• 1
  • 2
2010-02-10, 20:56
Medlem
Ja, som rubriken säger, finns det någon internetshop som säljer de lagliga jwh sorterna och har postförskott? Det får nämligen absolut inte dimpa ner en påse/brev med pulver i min brevlåda då jag fortfarande bor hemma.

Och snälla, inget tjafs om att man inte får ge ut länkar etc, shoparna vill ha kunder och det finns säker tusentals andra som jag som behöver svar på detta.

Ja jag är över 18.
2010-02-10, 20:57
Medlem
Royal-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fireatwill24
Ja, som rubriken säger, finns det någon internetshop som säljer de lagliga jwh sorterna och har postförskott? Det får nämligen absolut inte dimpa ner en påse/brev med pulver i min brevlåda då jag fortfarande bor hemma.

Och snälla, inget tjafs om att man inte får ge ut länkar etc, shoparna vill ha kunder och det finns säker tusentals andra som jag som behöver svar på detta.

Ja jag är över 18.

Smartbar hade inte 18+ stämpel på sitt paket sist.

Mvh
2010-02-10, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Royal-
Smartbar hade inte 18+ stämpel på sitt paket sist.

Mvh

Alltså, det jag vill veta är shopar med jwh 081 te x

Och jo, när jag fick ja rugh(?) var det en stämpel på i alla fall...

Edit: 081 såklart
Senast redigerad av Fireatwill24 2010-02-10 kl. 21:08.
2010-02-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ja, som rubriken säger, finns det någon internetshop som säljer de lagliga jwh sorterna

Citat:
Alltså, det jag vill veta är shopar med jwh 018 te x

Och jo, när jag fick ja rugh(?) var det en stämpel på i alla fall...

JWH-018 är inte laglig pucko.
2010-02-10, 21:25
Medlem
strutters avatar
Sälja olagligt knark via postförskott? javisst!
2010-02-10, 21:27
Medlem
Har nu letat igenom alla shoppar jag hittat och kan meddela att det inte finns någon med postförskott, så till er som undrat över detta, nu vet vi! Vi får helt enkelt hålla oss till smartbar och gs tills vi får jobb alt. tillräckligt med pengar att flytta hemifrån.. *Suck*
2010-02-10, 22:50
Medlem
Graspars avatar
Citat:
Har nu letat igenom alla shoppar jag hittat och kan meddela att det inte finns någon med postförskott, så till er som undrat över detta, nu vet vi! Vi får helt enkelt hålla oss till smartbar och gs tills vi får jobb alt. tillräckligt med pengar att flytta hemifrån.. *Suck*

Annars skulle du ju bara kunna välja rekommenderat brev, då får du en avi istället för pulver i lådan. Eller så kan du ju bara nyttja poste restante, då får du inte ens avi.
2010-02-10, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Graspar
Annars skulle du ju bara kunna välja rekommenderat brev, då får du en avi istället för pulver i lådan. Eller så kan du ju bara nyttja poste restante, då får du inte ens avi.

Tack som fan! Väcker lite hopp! Ska läsa på om rekommenderat brev..
2010-02-11, 14:25
Medlem
Citat:

Ja jag är över 18.

Gör som jag gjorde när jag bodde hemma, ta reda på vilken tid posten brukar dumpas i din brevlåda genom att vara hemma några timmar om dagen och se därefter till att vara hemma när ditt brev anländer så tar du ditt brev, täck upp spåren genom att lämna familjens brev, gå till skolan och sedan knarka på
2010-02-11, 14:27
Medlem
groengubbes avatar
Citat:

Ja jag är över 18.

Om du använder postförskott så kommer ditt pulver inte hem till dig ju. Det kommer till närmaste postkontor där du kan hämta ut det. Eller är det bara för mig det är så?
2010-02-11, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsvenne
Gör som jag gjorde när jag bodde hemma, ta reda på vilken tid posten brukar dumpas i din brevlåda genom att vara hemma några timmar om dagen och se därefter till att vara hemma när ditt brev anländer så tar du ditt brev, täck upp spåren genom att lämna familjens brev, gå till skolan och sedan knarka på

Ska försöka mig på detta innan jag tar mod till mig och beställer, lite svårt med slutspurten i skolan att vara hemma nu bara! Tack så mycket
2010-02-11, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groengubbe
Om du använder postförskott så kommer ditt pulver inte hem till dig ju. Det kommer till närmaste postkontor där du kan hämta ut det. Eller är det bara för mig det är så?

Ja precis, det är det jag menar, dessa shoppar har inte postförskott!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in