2010-02-15, 21:36
Medlem
Ginza46s avatar
Det är så att min kära mamma klickade på en länk på facebook och nu har hon fått en trojan.
Brevet hette Morning och i texten stod det om en rolig video och min mamma tryckte på den så hur får jag bort den? Vi har scannat den med adaware och den hittade inget suspekt.
Så min fråga är hur får jag bort den?
Citera
2010-02-15, 21:43
Medlem
LajkaStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginza46
Det är så att min kära mamma klickade på en länk på facebook och nu har hon fått en trojan.
Brevet hette Morning och i texten stod det om en rolig video och min mamma tryckte på den så hur får jag bort den? Vi har scannat den med adaware och den hittade inget suspekt.

På vilket sätt märker ni av trojanen?
Citera
2010-02-15, 21:44
Medlem
ekmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ginza46
Tipsen jag fått är att testa malwarebytes. Funkade bra för mig när jag hade trojaner. Trodde jag hade 2 virus, men hittade 48 stycken med malwarebytes. Tog bort dom utan problem och de problemen jag hade med datorn fixade sig
Citera
2010-02-15, 22:18
Medlem
Ginza46s avatar
Vi testade Superantispyware och det funkade fin fint så nu är vi glada igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in