Gick in i viloläge med vista, och det går inte att komma ur, jag har resettat moderkorten. När jag startar om datorn så går allt igång utom hdd. Datorn blinkar som den är av.
Gick in i viloläge med vista, och det går inte att komma ur, jag har resettat moderkorten. När jag startar om datorn så går allt igång utom hdd. Datorn blinkar som den är av.
Jag står mållös
Skriv ALLTID om det är en laptop eller en stationär dator
Annars blir det svårt. Då det är en markant skillnad på dom.
Kan du öppna cd luckan? Ifall svaret är JA så testa med att sätta in din OS installations cd och se om den reagerar.
Testa med en annan skärm så att det inte är något tok där också.
Kolla så att alla sladdar och komponenter till moderkortet är ordentligt isatta.
Hårdvaran har han testat, de funkar som det skall. Han fixade cdluckan. Så jag sa att det är lika bra att han installerar ett nytt OS för vista suger pung.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!