2010-02-15, 21:33
Medlem
Hur skulle en negers hud reagera om man körde lite anal bleech på armen t ex? Skulle det bli någon typ av missfärgning? Inget illa mot er som är mörkhyade, bara nyfiken
Citera
2010-02-15, 21:42
Medlem
radiolukes avatar
Om man gör det på armen är det väl fan inte anal blekning? Eller är ''anal bleach'' ett speciellt medel?
Senast redigerad av radioluke 2010-02-15 kl. 21:53.
Citera
2010-02-15, 21:44
Medlem
Ganska ironiskt att du först skriver neger och sedan mörkhyade.
Citera
2010-02-15, 21:48
Medlem
.50cals avatar
Låtar tråden och ber om att få se lite före/efter-bilder på folk som kört en anal bleech, mest för att jag gillar rövhål men även för att jag vill se hur grymt det blir och hur äckliga folk en gång sett ut!
Citera
2010-02-15, 22:15
Medlem
csts avatar
Övrigt > Medicin & Hälsa

/mod
Citera
2010-02-15, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radioluke
Om man gör det på armen är det väl fan inte anal blekning? Eller är ''anal bleach'' ett speciellt medel?

Något speciellt medel använder dom för anal-bleeching antar jag. Eftersom det medlet bleker det mörka runt rövhålet så borde det hända något på en mörkhyad/neger/arab/grek whatever, någon som ej har vit hy, eller?
Citera
2010-02-15, 22:37
Medlem
Avva66s avatar
Rövhålet har ju blivit brunt av all skit som gått igenom,
det handlar inte om mörkt hudpigment väl?
Citera
2010-02-15, 22:46
Medlem
Nussans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Rövhålet har ju blivit brunt av all skit som gått igenom,
det handlar inte om mörkt hudpigment väl?

Hahaha, nej! Haha! Det beror på pigment. Hormoner.
Citera
2010-02-16, 00:21
Medlem
Så det skulle förmodligen inte hända något alls?
Citera
2010-02-16, 00:56
Medlem
Digums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nussan
Hahaha, nej! Haha! Det beror på pigment. Hormoner.
Och kraftigare hud runt hålet har jag hört...
Citera
2010-04-28, 19:40
Medlem
Kom igen faan är det ingen som testat nåt blekmedel på en neger?? Lr någon neger som testat på sig själv? Behöver ju säkerligen inte vara just anal bleech, bara det bleker.
Citera
2010-04-28, 19:55
Medlem
DocXs avatar
Tja, vad sägs om Michael Jackson? Och nej, jag skämtar inte. Riktigt säkert visste väl bara han och hans plastikkirurg, men talk of the medical town är att han använde hydroquinone för att bleka sig- samma medel som används vid analblekningar.

Hydroquinone är ett medel som hämmar pigmentproduktionen hos pigmenteringscellerna i huden, de s.k melanocyterna. Vid anus och runt bröstvårtorna finns extra mycket melanocyter, men hos svarta finns inte fler än hos vita- de är bara mer aktiva.

Hydroquinone är bara milt cancerframkallande, och kan beställas av hugade spekulanter på nätet:

http://www.hydroquinonecream.net/

Kombinerat med en bakpensel och en handspegel är det den perfekta svensexapresenten. Mycket nöje. Och skriv gärna och gnäll om ni har bränt anus av er, det kommer att roa mig ofantligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in