• 8
  • 9
2021-05-19, 09:28
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Där har fel kan jag säga. Att ha fött barn behöver verkligen inte betyda att dom har en slapp fitta. Mitt ex har fött 3 barn och hennes fitta var trång. Det handlar bara om att göra knipövningar, åtminstone för hennes del.

Men ofta är det fallet..
Citera
2021-05-19, 09:33
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Men ofta är det fallet..

Många kvinnor struntar i knipövningar efter de fött barn och då har man ett problem att fylla upp fruntimret med knullpåken. Då kan man likagärna stoppa ner den i en hink med varmvatten.
Citera
2021-05-19, 09:56
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Många kvinnor struntar i knipövningar efter de fött barn och då har man ett problem att fylla upp fruntimret med knullpåken. Då kan man likagärna stoppa ner den i en hink med varmvatten.
Antingen har jag haft tur och bara träffat de som gjort knipövningar efter de fött barn (och ja, jag har varit med tillräckligt många som fött barn och inte fött barn för att kunna jämföra, både yngre och äldre) eller så har jag en klassisk FB-dase, för agg har aldrig upplevt en kvinna som en hink. Så klart är det skillnad, men det har aldrig varit dåligt.
Citera
2021-05-19, 10:49
Medlem
Jag har stoppat min genomsnittliga kuk i ca 20 hondjur och bara upplevt en som vid/stor, det gick som tur var att lösa bra ändå med vinklar och ihärdighet :-) En del vidgar sig istället för att dra ihop sig när de blir riktigt kåta. En del fittor är djupa och en del är grunda. Min fru har lika tight fitta efter 3 barn som hon hade innan.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in