Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-12, 09:13
Medlem
Mad monks avatar
Din avatar stannar, något annat är otänkbart! Den är så groteskt klockren att man blir lycklig bara av att se den plus mongo-citatet nedanför, plus att den skrämmer skiten ur mig varje gång jag ser den. För ett ögonblick så stirrar verkligen den verklige DO:n rakt in i min själ.

Att vika sig för fjollor är inte vår grej eller hur?
Citera
2010-02-12, 09:27
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Mannen på min avatar är ju en TOPPCHEF inom DO. Jamenar det är inte vilken jeppe som helst det här. Det är en man med makt och hög position. Jag tvivlar inte en sekund på att han kan göra så att jag får böta 60.000-120.000 kronor. Tro mig, jag har läst en del trådar där DO varit inblandade.

Sålänge inte admin på FB lämnar ut dina uppgifter är du helt anonym och därmed trygg. Möjligen kanske dom hackar FB för att få tag på din ID. Möjligheten finns. :sarcasm:

Att den här killen blev toppchef är inte underligt, vem vågar säga emot Frankensteins monster själv?
Citera
2010-02-12, 09:38
Bannlyst
Varför tror Torbjörn Andersson att han kan knäcka flashback?

Det har ju aldrig tidigare vad jag vet lämnats ut ip eller annan info som göra att man kan få information om vem som gömmer sig bakom nicken?

Typisk jävla inkovterad översittare som inte begriper att han med flashback att göra
Citera
2010-02-12, 09:49
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buzz-Aldrin
Varför tror Torbjörn Andersson att han kan knäcka flashback?

Det har ju aldrig tidigare vad jag vet lämnats ut ip eller annan info som göra att man kan få information om vem som gömmer sig bakom nicken?

Typisk jävla inkovterad översittare som inte begriper att han med flashback att göra

Det landsförrädiska missfostret Torbjörn Andersson eller hans kontaktman/torped bör också göra en ansträngning att upplysa Flashbacks läsare exakt vari den påstådda "smutskastningen" består?

Citat:
Ursprungligen postat av Torbjörn Anderssons torped
---jag personligen kommer se till att du sätts inför polisförhör om du inte följer mitt råd. Smutskastning tolereras inte.

Hade personen ifråga inte skickat det hotfulla PM:et skulle ingen jävel ha brytt sig eller ens vetat vem T.A. är...nu blev det annorlunda.

Jag skrev för några dar sedan i ett inlägg om DO (med anledning av dumbabben som tack vare DO:s politruker fick 60.000 för att han vägrat skaka hand med en "oren" svensk chefskvinna) att de som "arbetar" på den samhällsskadliga kvasiinstitutionen endast förtjänar förakt. Kanske jag hade fel - det är möjligt att de förtjänar ett vitglödgat hat också.
Senast redigerad av Ezzelino 2010-02-12 kl. 09:55.
Citera
2010-02-12, 09:51
Medlem
EllaSuperias avatar
Det kan aldrig vara förtal att direkt citera någon. Du kan nog högaktningsfullt skita i Torbjörn Anderssons lilla torped och hans trams.

Häng ut medlemmen som PM:ade!

EDIT: Tog bort irrelevant quote.
Citera
2010-02-12, 10:01
Medlem
rhymenocerouss avatar
Du har inte skrivit några inlägg som kan avslöja din riktiga identitet?

Tycker alla FB medlemmar borde stödja dig genom att använda en avatar med TA under hela nästa vecka
Citera
2010-02-12, 10:04
Medlem
nollans avatar
Vad är det för slags CSI-fasoner att hota med polisförhör egentligen?

Det är inte direkt så att MoLok kommer hamna i ett mörkt rum med belysning längs golvet tillsammans med två trötta och kedjerökande poliser i skäggstubb med uppkavlade skjortärmar, löst knuten slips och såna där hölster som tar upp hela överkroppen.

Sen finns det ju en logistisk aspekt också - jag skulle inte kalla det busenkelt att dra godtycklig signatur på Flashback inför rätta. Vem var idioten med PM:et?

EDIT: "Vem var det som skicka?", s.a.s.
Senast redigerad av nollan 2010-02-12 kl. 10:22.
Citera
2010-02-12, 10:30
Medlem
Vi kanske skulle fixa till våra avatarer i ren Torbjörn-anda. Precis som medlemmen Kadek.

Citera
2010-02-12, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armson
Vi kanske skulle fixa till våra avatarer i ren Torbjörn-anda. Precis som medlemmen Kadek.

Jag håller med!
Citera
2010-02-12, 11:12
Medlem
nollans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armson

Dags för en 'Torbjörn Andersson som avatar'-vecka? Bara att starta tråd i Laidback så kan ju cowboyen som kontaktade TS sätta sig och skicka PM-hot tills pekfingrarna blöder...
Citera
2010-02-12, 11:17
Medlem
swebarbs avatar
Haha fan va känslig man kan vara då.. behåll den skit i vad som skrivs lol det är tomma hot bara
Citera
2010-02-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nollan
Dags för en 'Torbjörn Andersson som avatar'-vecka? Bara att starta tråd i Laidback så kan ju cowboyen som kontaktade TS sätta sig och skicka PM-hot tills pekfingrarna blöder...

Det är bara att köra på!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in