Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
Alltså, för det första vet jag inte om detta ligger i rätt tråd.
Men till saken, jag säljer och köper mycket saker på blocket..
Är 100 % Svensk och väldigt seriös i det jag gör osv.
Varför ska det vara så jävla omöjligt att få en enkel o snabb affär med en Invandrare?
Ska försöka förklara lite olika saker..
Det kan vara att man sitter en hel kväll och kommer överens att dom ska föra över pengar till en (Jag har referenser och ger ut min adress, nummer osv)Dom går med på det, sen dagen efter hör man inte ett jävla skit?
Tack för att dom slösade hela min lördag liksom, tröga SVIN !
OBS! Jag är INTE någon rasist men jag är bara så jävla trött på invandrare så det finns inte.
Nu drar jag verkligen inte alla över en kam men affärer med Svenskar går alltid 100 % lätt förutom "sällsynta fall" ..
Ska SKRIVA i VARJE annons i framtiden, "ENDAST SVENSKAR" ... Kanske man kan få en snabb affär..
En annan rolig sak är att man la ut en Helt ny Sony Ericsson Satio på blocket för 3100 kr, det är billigt som fasiken för en olåst satio som är ny..
Då får man ett mail av en import som säger "1500 kr och hämtar den på 1 gång" - Vafan är felet på folk liksom..
Då skickar man ett givet svar..
Ja, för över pengarna till 8520-3 Är du från vettet ? 2534 2525-8
och får då som svar:
"aa, får ja knula din mama på köpet då eller"
Nee, fyfan vad jag är less..
Detta har inte hänt 1 gång utan säkert 15-25 gånger har det varit nåt problem..
En annan som såg ut som en gangster skulle köpa en Ipod touch av mig..
Vi hade sagt ett pris på 800 kr, jag åker till stället (offentligt) där vi ska mötas, han går till bankomaten, kommer tillbaka och säger "du, jag hade bara 600 kr" går det bra ändå eller?
Jag tänkte, vilken idiot, fan vad han ljuger.. Solklart men såklart orkar jag inte tjafsa, inte värt det för 200 kr och jag är väl ingen "biff" direkt heller..
Deras stil äcklar mig ! Ska ALDRIG mer göra en affär med någon import.
Än en gång. Är INTE Rasist även om det skriker det i det här inlägget.
/Hits
Tycker att invandrare är sköna när det gäller affärer, när jag sålde dyra mobil abonnemang var det alltid lättast att sälja till korkade lantisar, invandrare ställer frågor och försöker förhandla, svenskar köper och ringer in efter första fakturan och gråter för att dom anser sig ha blivit lurade, TROTS att vi gick igenom priset 10 gånger och spelade in hela samtalet, man brukar avsluta en telefonförsäljning med "Är det något som du vill tilläga eller undrar över" innan man stänger inspelningen.
När det gäller blocket vet jag inte. En sak är säker och det är att svenskar är för fega när det kommer till förhandling.
Om man förklarar a