2010-02-14, 13:37
Bannlyst
Alltså, för det första vet jag inte om detta ligger i rätt tråd.

Men till saken, jag säljer och köper mycket saker på blocket..
Är 100 % Svensk och väldigt seriös i det jag gör osv.

Varför ska det vara så jävla omöjligt att få en enkel o snabb affär med en Invandrare?

Ska försöka förklara lite olika saker..

Det kan vara att man sitter en hel kväll och kommer överens att dom ska föra över pengar till en (Jag har referenser och ger ut min adress, nummer osv)Dom går med på det, sen dagen efter hör man inte ett jävla skit?
Tack för att dom slösade hela min lördag liksom, tröga SVIN !

OBS! Jag är INTE någon rasist men jag är bara så jävla trött på invandrare så det finns inte.
Nu drar jag verkligen inte alla över en kam men affärer med Svenskar går alltid 100 % lätt förutom "sällsynta fall" ..

Ska SKRIVA i VARJE annons i framtiden, "ENDAST SVENSKAR" ... Kanske man kan få en snabb affär..
En annan rolig sak är att man la ut en Helt ny Sony Ericsson Satio på blocket för 3100 kr, det är billigt som fasiken för en olåst satio som är ny..

Då får man ett mail av en import som säger "1500 kr och hämtar den på 1 gång" - Vafan är felet på folk liksom..
Då skickar man ett givet svar..

Ja, för över pengarna till 8520-3 Är du från vettet ? 2534 2525-8
och får då som svar:

"aa, får ja knula din mama på köpet då eller"

Nee, fyfan vad jag är less..

Detta har inte hänt 1 gång utan säkert 15-25 gånger har det varit nåt problem..
En annan som såg ut som en gangster skulle köpa en Ipod touch av mig..
Vi hade sagt ett pris på 800 kr, jag åker till stället (offentligt) där vi ska mötas, han går till bankomaten, kommer tillbaka och säger "du, jag hade bara 600 kr" går det bra ändå eller?
Jag tänkte, vilken idiot, fan vad han ljuger.. Solklart men såklart orkar jag inte tjafsa, inte värt det för 200 kr och jag är väl ingen "biff" direkt heller..

Deras stil äcklar mig ! Ska ALDRIG mer göra en affär med någon import.
Än en gång. Är INTE Rasist även om det skriker det i det här inlägget.

/Hits
Senast redigerad av Hardisthestyle.com 2010-02-14 kl. 13:40.
Citera
2010-02-14, 13:41
Medlem
Det som äcklar mig är att du inte har stake att säga "Nej, vi sa 800 kr." Men du kan kasta massa skit på ett anonymt forum.
Citera
2010-02-14, 13:42
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Alltså, för det första vet jag inte om detta ligger i rätt tråd.

Men till saken, jag säljer och köper mycket saker på blocket..
Är 100 % Svensk och väldigt seriös i det jag gör osv.

Varför ska det vara så jävla omöjligt att få en enkel o snabb affär med en Invandrare?

Ska försöka förklara lite olika saker..

Det kan vara att man sitter en hel kväll och kommer överens att dom ska föra över pengar till en (Jag har referenser och ger ut min adress, nummer osv)Dom går med på det, sen dagen efter hör man inte ett jävla skit?
Tack för att dom slösade hela min lördag liksom, tröga SVIN !

OBS! Jag är INTE någon rasist men jag är bara så jävla trött på invandrare så det finns inte.
Nu drar jag verkligen inte alla över en kam men affärer med Svenskar går alltid 100 % lätt förutom "sällsynta fall" ..

Ska SKRIVA i VARJE annons i framtiden, "ENDAST SVENSKAR" ... Kanske man kan få en snabb affär..
En annan rolig sak är att man la ut en Helt ny Sony Ericsson Satio på blocket för 3100 kr, det är billigt som fasiken för en olåst satio som är ny..

Då får man ett mail av en import som säger "1500 kr och hämtar den på 1 gång" - Vafan är felet på folk liksom..
Då skickar man ett givet svar..

Ja, för över pengarna till 8520-3 Är du från vettet ? 2534 2525-8
och får då som svar:

"aa, får ja knula din mama på köpet då eller"

Nee, fyfan vad jag är less..

Detta har inte hänt 1 gång utan säkert 15-25 gånger har det varit nåt problem..
En annan som såg ut som en gangster skulle köpa en Ipod touch av mig..
Vi hade sagt ett pris på 800 kr, jag åker till stället (offentligt) där vi ska mötas, han går till bankomaten, kommer tillbaka och säger "du, jag hade bara 600 kr" går det bra ändå eller?
Jag tänkte, vilken idiot, fan vad han ljuger.. Solklart men såklart orkar jag inte tjafsa, inte värt det för 200 kr och jag är väl ingen "biff" direkt heller..

Deras stil äcklar mig ! Ska ALDRIG mer göra en affär med någon import.
Än en gång. Är INTE Rasist även om det skriker det i det här inlägget.

