2010-02-15, 04:15
Medlem
M0SHPiTs avatar
Har fan sökt överallt och det verkar som att det inte finns en enda kinakrog någonstans i Kista.

Vad jag förstått så är Kista en jävligt stor ort, så är det bara jag som är dålig på att leta eller vet någon om det finns någon bra restaurang där i närheten?
Citera
2010-02-15, 12:58
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0SHPiT
Har fan sökt överallt och det verkar som att det inte finns en enda kinakrog någonstans i Kista.

Vad jag förstått så är Kista en jävligt stor ort, så är det bara jag som är dålig på att leta eller vet någon om det finns någon bra restaurang där i närheten?

Provat i Kista galleria?
Citera
2010-02-15, 13:59
Medlem
iPhuckPa0ws avatar
http://www.restaurangkoll.se/restaur...cks%20Fastfood

Jag har käkat där ett par gånger, Ganska bra faktiskt, inte jätte svårt att hitta den i gallerian förstår inte hur du kan ha missat den
Senast redigerad av iPhuckPa0w 2010-02-15 kl. 14:02.
Citera
2010-02-15, 16:38
Moderator
rotadents avatar
Jag tror faktiskt inte att det finns något utanför gallerian. Det är lite lustigt med tanke på att det ändå finns en del restauranger i Kista-området. Tidigare låg det ett kinahak på torget precis utanför ingången till gallerian, men det är ett italienskt hak numera. I gallerian finns det ju en del asiatiskt som sagt, ett par ställen i foodcourten. Dock vet jag inte om de klassificeras som kinesiska eller något annat? Chopsticks som sagt, sen finns Pong... Sen Sawadee, men det är väl mer thai.
Citera
2010-02-15, 18:11
Medlem
M0SHPiTs avatar
Jo, jag är medveten om att det finns en del kinarestauranger vid food court Men är inte det uteslutande snabbmat och friterat?
Citera
2010-02-15, 19:23
Moderator
rotadents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M0SHPiT
Jo, jag är medveten om att det finns en del kinarestauranger vid food court Men är inte det uteslutande snabbmat och friterat?

Jo, typ. Det är ju de vanliga kedjorna som finns på såna ställen. Någon mer seriös kinarestaurang tror jag som sagt inte att det finns längre, inte vad jag kan komma på i alla fall. Fanns som sagt på torget, men den är borta nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in