2004-03-01, 17:36
Medlem
I dag gick jag längs västkustvägen ner mot spillepengen och precis innan stora postterminalen så låg det det som såg ut som en bunker halft ner grävd i marken man har satt för ingången men plankorna hadde gått sönder så man kunnde komma in nån som vet vad detta kan vara??
Citera
2004-03-03, 21:18
Medlem
lukaszs avatar
Nej, men en kvalificerad gissning är att det är en av de otaliga bunkrarna som finns/fanns i Malmö, som till exempel längs sibbarp finns väl fortfarande en del, har inte varit där på ett par år dock.
Citera
2018-01-05, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord of media
I dag gick jag längs västkustvägen ner mot spillepengen och precis innan stora postterminalen så låg det det som såg ut som en bunker halft ner grävd i marken man har satt för ingången men plankorna hadde gått sönder så man kunnde komma in nån som vet vad detta kan vara??

Denna bunker känner jag till. Det är en uteliggare som har bosatt sig i bunkern. Malmö stad har försökt blockera bunkern men så klart finns det folk som öppnar upp den igen. Vet inte om den är igen bommad. Jag vet att det är längesen du fick ett svar men jag vet ganska mycket om bunkern. Jag ska nog besöka denna plats idag och ser ifall man kan komma in.
Citera
2018-01-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ezisizm
Denna bunker känner jag till. Det är en uteliggare som har bosatt sig i bunkern. Malmö stad har försökt blockera bunkern men så klart finns det folk som öppnar upp den igen. Vet inte om den är igen bommad. Jag vet att det är längesen du fick ett svar men jag vet ganska mycket om bunkern. Jag ska nog besöka denna plats idag och ser ifall man kan komma in.

Berätta gärna vad du vet och bilder på stället om du kan.
Citera
2018-05-30, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
Berätta gärna vad du vet och bilder på stället om du kan.

Hej jag känner oxå till bunkern vid västkustvägen. Jag tror den är öppen.
Citera
2025-08-22, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pundapa
Hej jag känner oxå till bunkern vid västkustvägen. Jag tror den är öppen.

Vart ligger den
Citera
2025-08-26, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D45H05
Vart ligger den

Det är rivet, finns inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto