Har lyssnat på diverse radio dom senaste dagarna. Ofrivilligt vill tilläggas. Något jag störde mig på var att man belyste problemen med invandrarna som att det var skåningarnas fel att den inte fungerade. Vad vill dom ha ut av detta egentligen? Vill dom distansiera skåningar från övriga Sverige? Vad härnäst, götare i uppror mot norrländsk dekadens?
Vad fan är det för muppar som driver media, försöker dom medvetet destabilisera den svenska nationen? Vill man skapa klyftor inom det svenska folket och tror att detta ska leda till en bättre integration av kamelknullare?
Senast redigerad av Trollsmurfen 2010-02-12 kl. 19:59.
Jag minnas inte att jag själv hört något exempel av det du pratar om. Du kanske borde slänga in en länk med tanke på att det du påstår knappast kan räknas som något som gemene man känner till.
Bry dig inte om den vad djuren säger om skåne de har fel och du har rätt. Strunta bara i dem och försök stödja en ny ordning, eller infiltrera dessa vedervärdiga kulturmaxister i ett försök att krossa dem inifrån.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!