Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Jag kan lätt fixa nya "connectors" ifall det är det du menar. Det ska vara väldigt lätt att byta ut en sådan. Har också fått höra att det kan vara den som det är problem med.
Så jag har redan nu "förboka" en sån, jag behöver bara säga till så kan jag köpa en för 120 kr, den är helt ny dessutom. Skulle det vara värt?
För att göra det så lätt som möjligt för mig : Jupp..
Ahh connectors hette det jag. fick hjärnslapp eller så..
Du vet hur mán fixar in en sådan va? har aldrig haft ett sådant problem som du har haft så jag kan tyvärr inte hjälpa dig på så vis..
Hoppas bara att det funkar.. Jag kan därimot rekomendera endel spel
** Punch out <-- behövs det förklaras? ok , ett av världens (enligt kribil) hetast boxnings spel . Många timmars roligt blir det..
** Alla mega man spelen <--- Dom spelen är ju en klass för sig..
** Power blade I och II <--- ungifär samma sak som megaman fasten man har en bomerang (kan ej stava) som vapen..
** Zelda spelen <--- Behövs DET förklaras?? nej det gör jag inte heller :P
** Mario spelen <--- Klassiker som du förhoppningsvis har en av.
** Family fun fitnes <-- omöjligt att få tag på , vill själv ha ett. Hur som helst så har man en matta som man springer på så springer gubben / tjejen också. Som track ´n feild fasten ja.. du hör själv.. mycket skoj förbannat skoj med polare och öl ;D
** Hogans Ally <-- Som duck hunt fasten man skjuter bovar istället.. Kan även skjuta ölburkar för att träna sin färdighet med pistolen (Zappern)
** Ice Climber <-- Yes , det är ett härligt spel. Man är små "isgubbar" som hugger sig framåt barnonrna.
** Castlevania / Castlevania 2: Simons Quest<--- två helt underbara action/äventyr spel som dödar många tråkiga timmar..
** Turtles <--- Dom är ju helt enkelt balla.. Kan välja alla gubbarna (själklarhet igentligen)
** Tecmo World Wrestling <-- Ett underhållande Wrestling spel.
** Bionic Commando <-- ett fint action spel.
** Werewolf <--- Det är ett nice spel där man spelar en varulv action spel är det.
Så det var endel förslag från min sida... Hoppas att du hittar någoting du gillar och att du får igång ditt nintendo...