• 1
  • 2
2010-02-08, 16:25
Medlem
Vad kan man ge sin pojkvän i allahjärtansdag present? första gången jag har ett förhållande på alla hjärtans dag, så jag har ingen aning om vad man ska köpa. Vad vill killar ha?
tacksam för lite hjälp
Citera
2010-02-08, 16:27
Medlem
Deviance88s avatar
Vad vill killar ha hmm.
Ja vi är ganska tråkiga utav oss, i alla fall jag.
Hur är han som person?
Gillar han kläder? Kan en t-shirt eventuellt en snygg tröja vara något?
Citera
2010-02-08, 16:28
Medlem
Muckans avatar
I egenskap av talesman för alla killar i hela världen så bestämer jag enväldigt att du ska inhandla en schweizisk armeekniv(Viktorionox INTE skitkopian Wenger). Då blir han garanterat glad.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Citera
2010-02-08, 16:34
Medlem
Brasks avatar
Den bästa present du antagligen kan ge honom är att säga att ni hoppar över skiten med presenter överhuvudtaget. Han blir garanterat nöjd och mindre ångest fylld.
Citera
2010-02-08, 16:41
Medlem
ja, antingen så köper du en mycket speciell och skum blomma som ingen normal kille vet varför man ska ha. eller så bjuder du på dig själv. tror det sista är att föredra. fan, ingen jävel gillar väl att få presenter för att någon-måste-ge-något-till-någon-för-det-är-en-viss-dag present. fråga vad han vill göra och gör det. ha en mysig dag tillsammans och skit i att det är den 13 (eller 14) feb.
Citera
2010-02-08, 16:51
Bannlyst
Såg en snubbe här på FB som fått en avsugning med munsprut av sin flickvänn. Han lät glad och surfade runt för att lära sig mer om hur han bäst skulle ta emot och förvalta denna present.

Mitt råd är att ge bort ett presentkort på udda och oväntat sex!

Spana runt här på FB och hitta allt från en liten tratt i stjärten med levande ålar, rollspel till romantiska utforskningar i varandras urinrör...

Finns inget som snubbar går loss på som den typen av gåvor.
Citera
2010-02-08, 17:13
Medlem
Muckans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Såg en snubbe här på FB som fått en avsugning med munsprut av sin flickvänn. Han lät glad och surfade runt för att lära sig mer om hur han bäst skulle ta emot och förvalta denna present.

Mitt råd är att ge bort ett presentkort på udda och oväntat sex!

Spana runt här på FB och hitta allt från en liten tratt i stjärten med levande ålar, rollspel till romantiska utforskningar i varandras urinrör...

Finns inget som snubbar går loss på som den typen av gåvor.

Min fetning.

Ja, vi människor är ett sjukt släkte...

Men jag tror att RealBad's idee är jäkligt bra. Kanske vet du ngt som din PV vill prova men inte riktigt vågar fråga om?? Eller så vill du testa ngt? Enfast fantasin sätter gränser.
Citera
2010-02-08, 17:18
Medlem
Lillebror.s avatar
Jag själv skulle bli glad för vad som helst jag fick. Bara tanken av att en tjej vill köpa en någonting är ganska uppiggande tycker jag!
Men vi är nog ganska olika, vissa jag känner skulle inte bry sig alls varesig det handlar om att ge eller få i ett förhållande..

Köp ett paket självlysande kondomer!
Citera
2010-02-08, 17:46
Medlem
Gamlings avatar
Yepp! En god middag och en avsugning! En present som definitivt skulle uppskattas!
Citera
2010-02-08, 18:11
Medlem
Lilijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brask
Den bästa present du antagligen kan ge honom är att säga att ni hoppar över skiten med presenter överhuvudtaget. Han blir garanterat nöjd och mindre ångest fylld.

Precis! Att hitta (bra) presenter till killar är näst intill omöjligt..
& själv brukar man bara få något meningslöst skit man ändå inte vill ha.

Hitta på någonting tillsammans istället bara
Laga middag ihop eller ät ute.. Ha myskväll eller gå på bio..
Bo på hotell.. Ja, vad ni nu tycker är roligt & som passar er.

Meeen om du nu ändå vill ge presenter så är ju en snygg t-shirt säkert uppskattad..
Kolla upp hans favoritmärken & storlek & leta upp något snyggt plagg.
Sen på coolstuff.se kan man hitta många meningslösa, men roliga prylar om han gillar sånt.
Citera
2010-02-08, 18:17
Medlem
trosfuktarns avatar
en go parfym skulle inte sitta fel:d
Citera
2010-02-08, 19:15
Medlem
Winterborns avatar
Jag skulle nog bara uppskatta något fint kort och lite kärlek Men annars som sagt en parfym eller något.

En sak jag undrar över om någon kvinna eller bara rent allmänt någon charmör skulle kunna hjälpa mig med.

Såhär ligger det till, jag och min flickvän firar 6 månader den här helgen, och dagen efter är det alla hjärtans dag. Alltså ett perfekt tillfälle att lyxa till ordentligt! Men min fantasi är så dålig, jag har tagit med henne på middag och bio förut, vi har mysit på ett café och bara suttit och pratat men allt det där känns så gjort redan. Jag skulle behöva tips på något jag kan överraska min flickvän med, jag har inte alltför mycket pengar men vi har kommit överens om att dela på kostnaden då det är båda som firar tillsammans.

Tack på förhand!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in