• 1
  • 2
2004-02-25, 01:28
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...437903,00.html

"SKA VNDA TRENDEN Tittarsiffrorna fr "Farmen Afrika" har varit en besvikelse jmfrt med de tidigare ssongerna. Drfr satsar TV 4 p ett beprvat kort frn frr - Jan O "Naken-Janne" Jansson. "Jag lovar att ta upp min hatt om vi inte fr hgre tittarsiffror nu", sger projektledaren Magnus Abrahamsson."

str det i bildtexten, problemet r att dagens avsnitt utspelade sig 24e dec, det vore lite svrt fr tv4 att skicka naken-Janne tillbaka i tiden fr att kunna dela ut julklappar. Det brjar bli lite vl genomskinligt med alla psudonyheter angende dokuspor som r inspelade flera mnader tidigare.
Citera
2004-02-26, 17:11
Medlem
frees avatar
Farmen....

Satt och kollade p farmen igr och mste bara frga om det finns ngon nudist hr, om s r fallet r det huvudsaken att man visar knsorganen nr man r nudist ?

Kollar man p farmen s verkar det s iaf, muppen Naken-Janne gr ju allt fr att f visa grejerna, skulle inte sga nt om han hade nt att visa upp men vafaan mindre pitt fr man vl leta efter
Citera
2004-02-26, 18:01
Medlem
Tippi Hedrens avatar
Diskussioner om Farmen 2004

Hr kommer alla trdar och inlgg att hamna som gller dom flesta samtalsmnen som kan dyka upp nr det gller Farmen.

Hr r en trd om tidigare Farmen-ssonger. Anvnd den som referens och posta inlgg angende denna ssongs avsnitt i den hr trden.
Citera
2004-03-13, 09:01
Medlem
BillyBults avatar
Farmen-Krnkande uttal?

I grdagens Farmen p TV4 sger Isabelle att: "Han ser ut som en bgjvel"
Detta i ett sammanhang nr Isabelle och Gustaf ligger i sngen och diskuterar Max.

Det r lite mrkligt att en jude kan komma med dessa frdomar....

Kan man som privatperson anmla Isabelle fr sitt uttalande?

(Kanske hr hemma under juridik)
Citera
2004-03-13, 09:43
Medlem
Vstra Nerikes avatar
Fan va kul det var! Det vrsta var ju att Gustav sg exakt likadan ut Att hon r jude tycker jag bara var bra. Dom tycker vl samma om bgar som alla oss andra
Citera
2004-03-16, 05:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Västra Nerike
Fan va kul det var! Det vrsta var ju att Gustav sg exakt likadan ut Att hon r jude tycker jag bara var bra. Dom tycker vl samma om bgar som alla oss andra

Det tror jag inte, fr "oss andra" skiter blankt i var folk stoppar snoppen s lnge det inte r i oss personligen, vra barn, eller husdjur!

Nja, jag tnker inte moralisera. Kan hlla med om att Max sg ut som en fjolla och att man br f sga vad fan man vill, nr man vill. Jag betvivlar dock att Isabell skulle uppskatta att ngon komenterade hennes nsa p ett liknande stt.
Citera
2004-03-23, 20:24
Medlem
Skningar? (Om farmen-Sebastian)

Enligt tv4.se hade Torsten som ocks kom ifrn Helsingborg "hrt saker" om denna bizarra existens. Finns det ngon hr som vet vad det kan rra sig om.
Citera
2004-03-24, 00:21
Medlem
Sebastian...vilken jvla planet kommer han ifrn?
Vilket ofattbart NARCISSISTISKT beteende. och han ska vara psykoterapeut? Stackars jvel allts..
Citera
2004-03-24, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
Sebastian...vilken jvla planet kommer han ifrn?
Vilket ofattbart NARCISSISTISKT beteende. och han ska vara psykoterapeut? Stackars jvel allts..

Eh han r ju knappast ngon psykoterapeut utan en kvalificerad mytoman och en allmnt psykiskt strd mnniska som inte mr bra. Han har sjlv blivit utredd ett antal gnger och har p s stt lrt sig "sprket" som hjrnskrynklare anvnder, eller han tror att han har lrt sig det i alla fall..
Citera
2004-03-24, 08:21
Medlem
banarnes avatar
ojoj

Ja jklar i dalen.
Sebastian hade inte blivit lnglivad i min nrhet.
Men bra TV blir det onekligen. Kan knappt vnta till kvllens sndning.
Citera
2004-03-24, 09:09
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banarne
Ja jklar i dalen.
Sebastian hade inte blivit lnglivad i min nrhet.
Men bra TV blir det onekligen. Kan knappt vnta till kvllens sndning.
Du tog orden ur mun p mig. Sebastian r s jvla absurd att man hpnar. Uppskattade srskilt scenen dr han gick och pratade med Klang, komplett utstyrd i kaftan och vandringsstav. Som en slags stor och dum och komplett misslyckad sknsk version av Thomas di Leva... What an asshole!
Citera
2004-03-24, 10:11
Medlem
Jobbigs avatar
Det ryktas om att den dr Sebastian r en skdespelare inhyrd fr att f lite fart p showen, det skulle frklara hans ngot speciella upptrdande (jag har inte sett senaste farmen, men jag sg hans visit frra ret).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in