Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-02-28, 16:12
Medlem
Vad är det med den tråden, är det bara jag som är undrande? Kollade igenom lite lätt och det var bara "okända" avatarer, ingen jag kände igen. Är det nån sekt som chattar i den eller? Post-jägare? Eller är den helt enkelt oerhört intressant fortfarande efter 500 sidor?
Citera
2004-02-28, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trala-la
Vad är det med den tråden, är det bara jag som är undrande? Kollade igenom lite lätt och det var bara "okända" avatarer, ingen jag kände igen. Är det nån sekt som chattar i den eller? Post-jägare? Eller är den helt enkelt oerhört intressant fortfarande efter 500 sidor?

Det har jag funderat över länge nu!

Jag tror dom är jävligt intresserade av ämnet helt enkelt. Post-jägare är det nog inte heller eftersom det inte verkar vara speciellt mycket off-topic i tråden.
Det kanske är folk från Knutby?!

Intressant dock att se att en del har slängt ur sig över 200 inlägg i bara den tråden!

/K_T
Citera
2004-02-28, 18:19
Moderator
Ruskigbusss avatar
De tar detta otroligt seriöst och vänder och vrider på alla fakta och spekulationer som både står i tidningar och som uppkommer när de själva brainstormar.

Otroligt nog är hela tråden off-topic, eftersom topic ju är "varför har ingen lagt upp rubriken ... " - så någon borde kanske döpa om den till Knutby.

Men, om någon orkar läsa hela tråden - så finns det en hel del imponerande länstolsdetektivarbete, utdrag ur register, kartor. Det finns t o m ett bildarkiv bland MSN groups.

Om någon skall posta - så skämta för tusan inte om att låsa tråden.

Även jag har postat några gånger, men blir för det mesta ignorerad.
De skojar själva om att de är en "Flashback-sekt", vilket det ligger något i.
De hälsar gomorron och berättar att nu skall de jobba, sova, supa, skita (nej inte ännu) ... ett litet community.

Citat:
Ursprungligen postat av Kyle_Troy
Intressant dock att se att en del har slängt ur sig över 200 inlägg i bara den tråden!

200? - Hehe - deras "andlige ledare" - Pastor Sula har över 1000
http://www2.flashback.info/scandinavia/member.php?u=64447
Citera
2004-02-28, 18:30
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Det har jag funderat över länge nu!

Jag tror dom är jävligt intresserade av ämnet helt enkelt. Post-jägare är det nog inte heller eftersom det inte verkar vara speciellt mycket off-topic i tråden.
Det kanske är folk från Knutby?!

/K_T

Du einte ensam o reagera. E helt otroligt vad inlägg det e i den tråden.

finns ju en viss pastor sula som lagt en hel del inlägg. Orkar själv inte engagera mig så mycket. Skoj för dem o brinna för något så mycket. Heder åt dem.
Citera
2004-02-28, 18:35
Bannlyst
Kul att de hittat något att skriva om, men ibland undrar jag om det bara är jag i hela Sverige som är totalt ointresserad av hela Knutby-historien?
Citera
2004-02-28, 18:49
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Citat:

/K_T
959 åtminstone, vilket får mig att utbrista: Jävlars!
Citera
2004-02-28, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss

_Gudars skymning_

Pastor sula hade jag missat totalt!
Imponerande på min ära!

Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Kul att de hittat något att skriva om, men ibland undrar jag om det bara är jag i hela Sverige som är totalt ointresserad av hela Knutby-historien?

Du är inte ensam , jag är också totalt ointresserad av hela Knutby-historien.
Citera
2004-02-29, 00:27
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
959 åtminstone, vilket får mig att utbrista: Jävlars!

Finns det nåt smidigt sätt att ta reda på hur många inlägg en viss användare skrivit i en särskild tråd?
Citera
2004-02-29, 00:33
Medlem
Asterixs avatar
Ja, klicka på siffran i spalten svar.
Citera
2004-02-29, 00:59
Medlem
snapcases avatar
Den tråden är hardcore. När jag kollar in där blir jag alltid förvirrad över att jag inte känner igen en människa där men det är häftigt att folk reggat sig enbart för att diskutera Knutby.
Citera
2004-02-29, 01:06
Bannlyst
Citat:

För en gångs skull kan vi hitta något att enas om. Jag står lika frågande som Du vari tjusningen ligger att gräva i Knutby-tramset. Jag menar, visst var händelserna osannolika och visst var det spännande de första dagarna men sen falnade intresset snabbt. Spela roll vem som sköt. Alla är ju med på det...

Kristna hypokrater... :mad:

// Roger P.
Citera
2004-02-29, 02:14
Medlem
Mortimers avatar
Citat:

Du är inte ensam. Jag saknar fullständigt allt intresse om allt som rör Knutby.
Har ni också tänkt på att media & journalistik forumet är väldigt välbesökt trots att det inte postas så flitigt i trådarna.
Kan det vara så att journalister från våra dagstidningar håller till där för att leta nya sensationer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in