2012-12-18, 00:19
Medlem
Awesom-o-4ks avatar
Hummer
Citera
2012-12-18, 00:35
Medlem
ShazzaJoness avatar
Ruccula, rocket eller vad fan man nu vill kalla det.
Citera
2013-05-26, 13:38
Medlem
Smörgåstårta. En del människor tycks bli helt lyriska när det kommer att bjudas på smörgåstårta. Flera timmar innan kan de börja prata om hur gott det ska bli.

Men jag tycker inte att det är äckligt. Men SÅ jävla fint och gott är det inte
Citera
2013-05-26, 20:30
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShazzaJones
Ruccula, rocket eller vad fan man nu vill kalla det.

Jag håller med till etthundra procent. Ruccola är inte mat.
Citera
2013-05-26, 22:51
Medlem
Triremers avatar
Hummer är gott men krabba är godare enligt mig och är dessutom billigare. Därför anser jag att hummor är något överskattat.

Edit: Ser att jag tidigare skrivit ett liknande inlägg.
Citera
2013-05-26, 23:09
Medlem
donaukinds avatar
Gädda och rödspetta, för fan.... Känner flera som blir helt saliga av bara tanken. Fiskare så klart.

Annars är ju kebab jävligt överskattat. Jobbade med en blatte som åkte hem och käkade kebab flera gånger i veckan. Även svenskar verkar inte fatta att det finns andra pizzor utan pizza = kebabpizza.
Citera
2013-05-26, 23:19
Medlem
krutkurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av donaukind
Gädda och rödspetta, för fan.... Känner flera som blir helt saliga av bara tanken. Fiskare så klart.

Annars är ju kebab jävligt överskattat. Jobbade med en blatte som åkte hem och käkade kebab flera gånger i veckan. Även svenskar verkar inte fatta att det finns andra pizzor utan pizza = kebabpizza.
Finns väl ingen som gillar att käka gädda? Det ska tydligen vara helt ok att göra queneller/fiskbullar av den men jag tror inte det är värt besväret när man kan halstra abborrar i stället.
Citera
2013-05-26, 23:34
Medlem
donaukinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutkurt
Finns väl ingen som gillar att käka gädda? Det ska tydligen vara helt ok att göra queneller/fiskbullar av den men jag tror inte det är värt besväret när man kan halstra abborrar i stället.
Jorå, känner en 2-3 st som älskar gädda. "Lite ben, men det går plocka bort höhö"
Citera
2013-05-26, 23:52
Medlem
tcfmogs avatar
Rysk kaviar är otroligt överskattat, vanlig stenbitsrom är lika god. Ostron smakar som en kallsup.
Citera
2013-05-26, 23:54
Medlem
Cornholio.s avatar
Svensk tacos måste väl vara den mest överskattade rätten. Fy fan, mitt hat för tacos är obeskrivligt! Notera att det jag pratar om är svensk tacos och inte mexikansk tacos.

Citat:

Vem fan äter ens gädda? Jag själv är sportfiskare och jag släpper alltid tillbaks mina gäddor. Nej fy fan för gädda säger jag bara! Då är ju abborre tusen gånger godare! Rödspätta däremot är riktigt fint!

Kan även jag hålla med om att kebab är jävligt överskattat. Det finns vissa pizzerior som serverar riktigt god kebab. Men det gäller bara att hitta dom för det är en på hundra!
Citera
2013-05-27, 02:07
Medlem
DingusMcDucks avatar
Citat:
Jorå, känner en 2-3 st som älskar gädda. "Lite ben, men det går plocka bort höhö"

Det lär finnas fler än 2-3 fransmän som gillar gädda, har jag hört.
Citera
2013-05-27, 02:10
Medlem
DingusMcDucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tcfmog
Rysk kaviar är otroligt överskattat, vanlig stenbitsrom är lika god. Ostron smakar som en kallsup.

Jag har aldrig ätit störrom, tyvärr. Om ostron smakar som en kallsup, så är kallsup en av mina favoritsmaker. Mums!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in