2010-02-14, 20:23
Medlem
Tror det är såhär att TS är 14 år och blev cappad av någon i CS som visade sig vara en utlänning.

Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Jag har läst Spanska i 5 månader och inte ens jag skriver på så låg nivå när jag skriver på Spanska. /Hits
Du har läst Svenska i "19" år och skriver som en femåring.
Senast redigerad av ReAnimater 2010-02-14 kl. 20:31.
Citera
2010-02-14, 20:31
Medlem
Rhesus-Minuss avatar
Den här tråden verkar ganska fel rubriksatt.

Rhesus förslag:

Blattar på Blocket - Fly mig ZyklonB-burken för helvete!

För att kommentera trådens nu existerande rubrik.

Varför skulle inte invandrare få finnas? Dom kan få finnas i miljarder, vilket dom också gör. Problemet är de invandrare som våra landsförrädande politiker har bestämt ska få parasitera på oss, i Sverige.
Citera
2010-02-14, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SFC1977

Jag försöker pruta överallt om minsta möjlighet finns. Har t.o.m försökt på McDonalds.

Haha jag dör, fan va bra!
Ja kom inte och säg att vi svenskar tycker om att sprida våra pengar omkring oss, över lag är vi ta me fan precis lika snåla som "invandrare". Det handlar väll om villken ekonomisk situation man är i.
Citera
2010-02-14, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus

Varför skulle inte invandrare få finnas? Dom kan få finnas i miljarder, vilket dom också gör. Problemet är de invandrare som våra landsförrädande politiker har bestämt ska få parasitera på oss, i Sverige.

wooord! Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Citera
2010-02-14, 20:54
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rhesus-Minus
Så du menar att alla de miljarder människor som bor utanför Sverige är invandrare?

Totalt obefintlig koll på terminologin...
Citera
2010-02-14, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Alltså, för det första vet jag inte om detta ligger i rätt tråd.

Men till saken, jag säljer och köper mycket saker på blocket..
Är 100 % Svensk och väldigt seriös i det jag gör osv.

Varför ska det vara så jävla omöjligt att få en enkel o snabb affär med en Invandrare?

Ska försöka förklara lite olika saker..

Det kan vara att man sitter en hel kväll och kommer överens att dom ska föra över pengar till en (Jag har referenser och ger ut min adress, nummer osv)Dom går med på det, sen dagen efter hör man inte ett jävla skit?
Tack för att dom slösade hela min lördag liksom, tröga SVIN !

OBS! Jag är INTE någon rasist men jag är bara så jävla trött på invandrare så det finns inte.
Nu drar jag verkligen inte alla över en kam men affärer med Svenskar går alltid 100 % lätt förutom "sällsynta fall" ..

Ska SKRIVA i VARJE annons i framtiden, "ENDAST SVENSKAR" ... Kanske man kan få en snabb affär..
En annan rolig sak är att man la ut en Helt ny Sony Ericsson Satio på blocket för 3100 kr, det är billigt som fasiken för en olåst satio som är ny..

Då får man ett mail av en import som säger "1500 kr och hämtar den på 1 gång" - Vafan är felet på folk liksom..
Då skickar man ett givet svar..

Ja, för över pengarna till 8520-3 Är du från vettet ? 2534 2525-8
och får då som svar:

"aa, får ja knula din mama på köpet då eller"

Nee, fyfan vad jag är less..

Detta har inte hänt 1 gång utan säkert 15-25 gånger har det varit nåt problem..
En annan som såg ut som en gangster skulle köpa en Ipod touch av mig..
Vi hade sagt ett pris på 800 kr, jag åker till stället (offentligt) där vi ska mötas, han går till bankomaten, kommer tillbaka och säger "du, jag hade bara 600 kr" går det bra ändå eller?
Jag tänkte, vilken idiot, fan vad han ljuger.. Solklart men såklart orkar jag inte tjafsa, inte värt det för 200 kr och jag är väl ingen "biff" direkt heller..

