2010-02-07, 07:10
Medlem
Soluss avatar
Hej på er!

Är hos en polare och är så jävla full. Sorry om det här linlägget verkar meningslöst, men är ändå nyfiken.

Är så jävla full att ajg fått nystagmus, alltså när ögonen "skakar". Är detta nromalt vid alkoholintag och är det någon mer som upplevt detta? Har _inte_ injicerat alkoholen, är bara skitfull.

Mvh Solus
Citera
2010-02-07, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Hej på er!

Är hos en polare och är så jävla full. Sorry om det här linlägget verkar meningslöst, men är ändå nyfiken.

Är så jävla full att ajg fått nystagmus, alltså när ögonen "skakar". Är detta nromalt vid alkoholintag och är det någon mer som upplevt detta? Har _inte_ injicerat alkoholen, är bara skitfull.

Mvh Solus

Kan vara ett tecken på alkohol eller cannabisintag. Har sett det några gånger. Dock inget vanligt tillstånd. Du kan be en kompis att testa det genom att hålla en penna strax framför ditt ansikte. Sedan följer du pennspetsen med ögonen medan han drar den till ögats ytterläge. Då rycker ögat till. Kan även testas vertikalt.
Citera
2010-02-07, 09:41
Medlem
Håller med om att det är en inte omöjlig effekt av alkohol.
Citera
2010-02-10, 23:27
Medlem
Gick det bra?
Citera
2010-02-10, 23:32
Medlem
Alvaros avatar
Tycker du stavar väldigt bra för va otroligt full. Är man så full att man behöver oroa sig för hälsan är det ofta väldigt svårt att träffa tangetbordet.
Citera
2010-02-10, 23:48
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alvaro
Tycker du stavar väldigt bra för va otroligt full. Är man så full att man behöver oroa sig för hälsan är det ofta väldigt svårt att träffa tangetbordet.
Måste vara inviduelt. När jag är skitfull så kan jag faktiskt svara rätt okej. Visst man kanske inte träffar alla knappar och det tar lite längre tid. Men det finns ju faktiskt en backspace knapp, och det vet jag om hur full jag än är.

Puss
Citera
2010-02-11, 00:05
Medlem
Sleazers avatar
har hänt mig också,fan en gång skakade allt så mycke så allt blev suddigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem