Vad är det för idioter som sitter och chattar/diskuterar med varandra på text - tv? Dom skickar ett mess till nr "XXXXX* och så kommer deras meddelande upp och det kostar massa feta kronor!
Känns som en kvarleva från 90-talet... Rent spontant är det väl människor som är höga på någonting eller under påverkan av något väldigt sinnesrubbande...
Känns som en kvarleva från 90-talet... Rent spontant är det väl människor som är höga på någonting eller under påverkan av något väldigt sinnesrubbande...
Mina spekulationer säger något liknande. Att det främst är äldre människor som sitter där tror jag är riktigt!
Något jag funderar över är varför text-tv:n inte förnyas, någon vänlig själ som har ett svar på det? Det ser fortfarande ut som ett ruttet Nintentospel i mina ögon.
Något jag funderar över är varför text-tv:n inte förnyas, någon vänlig själ som har ett svar på det? Det ser fortfarande ut som ett ruttet Nintentospel i mina ögon.
Det är det som är charmen för alla 70+ som sitter och faktiskt är inne på skiten. Nostalgi, tillhörighet.
Annars har man internet för ett mer moderniserat samhälle! Glöm TV:n överhuvudtaget...
Varför ska man förnya det? Fyller ju helt klart sin funktion (det lilla det faktiskt gör). Tror folk skulle reagera negativt om det blev "uppdaterat". Kan också vara så att det inte ens är möjligt att göra det något snyggare.
Varför ska man förnya det? Fyller ju helt klart sin funktion (det lilla det faktiskt gör). Tror folk skulle reagera negativt om det blev "uppdaterat". Kan också vara så att det inte ens är möjligt att göra det något snyggare.
Skulle väl nästan fungera att uppdatera det till att se ut som en webbsida? Med bilder! Iaf en tanke jag har. Men då skulle väl hela meningen med ordet "text-tv" försvinna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!