska vara desperata och saxgalna osv. Och detta är inte något jag hittar på utan jag påverkas själv av detta för att jag kan inte ha ett hälsosamt förhållande! För när jag blir tsm med en tjej så ger de fan inte kärlek. De bara äter upp min kärlek och sen när jag inte känner mig älskad och inte ser en mening eller poäng med att älska så anklagas jag för att jag inte älskar henne! Men om jag snackar om att jag inte känner mig älskad får jag bara ett ORD.. "jo jag älskar dig" men i handlingar utspelar det sig inte för endast ett jävla ord räcker inte! Man måste vara det, visa det också!
Och jag hatar det! Kvinnornas sätt att tänka. Bara för de säger "jag älskar dig" så har de ÄLSKAT en men ord från mannen räcker inte, man måste liksom få henne må bra också med bra sex o beteende och styrka och dedikation o allting medans kvinnan bara ligger som en död jävla fisk i sängen och älskar sexet :S PATETISKKKKKKKKKKKT är så jävla less på förhållanden....
Och sist men inte minst.. Detta hatar jag GROVT!! Hatar detta verkligen GROOOOOOOOOOVT!
När jag ville ha förhållande, kärlek och kvinlig närhet som mest så hade jag inte en enda tjej kompis! Jag hade inte ennnnnnnnnn ennnnnnnda jävla tjej att prata med!!!! Alla tjejer titta på mig som om jag var ett psyko för jag är en sådan snäll person! Och VAD NU?! JAG VILL INTE HA FÖRHÅLLANDE ELLER TJEJ och VAD NU?! FLERA TJEJER STÅR RADADE OCH SÄGER DE ÄLSKAR MIG OCH VILL HA FÖRHÅLLANDE MEN JAG VILL FAN INTE VAR FAN FANNS NI NÄR JAG VILLE HA DET NI SMUTSKASTA MIG FÖRHELVETTE!!!
usch...
Hur fan ska man inte hata kvinnor när varje tjej gör att man bli less på dem. Bortskämda jävlar. Jag väntar FORTFARANDE på en tjej som har vett i huvudet och kan fatta vad hon själv håller på med.