Deras stil äcklar mig ! Ska ALDRIG mer göra en affär med någon import.
Än en gång. Är INTE Rasist även om det skriker det i det här inlägget.

/Hits

Tycker att invandrare är sköna när det gäller affärer, när jag sålde dyra mobil abonnemang var det alltid lättast att sälja till korkade lantisar, invandrare ställer frågor och försöker förhandla, svenskar köper och ringer in efter första fakturan och gråter för att dom anser sig ha blivit lurade, TROTS att vi gick igenom priset 10 gånger och spelade in hela samtalet, man brukar avsluta en telefonförsäljning med "Är det något som du vill tilläga eller undrar över" innan man stänger inspelningen.

När det gäller blocket vet jag inte. En sak är säker och det är att svenskar är för fega när det kommer till förhandling.

Om man förklarar a
Citera
2010-02-14, 21:11
Medlem
Tomatpures avatar
Dem vill ha bekvämligheter som vi människor ser som en självklarhet, därför bygger dem upp en skuld för att passa in i det moderna samhället.
Citera
2010-02-14, 21:14
Medlem
För en tid sen sålde sköte jag försäljningen av min mors volvo V70, efter att ha satt in annons på blocket och fått utstå en hel förmiddag med skambud och diverse genomkorkade frågor på sämsta tänkbara svenska så ändrade jag i annonsen och lade till "byten mot flygande mattor och kameler undanbedes", det tog inte lång tid förrän blocket själva tagit bort min editering och ett ilsket mail hamnat i min mailbox där de berättade att min annons minsann inte "gick i linje med deras värderingar bla.bla.".

Rena telefontrakkaserier.
Citera
2010-02-14, 21:20
Medlem
expanderbatongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AishaGotRaped
För en tid sen sålde sköte jag försäljningen av min mors volvo V70, efter att ha satt in annons på blocket och fått utstå en hel förmiddag med skambud och diverse genomkorkade frågor på sämsta tänkbara svenska så ändrade jag i annonsen och lade till "byten mot flygande mattor och kameler undanbedes", det tog inte lång tid förrän blocket själva tagit bort min editering och ett ilsket mail hamnat i min mailbox där de berättade att min annons minsann inte "gick i linje med deras värderingar bla.bla.".

Rena telefontrakkaserier.

Nej detta har även hänt mig skrev tydligt att jag inte byter mot 2års gratis kebab på din pizzeria eller flygande mattor, döttrar osv.

givetvis så kom mailet från bloket snabbt och gick inte heller i linje med deras värderingar hur kebab kan vara rasistisk ?

skriv talar endast svenska osv och igen sätt aldrig ut nummer, ja om ni inte har mkt fritid och lust att prata med idioter mitt i natten som höga på vattenpipa ringer runt på småtimmarna
Citera
2010-02-14, 21:28
Medlem
wow blir sa forvanad over det har forumet. Borde heta hatablattar.org. Jag ar 100% svensk och lika mycket krangel jag haft med svenskar har jag haft med blattar och vice versa. Det e otroligt att alla (nastan) har samma asikt nar det kommer till blattarna just har. Intressant...
Citera
2010-02-14, 21:34
Medlem
Camakas avatar
Det är för att svenskarna inte vågar säga annat, PRECIS SOM DU, de tar varan för det som står i annonsen för att de är rädda för att trampa någon på tårna, medan invandraren prutar och får oftast iaf av dig det priset de prutat till för att du inte vågar säga nej / trampa någon på tårna.

Sluta vara en sådan fjant, inse att invandrarna är bättre på att göra affärer för de får igenom vad de vill, och får de inte genom det just vid den affären så får de genom det vid nästa affär.
Citera
2010-02-14, 21:41
Bannlyst
Men dom har ingen skam i kroppen. Det existerar inte för dom.
Jag kan iallafall dö med hedern i behåll. Den har dom tappat redan vid födseln.
Och du som sa att jag skrev som en 5 åring? Vad syftade du på ?
Sällan jag skriver stora stavfel (Bortse när vissa bokstäver fattas då tangentbordet är lite knepigt).

/Hits
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in