2004-02-29, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mortimer
Du är inte ensam. Jag saknar fullständigt allt intresse om allt som rör Knutby.
Har ni också tänkt på att media & journalistik forumet är väldigt välbesökt trots att det inte postas så flitigt i trådarna.
Kan det vara så att journalister från våra dagstidningar håller till där för att leta nya sensationer.

Det skulle jag inte alls hålla för otroligt. Jag är fullkomligt övertygad om att Daniel Nyhlén läser det jag skriver nu. (Du är en idiot, Daniel. Skaffa ett ordentligt arbete och sluta snylta på folks privatliv.)

// Roger P.
Citera
2004-02-29, 02:51
Medlem
chicos avatar
Misstänker man mord är det helt i sin ordning att "snylta" i folks privatliv.

Chico
Citera
2004-02-29, 03:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chico
Misstänker man mord är det helt i sin ordning att "snylta" i folks privatliv.

Chico

Mord? Ähh...

Folk kolar varenda dag. Spelar det någon roll om en högkyrklig frikyrkopastor förbryter sig mot de åsnor som lägger sina liv i hans händer? Jag menar, går man in i leken får man leken tåla.

Ju mindre kristna religionsivrare det finns, dess bättre... Kommunister och religösa personer ska sopas bort eftersom dom inte fyller någon funktion. Om det sen sker via barnflicka och pistol eller domedag och syndafall kan vara detsamma.

Go Helge... Ta med dig ett par till så är vi av med slöddret...

// Roger P.
Citera
2004-02-29, 03:24
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Ja, klicka på siffran i spalten svar.

Fan vad coolt, tack.

Är mer intresserad av den tråden än vad jag är av själva morden, skiter fullständigt i det där, verkar mer vara för skvallertanter som vill veta smaskiga detaljer.
Citera
2004-02-29, 03:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Kul att de hittat något att skriva om, men ibland undrar jag om det bara är jag i hela Sverige som är totalt ointresserad av hela Knutby-historien?

Nejdå, det finns en till!
Citera
2004-02-29, 03:34
Bannlyst
[här kom en liten dubbelpost]
Citera
2004-02-29, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund

Ujdå... På lyran, eller?

// Roger P.
Citera
2004-02-29, 10:40
Medlem
M2ks avatar
Reply to thread: Varför har ingen lagt upp rubriken "Vem är den 26-åriga barnflickan

Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ju mindre kristna religionsivrare det finns, dess bättre... Kommunister och religösa personer ska sopas bort eftersom dom inte fyller någon funktion.
// Roger P.
Korrekt. Förutom farsoter, typ digerdöden m fl, som vi inte kunnat göra så mycket åt, huvudsakligen p.g.a okunskap och fattigdom, så har religion och kommunism varit mänsklighetens i särklass största gissel.

- - - - - - - - - - - -

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by tim_hedlund
--------------------------------------------------------------------------------

Ujdå... På lyran, eller?

// Roger P.

- - - - - - - - - - - -

Huh, hemska tanke, en moderator på lyran ?? Axelsson, Flashback i fara?

/M2k
Citera
2004-02-29, 10:44
Bannlyst
Det som stör mig med tråden är att den ligger kvar under Medier & Journalistik.
Tråden har inte ett skvatt med något av dessa ämnen att göra...
Citera
2004-02-29, 11:17
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Det som stör mig med tråden är att den ligger kvar under Medier & Journalistik.
Tråden har inte ett skvatt med något av dessa ämnen att göra...
Jag håller med dig om detta. Men men men........! Ska de va ordning och reda så ska det! Kolla in regel nr. 13!
Citat:
13. Frågor om eventuella låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM. Detta för att hålla en så hög nivå som möjligt på forumet. Inlägg som postas på forumet ska vara av intresse även för andra användare.
Nu kanske du PM:at någon mod om detta och inte fått någon respons, vad vet jag? Nåja, du kommer säkert att upplysa mig isf.
Citera
2004-02-29, 11:21
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
Ja, klicka på siffran i spalten svar.

Tackar! Lysande. Lägger in frågan och svaret i FAQen.
Citera
2004-02-29, 14:04
Medlem
PappaBoegs avatar
Knutby är intressant så tillvida att det skänker mig en våldsam glädje att dårarna tar livet av varandra och samtidigt avskräcker andra från att falla offer för diverse sekter.

Mäktigt också att Pastor Sula har ett snitt på 38 inlägg per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in