2010-02-14, 14:18
Bannlyst
fag :
Jag är inte fattig och jag skiter fan i 200 spänn, bara trött på deras stil.
Jag har iallafall heder i kroppen.
Dom har sålt sin själ till djävulen.
Svin är vad dom är.
Citera
2010-02-14, 14:20
Medlem
fags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
fag :
Jag är inte fattig och jag skiter fan i 200 spänn, bara trött på deras stil.
Jag har iallafall heder i kroppen.
Dom har sålt sin själ till djävulen.
Svin är vad dom är.
Lättlurad är vad du är. Du har problem att göra affärer med invandrare för att du har bestämt dig att det ska vara så.
Citera
2010-02-14, 14:21
Medlem
Citat:
schmoo..

Varför får jag känslan av att du är "ikke" Svensk.

Har du svårt att läsa eller? Jag försöker ju för fan att motarbeta deras jävla sätt, du däremot verkar tycka om att låta de få precis som de vill.
Citera
2010-02-14, 14:28
Bannlyst
Haha, en gång har jag fallit för deras prut. Det var 200 kr på en ipod touch.
Kunde ha skänkt bort den till till min syster om det var så. Hade Iphone då ändå..
Det är bara deras sätt, att dom orkar slösa sin tid och andras tid.
Som sagt, ingen HEDER har dom.
Kan inte deras ledare, Mohammed eller vad de nu är för pajas som styr säga att dom aldrig mer får pruta, annars kommer dom få 10 bögar och en jävla massa fläskfilé i nästa liv istället för 10 vackra kvinnor.
Citera
2010-02-14, 14:29
Medlem
dkme45s avatar
Är det ens värt att säga något?

Okej, du måste fatta att världen är sådan, invandrare och svenskar lever på olika sätt, båda sidorna har fördomar mot varandra, även om majoriteten är på ett visst sätt så är det bra om man ger alla en ärlig chans, även om man har fördomar. Det gäller att inte vara trångsynt
Citera
2010-02-14, 14:30
Medlem
Lakroys avatar
Citat:
Lakroy:

Det är verkligen så jag gör affärer, jag har skinn på näsan om jag gör över nätet men just den dagen med ipoden hade jag ingen lust att tjafsa. Som sagt, är inte fattig och 200 kr gråter jag inte över, dom kan han ta till att köpa lite nudlar och ris till sina barn. Våra bidrag till dom är ju inte alltför mycket.

Ett exempel te.x, om man säger 3000 kr för en bil som ligger ute på blocket för 9 000 kr och är i bra skick. Är man normal då? ..

Eller 1500 kr för en Satio som är helt ny och kostar över 5 ny.

Idioter, ska skriva nåt främlingsfientligt tillbaka i varje email jag får på mina varor från och med nu.

/Hits

Inget att tjafsa om? Det tycks snarare vara något som du tog illa vid dig av, med tanke på att du gör en tråd om det och beklagar dig?

Det du måste lära dig är att sålla bort bottenskrapet, långt ifrån alla som kommer med bud är seriösa så du får inte låta det påverka dig. Kommer det nån med skamförslag så låt bli att svara och gå vidare, du förstår ju själv vad som kommer hända om du börjar skriva främlingsfientliga saker (en ond spriral kommer att skapas).

Den enda anledningen till att dessa invandrare gör som dem gör är för att det finns personer som dig, dvs personer som låter dem göra det! Stå på dig nästa gång så ska du se att det kommer bli mycket bättre.
Citera
2010-02-14, 14:39
Medlem
slimmucks avatar
Citat:
Alltså, för det första vet jag inte om detta ligger i rätt tråd.

Men till saken, jag säljer och köper mycket saker på blocket..
Är 100 % Svensk och väldigt seriös i det jag gör osv.

Varför ska det vara så jävla omöjligt att få en enkel o snabb affär med en Invandrare?

Ska försöka förklara lite olika saker..

Det kan vara att man sitter en hel kväll och kommer överens att dom ska föra över pengar till en (Jag har referenser och ger ut min adress, nummer osv)Dom går med på det, sen dagen efter hör man inte ett jävla skit?
Tack för att dom slösade hela min lördag liksom, tröga SVIN !

OBS! Jag är INTE någon rasist men jag är bara så jävla trött på invandrare så det finns inte.
Nu drar jag verkligen inte alla över en kam men affärer med Svenskar går alltid 100 % lätt förutom "sällsynta fall" ..

