2010-02-08, 10:47
Medlem
Till att börja med: Jag har ända sedan 6 års ålder haft en fetischism för tjejer och kvinnors navlar. Det är så förb... läckert att få se.

Nu gäller det två väldigt attraktiva kvinnor som skulle kunna kallas halvvänninor, som jag inte fått se naveln på (Ja, de flesta visar den ju någon gång så då kunde man ju bara titta och njuta men inte i dessa två fall alltså.)

Vad fan gör man? Att det inte är okej att testa att ta en tjej på brösten, detta fattar väl de flesta, men liksom...halvvänninor...dom är ganska snälla båda två...skulle man komma undan med det som om det var ett dåligt skämt, om jag liksom bara tog tillfället när de har enbart t-shirt, att helt enkelt dra upp tröjan på kvinnan, SE NAVELN, och tuta lite. Tutningen förstärker ju på något sätt känslan av att det är mest menat som skämt, tittar man enbart så är det mer sexuellt laddat tycker jag.

Den äldre av dem jobbar på en släktings företag, hon är väl 33 år nu och det känns som att jag vill se naveln på henne medan hon fortfarande är i attraktiv ålder. Tyvärr har jag ju känt henne via det här företaget sedan hon var 23 år så mycket av kvinnans utseendemässigt bästa år har tyvärr rullat förbi Hon är alltså snäll, dessutom bryr sig genuint om mig nästan som om hon var någon slags storasyster eller storkusin, jag borde ju kunna göra detta tycker jag och komma undan, fast jag tvekar som fan när jag träffar henne och har helt enkelt inte VÅGAT göra det

Den yngre av dem är 27 år, betraktar sig som ful för att hon är lite mullig. Frågan är om hon skulle ogilla att bli blottad mycket för att hon ogillar sitt utseende? Sånt resonemang torde ju ni tjejer vara mer insatta i, men annars är hon liksom snäll och när hon "ryter till" så blir det mer som snällt skäll som knappt låter argt, mer chockerat bara. Jag har testat att kittla henne vid några tillfällen och det har hon faktiskt precis så där både gillat och inte gillat på samma gång, det är ju en rätt skön reaktion av tjejer

Jag var alldeles för mycket gentleman som tonårig. Jag borde ha retat tjejerna mer, och en gång blev det så när jag lurade en tjej att försöka lösa en hang-man som bara var nonsens, d.v.s. jag hade inget riktigt ord som rätt ord. Det hände något där, hon blev berörd på något sätt, dessvärre fortsatte jag inte att reta tjejer och det var ju jävligt dumt.

Nu sitter man istället här och funderar på hur man kan få utlopp för en fetischism utan att sabba relationen med två kvinnor, men det hade verkligen varit så skönt att få se deras navlar. En stor sten hade lämnat mina axlar typ...

Frågan är alltså: Bör jag ta tillfället i akt och dra upp tröjorna och se och tuta dessa tjejer i naveln, eller är det vansinnigt dumt?
Citera
2010-02-08, 10:55
Medlem
SafleBouges avatar
Du kanske borde göra det som din grej att du springer runt och tutar på alla, inklusive killar.Då kanske det inte blir lika sexuellt.

Sen är det rätt viktigt med timing, om tjejen har sagt nogot dumt som ni alla garvar åt och du tutar lite retande så är det nog lugnt. Om ni däremot sitter och diskuterar en bra film eller något allvarligt och du går fram och tutar på deras navlar känns det bara fel och kanske till och med förnedrande.

Men annars beror det väl lite på vad du har för relation med tjejerna och om du är pillig av dig normalt eller inte.

Lycka till.
Citera
2010-02-08, 10:56
Medlem
adoptivnegers avatar
Givetvis ska du tuta dem i naveln. Men inte med penis då detta ännu betraktas som socialt avvikande och kan få oönskade konsekvenser.
Citera
2010-02-09, 02:11
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adoptivneger
Givetvis ska du tuta dem i naveln. Men inte med penis då detta ännu betraktas som socialt avvikande och kan få oönskade konsekvenser.
Garvböl!!!!!
Citera
2010-02-09, 05:25
Bannlyst
Gå på solarium ihop. Eller säg typ "fan såg en tjej med så jävla snygg mage" tjejer vill instinktivt jämföra och klä av sig...
Citera
2010-02-09, 14:08
Medlem
Herr_Oins avatar
Har nog i ärlighetens namn mer med Alternativa sexualiteter än relationer att göra, så jag skickar den dit.

/Mod
Citera
2010-02-10, 20:39
Medlem
Zcapegoats avatar
Beror som sagt på i vilken situation det tutas. Om någon polare tutade mig lite skämtsamt i naveln (med fingret) i en skämtsam kontext så skulle jag inte tycka att det vore så värst konstigt. Jag skulle i alla fall inte tolka in något sexuellt i situationen.
Citera
2010-02-11, 00:17
Medlem
Om du med tuta menar att man sätter läpparna mot magen på personen och munpruttar, don't. Nu vet jag ju inte hur dina väninnor är, men jag skulle bli asförbannad. Det kittlas ju skitmycket!
Citera
2010-06-14, 17:31
Jag kanske är lite sen med ett inlägg, men välkommen till klubben navelfetishist! Tjejer och kvinnors navlar är vackra och sexiga! Underbara att slicka i mer eller mindre! Fast många gillar det andra inte. Det är en kul liten egenhet man har =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in