• 1
  • 2
2010-02-08, 21:25
Medlem
SmackyJackys avatar
Tnkte hra om ngon vet av ngot stlle i Norra Sverige (typ ume) som utfr analblekningar ?

Kan tillgga att det inte r ngot fel p mitt rvhl, har dock en analfixerad pojkvn som garanterat skulle bli positivt verraskad om man pimpade upp det hela lite !

Hur gr fr vrigt analblekningar till, gr det ont, och vad p ett ungefr kostar det?
Citera
2010-02-08, 21:32
Medlem
BabyPinks avatar
Jag vill pimpa mitt med men bor i Sthlm, hittar inte heller ngt place att gra det p..
Citera
2010-02-08, 22:29
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmackyJacky
ellerhur. fan vad mnga oserisa svar, blir lite frbannad knner jag.
Finns det nt okej medel avsett fr analblekning som gr att bestlla hem kanske? Nt beprvat som man vet funkar ? Ngon?
jag har fan googlat och hittar inte ett skit!
Citera
2010-02-08, 22:30
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyPink

frskte googla jag med, utan nt resultat what so ever ! vad fan, ska man behva ta till klorin nd? haha
Citera
2010-02-08, 22:36
Medlem
BabyPinks avatar
Citat:
frskte googla jag med, utan nt resultat what so ever ! vad fan, ska man behva ta till klorin nd? haha

Sg p operah om negrer som blekte huden med klorin faktiskt, typ puvler eller flytande var det!
Citera
2010-02-08, 22:41
Medlem
Googlade, Analblekning Stockholm.
Frsta svaret:

Amys salong i Stockholm utfr blekning av anus

Citera
2010-02-08, 22:43
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aegarn
Googlade, Analblekning Stockholm.
Frsta svaret:

Amys salong i Stockholm utfr blekning av anus

inga priser ? du hittade inget norr om stockholm? typ ume, skellefte, lycksele eller vad som helst ? grna ume.
Citera
2010-02-08, 22:43
Bannlyst
Citat:

Bestall har:

http://www.chastityplay.co.uk/Anal-B...ctinfo/C80363/
Citera
2010-02-08, 22:46
Medlem
SmackyJackys avatar
Citat:
Sg p operah om negrer som blekte huden med klorin faktiskt, typ puvler eller flytande var det!

jvlar ! kan inte vara nyttigt ? handlade inslaget om att det var en bra grej eller nn slags "var njd med dig sjlv och blek inte med klorin"-propaganda?
Citera
2010-02-08, 22:47
Medlem
Citat:
inga priser ? du hittade inget norr om stockholm? typ ume, skellefte, lycksele eller vad som helst ? grna ume.

Nope hittade inga priser eller annat. Du fr prova o ringa till alla mjliga sorters salonger och frga ifall dom utfr det. ( Ring med dolt nummer om det e pinsamt )

Eller bestlla frn sidan som skrevs i tidigare inlgget.

Lycka till
Citera
2010-02-08, 22:47
Medlem
jr.ewings avatar
http://busigaparet.wordpress.com/200...lekning-hemma/
Citera
2010-02-08, 23:02
Medlem
sirPrices avatar
Citat:
Tnkte hra om ngon vet av ngot stlle i Norra Sverige (typ ume) som utfr analblekningar ?

Kan tillgga att det inte r ngot fel p mitt rvhl, har dock en analfixerad pojkvn som garanterat skulle bli positivt verraskad om man pimpade upp det hela lite !
Analblekning?
Hahahaha
Hur perverterat har vrt land blivit egentligen? Du vill verraska din antagligen smalkukade analfixerade kille? S d ska du gra en analblekning?

Se till att det inte blir fr blekt och vitt bara. Om du byter om utomhus riskerar du nmligen att f en brunstig rdjursbock som vill ta dig bakifrn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in