Ska SKRIVA i VARJE annons i framtiden, "ENDAST SVENSKAR" ... Kanske man kan få en snabb affär..
En annan rolig sak är att man la ut en Helt ny Sony Ericsson Satio på blocket för 3100 kr, det är billigt som fasiken för en olåst satio som är ny..

Då får man ett mail av en import som säger "1500 kr och hämtar den på 1 gång" - Vafan är felet på folk liksom..
Då skickar man ett givet svar..

Ja, för över pengarna till 8520-3 Är du från vettet ? 2534 2525-8
och får då som svar:

"aa, får ja knula din mama på köpet då eller"

Nee, fyfan vad jag är less..

Detta har inte hänt 1 gång utan säkert 15-25 gånger har det varit nåt problem..
En annan som såg ut som en gangster skulle köpa en Ipod touch av mig..
Vi hade sagt ett pris på 800 kr, jag åker till stället (offentligt) där vi ska mötas, han går till bankomaten, kommer tillbaka och säger "du, jag hade bara 600 kr" går det bra ändå eller?
Jag tänkte, vilken idiot, fan vad han ljuger.. Solklart men såklart orkar jag inte tjafsa, inte värt det för 200 kr och jag är väl ingen "biff" direkt heller..

Deras stil äcklar mig ! Ska ALDRIG mer göra en affär med någon import.
Än en gång. Är INTE Rasist även om det skriker det i det här inlägget.

/Hits

Ja du jag kan inte annat är att hålla med. Den senaste tiden har jag provat Tradera just på grund utav detta sista kompis pris (Blatte Svin i folk mun) då jag trodde att man skulle slippa diskussion och folk får själva buda och lägga det dom tycker är rimligt. Det började med att jag la ut 2 st klockor i 3 till 5 tusen klassen första 3 dagarna så tickade buden in och allt var lugnt och fridfullt till en Mohamed Abu Jihad mailade på 3e dagen och ville komma förbi och hämta klockan kontant som sedan mailar ett 20 tal ggr innan Auktionen är avslutad och tjatar om att få komma och köpa klockan kontant observera att Mohamed Abu Jihad inte ens är med i budgivningen. Hur står det till i dessa apors huvuden är det något som är trasigt eller är det en medfödd defekt?

PS: Har slutat att handla på Blocket pg alla Kackerlackor.
Citera
2010-02-14, 14:40
Medlem
Lyssna nu på vad dkme45 och lakroy säger så ska du se att dina problem kommer lösa sig, eller iallafall förminskas.
Citera
2010-02-14, 14:44
Medlem
Haha man vet ju inte vilket inavel som är värst här. Klassisk.
Citera
2010-02-14, 14:44
Bannlyst
Tack lakroy.

Mvh
Citera
2010-02-14, 14:53
Bannlyst
Stackars dig.
Citera
2010-02-14, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gubbslemmet
Har inga problem alls när det gäller just blattar och försäljning.
La ut en bil för ett tag sen. 2 blattar kommer och tittar.
Priset var satt till 12500:-. Bilen var nybes utan anmärkning, nytt avgassystem, nya däck och bromsar runt om.

Direkt börjar de tjafsa om att lacken är dålig.
Ja sa jag, bilen är 15 år gammal. De blir sådana då. Men lägg 3000 spänn på en rekond så blir den som ny. Jag påpekade även att lacken var dålig i annonsen.

Men det ingår ju inga vinterdäck?
Nä, sa jag, det framgick tydligt i annonsen.

Vaffan mannen, ingen cd?
Nä, sa jag, det framgick OCKSÅ tydligt i annonsen.

Ey mannen, vi har åkt 10 mil, du måste pruta.
Nix, jag prutar inte en spänn.

Jo sa de, vi betalar 8000:-.

Då låste jag bilen och gick in på macken och fikade utan ett ljud.
När jag kom ut till bilen ½ timma senare var de borta.

Sålde bilen till en Johan Andersson 2 dagar senare för utsatt pris.

Fan vad kul att läsa, gubbslemmet.

Blir så jävla trött på idioter som skriver och gråter ut på internetforum.

Vad fan hände med den svenska ryggraden, är den HELT borta??

Ts, du skriver att du inte vill tjafsa om 200 kr för att du inte vill bli knivad... Suck, hur
omitiverat och orimligt uppskrämd får man vara...
För h-e ts, sluta läsa för mycket på fb I&I forat... du klarar inte av det uppenbarligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in