• 1
  • 2
2010-02-08, 00:33
Medlem
Rabbelitos avatar
Haha, vill veta vad ni flashbackare har att säga om det, inte direkt bästa, utan roligaste sättet att fråga chans. Jag är en väldigt "fly" person av mig, och håller alltid på att skämta, vara oseriös, vara ironisk etc med tjejen jag träffar. Så nu tänkte jag, bara for fun, fråga chans på nåt riktigt jävla sjukt sätt men har dålig fantasi för tillfället så undrar om ni har några bra tips

Har kommit upp med detta hittills:
-Ringa på hemma hos henne och ge henne en lapp där det står, sen springa därifrån
-Fråga henne "hur tycker du man ska fråga chans om man gillar nån" och sen göra exakt det direkt efter
-Helt enkelt ringa upp "Hej, får jag chans på dig?"

Undrar om ni har några andra roliga förslag haha, måste ju finnas hur mycket som helst
Citera
2010-02-08, 00:36
Medlem
http://www.datingforrichpeople.com
Citera
2010-02-08, 00:37
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabbelito
-Ringa på hemma hos henne och ge henne en lapp där det står, sen springa därifrån
-Fråga henne "hur tycker du man ska fråga chans om man gillar nån" och sen göra exakt det direkt efter

Undrar om ni har några andra roliga förslag haha, måste ju finnas hur mycket som helst

Nummer 1: Gör du denna så kommer hon garanterat tro du är efterbliven eller nå. Låter bara helsjukt. Gör det inte.
Nummer 2: Lite sött, lite barnsligt. Uppskattas nog om personen i fråga förstår humorn i det hela.
Nummer 3: Bästa alternativet.

Ska du verkligen fråga chans, eller är det bara en sak du vill göra för att vara rolig?
Citera
2010-02-08, 00:39
Medlem
Rabbelitos avatar
Haha nej jag tänker verkligen göra det men hon kommer fatta för det är sån jag är helt enkelt :P
Citera
2010-02-08, 00:41
Medlem
knokkelmanns avatar
sätt henne framför tv:n eller liknande och låtsas lämna rummet, eller ja vadfan du ska ju lämna rummet, inte bara låtsas. Sen när du typ går å skiter skickar du ett sms till henne där du frågar chans. Tycker hon du är helt dum i huvet hinner hon kanske smita ut och på så vis slipper ni en pinsam situation
Citera
2010-02-08, 00:44
Medlem
Rabbelitos avatar
haha det var fan ett bra förslag, ska överväga det, tack
Citera
2010-02-08, 01:18
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Citat:
Haha, vill veta vad ni flashbackare har att säga om det, inte direkt bästa, utan roligaste sättet att fråga chans. Jag är en väldigt "fly" person av mig, och håller alltid på att skämta, vara oseriös, vara ironisk etc med tjejen jag träffar. Så nu tänkte jag, bara for fun, fråga chans på nåt riktigt jävla sjukt sätt men har dålig fantasi för tillfället så undrar om ni har några bra tips

be ett djur berätta det för henne, eller köp gräslök och filtar. Funkar inte detta så ta av dina strumpor och lägg dig på golvet och gör ljud.
Citera
2010-02-08, 06:34
Medlem
ohnoyoudidnts avatar
Gör som man gjorde på lågstadiet - skicka en kompis att fråga/överlämna en lapp åt dig. Sedan får hon i sin tur skicka en kompis tillbaks med svaret Alternativt lägg en lapp med frågan "Får jag chans på dig?" i hennes väska där hon får kryssa i antingen Ja, Nej eller Kanske och lämna på lämpligt ställe, ingen direktkontakt mellan er alltså.
Citera
2010-02-08, 07:35
Medlem
Babianens avatar
Finns ju bara ett sätt att göra detta på med stil och klass. Dra ihop ett par polare. Några fräsiga kostymer. Och kör en serenad utanför hennes fönster på kvällen.

http://www.youtube.com/watch?v=bop3o...eature=related

Sombrero är valfritt.
Citera
2010-02-08, 10:03
Medlem
knokkelmanns avatar
Citat:
haha det var fan ett bra förslag, ska överväga det, tack

Haha det gjorde jag och det funka! Fast jag gick och hämtade chokladpudding istället för att lämna på toaletten.

Citat:
Ursprungligen postat av WelcomeToSkyValley
be ett djur berätta det för henne, eller köp gräslök och filtar. Funkar inte detta så ta av dina strumpor och lägg dig på golvet och gör ljud.

Inge bra, då behövs ju folk och sådana orkar man ju inte med
Citera
2010-02-08, 10:51
Medlem
lumpkinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Finns ju bara ett sätt att göra detta på med stil och klass. Dra ihop ett par polare. Några fräsiga kostymer. Och kör en serenad utanför hennes fönster på kvällen.

http://www.youtube.com/watch?v=bop3o...eature=related

Sombrero är valfritt.

Fan heller! Sombrero är obligatoriskt!

TS: Vill du göra något diskretare föreslår jag pilbåge och ett meddelande fäst på pilen. Eller kanske ett meddelande lindat runt en tegelsten som du slänger in genom hennes fönster?

Hursomhelst, om du är en så "fly" person som du påstår, så spelar det nog ingen roll vad du gör om du gör det med självsäkerhet och stil. Därför är dina två första förslag totalt värdelösa. Båda skriker nervositet och feghet snarare än avslappnad attityd. Det kan kanske funka att vara feg, men då är det nog värt att kompensera med flera kilo glimt i ögat.

Jag tycker på allvar att Babianens förslag är det bästa i tråden!
Citera
2010-02-08, 11:20
Bannlyst
Citat:

Man frågar inte efter chans. Själva sällskapandet underförstås automatiskt om man har träffats ett tag. Förstår du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in