• 1
  • 2
2010-02-17, 21:11
Medlem
kumquats avatar
Okej, jag mste brja med att sga att jag kan inte flirta. Alls. Jag r helt handikappad p det stadiet. Och dessutom r jag vldigt duktig p att vertolka killars signaler.

Ex: En riktig, riktigt snygg kille som jag har spanat in i skolan hlsar pltsligt p mig - jag hlsar tillbaka och inte s mycket mer med det. Jag har aldrig pratat med honom frut, jag knner honom inte alls osv. Kan han ha menat ngonting med det? Typ hej du ser trevlig ut eller hej jag knner mig lite snll idag. Allts, vi har inte pratat mer sen dess, bara ftt gonkontakt ngra gnger (men jag knner mig alltid s obekvm med att kolla folk jag inte knner i gonen, s jag viker ofta bort blicken snabbt).

Men fr att komma till saken - hur fr man kontakt med er killar? Fr mig blir det aldrig mer n ett span, liksom.
Citera
2010-02-17, 21:13
Bannlyst
Blinka frenetiskt med ena gat nr du fr gonkontakt med en kille som du tycker om.
Senast redigerad av Balltazzar 2010-02-17 kl. 21:26. Anledning: Nn hade gjort ett stavfel p mitt inlgg
Citera
2010-02-17, 21:15
Medlem
Artygs avatar
En stadig,flrtig gonkontakt och ett litet leende s har han fattat vinken.
Citera
2010-02-17, 21:18
Medlem
Whitesnakes avatar
Prata?
Citera
2010-02-17, 21:22
Bannlyst
Det hr r anledningen till att jag hatar kvinnor.
Citera
2010-02-17, 21:24
Medlem
bernie512s avatar
1. G fram till personen.
2. Valfri hlsningsfras
3. Prata, hll gonkontakt och le.

Dr har du grunden i att flirta. Sen fr du vl lra dig lite mer om kroppssprk men det brukar kroppen fixa sjlv bara du r inriktad p att flirta.
Citera
2010-02-17, 21:26
Medlem
Kroppskontakt! tex om du str brevid han i kn till matsalen kan du stta till han lite ltt med sidan av din kropp mot hans och sga hej. Det r en bra flirt tycker jag.

Om han spanar in dig vldigt ofta kan du nog utg ifrn att han tycker du r st/snygg.
Citera
2010-02-17, 21:47
Medlem
Tsimons avatar
Det finns mnga olika taktiker fr att flirta. En del mnniskor inleder en flirt genom att blicka s mycket som mjligt mot den mnniska flirten r riktad mot. Om sedan blickarna besvaras eller om ngon tror att blickarna besvaras, brukar nsta steg i flirten inledas vilket kan sammanfattas: Flirt Intro = succeded

Denna taktik brukar kallas "blicken" och r en mycket vanlig taktik som mnga tidigare varit inne p.
Citera
2010-02-17, 21:49
Medlem
Man behver vl inte gra s speciellt mycket? Nr jag raggar/spanar in ngon s brukar jag bara ta kontakt och snacka med dem, visa sin bsta sida och vara trevlig sedan hller jag p s tills lget r rtt att lgga in sin stt p ngon fest eller liknande.
Citera
2010-02-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Balltazzar
Blinka frenetiskt med ena gat nr du fr gonkontakt med en kille som du tycker om.

Akutpsyk-varning p detta tipset. Hade nog hellre krt en sn brud till psyk n hem till mig..
Citera
2010-02-17, 23:08
Medlem
slattes avatar
Blickar tycker jag r en bra och lagom flirt, och ett litet leende kan man kosta p sig med
Citera
2010-02-17, 23:30
Medlem
Du lter som en ganska ung tjej?! behver inte svara p det

men nr jag var yngre s var jag livrdd nr en tjej kom fram och pratade med mig.. fattade typ ingenting d.. va nstan: vad vill hon?! Nr jag tnker p den tiden idag...s nskar jag att ni kunde vara mer rakt p sak.. allts stt dig bara bredvid han och lgg handen p benet eller ntt s han fattar att du r intresserad.
sen s kommer det lsa sig, d kommer han vara den som springer efter dig sen

lycka till nu

mvh Dr Phil
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in