Ja de är skapta olika vilket är spännande. T ex vinkel, avsmalnad inne i fittan förutom den generella tighthetsgraden då.
Ett ex fick en mycket tight ”inre fitta” vid orgasm och det är nog enda gången jag kommit i en fitta på ”naturlig väg”.
Senast redigerad av F.Hansen 2021-05-18 kl. 08:52.
Ja de är skapta olika vilket är spännande. T ex vinkel, avsmalnad inne i fittan förutom den generella tighthetsgraden då.
Ett ex fick en mycket tight ”inre fitta” vid orgasm och det är nog enda gången jag kommit i en fitta på ”naturlig väg”.
Om du ursäktar, men har du bara kommit i en fitta en gång i ditt liv menar du? "På naturlig väg" - vad innebär det, hur har du kommit i en fitta annars? Runkat och knipit och och tryckt in den och sprutat? Bara undrar...
Om du ursäktar, men har du bara kommit i en fitta en gång i ditt liv menar du? "På naturlig väg" - vad innebär det, hur har du kommit i en fitta annars? Runkat och knipit och och tryckt in den och sprutat? Bara undrar...
Ja hennes fitta är den enda jag kommit i utan att ha runkat först.
Tror dock det inte var så skönt för henne när fittmusklerna krampat ihop.
Stor skillnad om kvinnan / tjejer har fött barn eller inte enligt min erfarenhet. Inga barn = tight eller normal. Barn = slapp.
Där har fel kan jag säga. Att ha fött barn behöver verkligen inte betyda att dom har en slapp fitta. Mitt ex har fött 3 barn och hennes fitta var trång. Det handlar bara om att göra knipövningar, åtminstone för hennes del.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!