Citat:
Ursprungligen postat av
53280
Men dom gör övervinster.
Har inga problem med vinster.
Däremot att det inte finns tillräckligt med hyreslägenheter överhuvudtaget!
Ungdomar kan ju för faan inte flytta hemifrån och studera eller bilda familj!
Har två bekanta vars söner fortfarande bor hemma vid 25 resp 28 års ålder!!
Helt normala unga män!