/Hits

Det är detta som är resultatet av att vi låtit dem stampa på våra tån så länge. Nu är det liksom kört. Får man förresten ha ENDAST SVENSKAR i sin annons på PK-blocket?
Citera
2010-02-14, 13:42
Medlem
Brookuss avatar
1. Lär dig göra en distinktion mellan invandrare och invandrare. Tror inte riktigt att du pratar om Trond från Oslo nu va ...skriv om det är nigger/arab/whatever!

2. Varför är du inte rasist? Tror du att vita och negrer har samma fysiska förutsättningar att springa 100 m på under 10 sek? Är du helt från vettet?
Citera
2010-02-14, 13:45
Bannlyst
Shmoo:

Som jag skrev, jag är inte den starkaste här, vill fan inte bli knivrånad pga 200 kr.
Vet ju aldrig vad dom kan göra, inte direkt så att han går tillbaka till bankomaten "Oj, jag hade visst 200 kr" till..

lol..

Brookus:

Jag pratar givetvis om folk från, Pakistan, Iran, Iraq och andra skitställen.

/Hits
_________
Senast redigerad av Hardisthestyle.com 2010-02-14 kl. 13:47.
Citera
2010-02-14, 13:49
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Brookus:

Jag pratar givetvis om folk från, Pakistan, Iran, Iraq och andra skitställen.

/Hits
_________
Det förstår jag som är insatt i hur semimänniskorna fungerar - men alla är inte det.

Punkt två: Ingen kommentar alls?
Citera
2010-02-14, 13:51
Medlem
Awesomes avatar
Blocket är för lallare, dvs blattar, dvs invandrare från mellanöstern. Har också vart med om liknande saker, sålde min jacka på Blocket och hade begärt 1500kr för den (billigt som fan men ville bli av med den snabbt) och så får jag ett mail där en blatte säger att han köper den för 400...

Något annat jag också undrar över är varför alla blattar inte skriver sina namn i annonsen utan istället skriver vad det är för annons.
svenskexempel:
Säljes: BMW 325
Säljare: Niklas Nordgren

blatteexempel:
Säljes: BMW 325
Säljare: BMW 325
Citera
2010-02-14, 13:51
Bannlyst
Har 2 schyssta invandrare i klassen ..
Så jag är inte rasist men att göra affärer med dom..
Aldrig mer, orkar inte..

Och fan om blocket inte godkänner annonsen.
Citera
2010-02-14, 13:52
Medlem
gubbslemmets avatar
Har inga problem alls när det gäller just blattar och försäljning.
La ut en bil för ett tag sen. 2 blattar kommer och tittar.
Priset var satt till 12500:-. Bilen var nybes utan anmärkning, nytt avgassystem, nya däck och bromsar runt om.

Direkt börjar de tjafsa om att lacken är dålig.
Ja sa jag, bilen är 15 år gammal. De blir sådana då. Men lägg 3000 spänn på en rekond så blir den som ny. Jag påpekade även att lacken var dålig i annonsen.

Men det ingår ju inga vinterdäck?
Nä, sa jag, det framgick tydligt i annonsen.

Vaffan mannen, ingen cd?
Nä, sa jag, det framgick OCKSÅ tydligt i annonsen.

Ey mannen, vi har åkt 10 mil, du måste pruta.
Nix, jag prutar inte en spänn.

Jo sa de, vi betalar 8000:-.

Då låste jag bilen och gick in på macken och fikade utan ett ljud.
När jag kom ut till bilen ½ timma senare var de borta.

Sålde bilen till en Johan Andersson 2 dagar senare för utsatt pris.
Citera
2010-02-14, 13:53
Bannlyst
Awesome:

Hahahaha, exakt så är det.

Ditt Svenskexempel kontra Blatte-exempel är ju så korrekt det kan bli.
Kollar man på Iphones på blocket te.x så står det:

Iphone 3gs i rubriken och Iphone 3gs som namn..

Ska sluta använda blocket, invandrarna har ju fan tagit över skiten.. (no-joke)
Citera
2010-02-14, 13:53
Medlem
Citat:
Shmoo:

Som jag skrev, jag är inte den starkaste här, vill fan inte bli knivrånad pga 200 kr.
Vet ju aldrig vad dom kan göra, inte direkt så att han går tillbaka till bankomaten "Oj, jag hade visst 200 kr" till..
De kan göra så här eftersom du låter dem göra så här. Varför avtala att träffas på en offentlig plats om du sedan, av skräck för att bli rånad, ändå låter dem göra precis som de vill? Har ni sagt 800kr så är det 800kr som gäller, du är rädd för att bli rånad så du skänker bort grejerna utan att ens bli hotad?? Du ska inte handskas med pengar eller värdesaker, den saken är ju klar...

Och varför fortsätta göra affärer med dem om du endast har så dåliga erfarenheter? Varför inte ignorera svaren du får på dina annonser om de kommer från invandrare? Svårare än så är det faktiskt inte ditt jävla stolpskott...
Citera
2010-02-14, 13:54
Medlem
Citat:
Shmoo:

lol..

_________

Vadå knivrånad? Vem fan skulle knivråna dig för 200 kr på offentlig plats? Vågar du överhuvudtaget gå ut?
"Jag vill gå till ica och handla men jag kanske blir knivrånad, bäst jag stannar hemma."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in