Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-13, 17:16
  #1
Medlem
Jag ska fatta mig kort. Om mer info behövs så säg gärna till.

Hur ändrar man "identitet" på skärmar i Win Vista? Jag använder 2 skärmar (utökat skrivbord) och helt plötsligt har min sekundära skärm fått identitet "1" och min primära "2". Jag vill ha det tvärtom, som det har varit innan. "Problemet" uppstod efter att jag igår hade suttit och använt min vanligtvis sekundära skärm som primär för en stund.

Tacksam för hjälp!
Citera
2010-02-13, 17:28
  #2
Medlem
Frontzides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatubarn_
Jag ska fatta mig kort. Om mer info behövs så säg gärna till.

Hur ändrar man "identitet" på skärmar i Win Vista? Jag använder 2 skärmar (utökat skrivbord) och helt plötsligt har min sekundära skärm fått identitet "1" och min primära "2". Jag vill ha det tvärtom, som det har varit innan. "Problemet" uppstod efter att jag igår hade suttit och använt min vanligtvis sekundära skärm som primär för en stund.

Tacksam för hjälp!

Höger-klicka på skrivbordet-> Anpassa -> Bildskärminställningar

klicka på skärm nr 2 markera "'Detta är min Primära bildskärm"
Citera
2010-02-13, 17:31
  #3
Medlem
Joo, så lång är jag med, hehe. Jag menade specifikt hur byter jag siffra på skärmarna. Siffrorna bryr sig inte om vilken som är prim och sek för mig. Min primära har siffran "2". Jag vill att min primära ska ha siffran "1", som det var innan igår.
Citera
2010-02-13, 17:34
  #4
Medlem
Frontzides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatubarn_
Joo, så lång är jag med, hehe. Jag menade specifikt hur byter jag siffra på skärmarna. Siffrorna bryr sig inte om vilken som är prim och sek för mig. Min primära har siffran "2". Jag vill att min primära ska ha siffran "1", som det var innan igår.

Stäng av din sekundära skärm, kör bara med 1 skärm se om siffran ändras
Citera
2014-09-17, 17:14
  #5
Medlem
Någon som vet hur man fixar detta?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback