Citat:
Ursprungligen postat av Amiron
Vadå börjar brännas under fötterna?? Avd du hänvisar till "finns" inte längre. Då de har bytt namn på dem. Dessutom så kommer uppgifterna från personer som jag har känt i hela mitt liv, och som jobbar på stället i fråga.
Jo, du är ett riktigt litet troll. Här har du en kommentar från en mamma som haft sina barn där mannen arbetade.
http://www.finnveden.nu/?option=com_...33951&Itemid=2
Citat:
skriven av
mamma, February 12, 2010
Fy f.n vad äckligt! Haft båda mina barn på värnamo sjukhus där han jobbar! Vilken bullshit, han jobbar säkert med patienter, men för att inte oroa o uppröra folk mer så säger dom att han inte har direktkontakt men några patienter. Vilken människa som jobbar på sjukhus har inte det?! Vilket svin!!! Ska aldrig släppa mina 3 o 5 åriga döttrar på ett sjukhus eller liknande utan hel uppsyn mera!!! Jag mår illa!!!!!!!
Du tänkte väl inte att det kunde finnas innan du försökte lägga ut dimridåer.
Jag kan också upplysa FB om att mannen arbetat inom BUP i länet och när han skall träffa barn vill han aldrig att föräldrarna skulle vara med. Det är nog läge för för föräldrar i Jönköpings län att lyssna på om deras barn varit utsatta för övergrepp.
Mannen beskyddas av uppdragsgivare som han utfört ljusskygga psykologiska utvärderingar för och ingår i kretsen kring fd Länspolismästaren Göran Lindberg.