2010-02-13, 04:52
Medlem
Hej,

jag undrar hur lång tid det tar innan 2 linor kokain skulle synas på ett pissprov. Tog ca 1 timme före jag pissade, kommer det att synas? Notera att jag druckit ca 6-7 drinkar under tiden och lämande knappt 0,1 dl piss.

Vad är straffsatsen för att torska med kokain i pisset?
Citera
2010-02-13, 07:23
Medlem
blotarns avatar
Ringa narkotikabrott och böter kommer du att få om provet visar sig vara positivt.
Du kommer få böter i sådana fall, dagsböter á 50kr så kanske runt 2000kr eller nå.
Citera
2010-02-13, 09:27
Medlem
Ärligt talat. Skönaste tråden jag sett. Du vet du ska dra och pissa och du drar i dig 2 snokar ladd. BÄSTA!
Citera
2010-02-13, 10:06
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Ärligt talat. Skönaste tråden jag sett. Du vet du ska dra och pissa och du drar i dig 2 snokar ladd. BÄSTA!
Du tror inte det var så att han drog en snok på krogen och sedan 5-6 drinkar för att bli plockad av snuten och få pissa på plats. Annars brukar jag ju börja varje lördag med några linor koks för att lämna urinprov och sätta mig och förfesta och spela xbox tills alla andra vaknar.
Citera
2010-02-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xample
Du tror inte det var så att han drog en snok på krogen och sedan 5-6 drinkar för att bli plockad av snuten och få pissa på plats. Annars brukar jag ju börja varje lördag med några linor koks för att lämna urinprov och sätta mig och förfesta och spela xbox tills alla andra vaknar.

Jag vet inte riktigt, men jag hoppas det är som jag tror. Annars har han gått från legend till sopa i mina ögon
Citera
2010-02-13, 11:01
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Jag vet inte riktigt, men jag hoppas det är som jag tror. Annars har han gått från legend till sopa i mina ögon
Visst vore det kul!
Citera
2010-02-13, 11:07
Medlem
Men nej, det var ett stickprov såklart. SÅ jag undrar ifall det finns någon som helst möjlighet att klara sig. Någon lite mer erfaren som kan yttra sig? Förstår att det är jävligt individuellt.
Citera
2010-02-13, 12:02
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av desjr
Men nej, det var ett stickprov såklart. SÅ jag undrar ifall det finns någon som helst möjlighet att klara sig. Någon lite mer erfaren som kan yttra sig? Förstår att det är jävligt individuellt.
Har du tur så har kokainet hunnit igenom njurarna som utsöndrar urin alt. så har njurarna inte hunnit utsöndra tillräckligt mycket för att provet skall bli positivt.
Citera
2010-07-22, 05:28
Medlem
eklund8989s avatar
Hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in