Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-12, 02:36
Medlem
deodorants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Mannen på min avatar är ju en TOPPCHEF inom DO. Jamenar det är inte vilken jeppe som helst det här. Det är en man med makt och hög position. Jag tvivlar inte en sekund på att han kan göra så att jag får böta 60.000-120.000 kronor. Tro mig, jag har läst en del trådar där DO varit inblandade.
I sådana fall; ta ingen risk utan byt ut avataren mot någon annan. Signaturen behöver du ju dock inte bry dig om.
Citera
2010-02-12, 03:13
Medlem
Spindel-tarzans avatar
Att citera din avatar är ju inte direkt smutskastning, däremot kan ju nån tro att du verkligen är han och börjar fundera "Vad snackar T.A om nu", men vi andra här vet ju inte om du är din avatar eller inte.
Sen är du ju knappast ensam om o ha en känd avatar, är ju många som har det, men visst DO har ju ibland för mycket tid/resuser och kunna ta märkliga beslut.
Citera
2010-02-12, 07:33
Medlem
Skriv nåt väl valt och lagom opassande litet ord i pannan på fulingen, bög eller cp är klassiker som alltid fungerar.
Citera
2010-02-12, 07:41
Medlem
Nidelvas avatar
Citat:
Mannen på min avatar är ju en TOPPCHEF inom DO. Jamenar det är inte vilken jeppe som helst det här. Det är en man med makt och hög position. Jag tvivlar inte en sekund på att han kan göra så att jag får böta 60.000-120.000 kronor. Tro mig, jag har läst en del trådar där DO varit inblandade.

Han kan inte göra ett skit. En statlig toppchef är inte värd någonting. Du ska givetvis behålla din avatar, och du ska strunta fullständigt i den där äckliga hycklarens försök att säga till dig vad du får göra eller inte göra.
Citera
2010-02-12, 07:46
Bannlyst
Citat:
Men....

Hur hade du tänkt att han skulle få reda på vem du är?
Citera
2010-02-12, 07:51
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talibankocken
Men....

Hur hade du tänkt att han skulle få reda på vem du är?

Jag vet inte. Jag väntar spänt på nästa PM. Under tiden hoppades jag på nån moderatorinput här. Vem vet - kanske kan forumets regler tolkas så att jag faktiskt begår ett övertramp när jag har en DO-chef som avatar.

Det är märkliga tider vi lever i.
Citera
2010-02-12, 08:20
Medlem
Herr_Oins avatar
Nja...

Det är ju inte ett brott mot netikettsregel 0.09 då du inte utger dig från att vara denne man, och jag ser personligen inte att det är ett brott mot 0.05 då den inte är stötande (om man exempelvis jämför den med Goatse).

<- Jag har inte hört av Tom Waits i alla fall.
Citera
2010-02-12, 08:24
Medlem
tältpinnes avatar
Häng ut medlemmen bakom PM:et då! det är alltid bra att veta vem som är dum i huvudet.
Citera
2010-02-12, 08:51
Medlem
Kadeks avatar
Du skulle kunna byta ögon på honom i paintshop, göra så att han kan se med det högra ögonen istället för det vänstra? Alternativt ett cyklopöga.
Citera
2010-02-12, 08:52
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Häng ut medlemmen bakom PM:et då! det är alltid bra att veta vem som är dum i huvudet.
Håller fullständigt med; finns ingen anledning att inte göra det.
Citera
2010-02-12, 08:54
Bannlyst
Kan ju bara säga som så att om du byter avatar så kommer du för all framtid vara tönt-MoLoK i min bok. Grow some balls!
Citera
2010-02-12, 09:01
Medlem
Smuggelss avatar
Självklart ska du inte vika dig för en skit som förstör för sina landsmän, han kan inget göra för att få reda på ditt ip, säger som föregående talare om du viker dig så blir du en tönt i alla(h)s ögon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in