2010-06-04, 08:40
Medlem
unleash82s avatar
Tycker mig lagt mig till att de som får jobbiga avtändningars stora problem är mest att det har ångest för att dom har knarkat i 2-3 dagar och skäms för det.

Addera sen vätskebrist, för lite mat och vitaminer på det så kan jag mycket väl tänka mig en jobbig "avtändning"

Själv mår jag inte dåligt eller har ångest för att jag race:at 2-3 dagar. Jag försöker också se till att få i mig mat,vitaminer och vätska (vatten inte bara öl) under tiden.

Får bara en väldigt mild "at" om det ens kan kallas för det då den är väldigt lätt att dräpa med tex en bra film lite tilltugg och eventuellt några öl.

har amn problem att somna kan man ju slänga i sig en stesolid/valium/FM1 eller två så är det problemet borta.
Citera
2010-06-04, 19:51
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpliticas
Dosfråga.

Efter att ha skjutit 1g riktigt bra (i samma sil) och samma kväll snortat 0,30 - Ingen AT
Bombat 2,8 - ingen AT

Vad ska man behöva för dos för att få AT menar du?
Och jag känner många som tar tjo och aldrig hört om någon AT. Visst kan man vara lite slut i huvudet och slö i kroppen men no shit sherlock, när man är vaken så pass länge och kroppen är på hög varv så är det inte direkt konstigt men det är inte pga tjoet...
Citera
2010-06-04, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Efter att ha skjutit 1g riktigt bra (i samma sil) och samma kväll snortat 0,30 - Ingen AT
Bombat 2,8 - ingen AT

Läse du inte Simpliticas svar eller?

Klart du kan slå i dig 1 gram av din sockerlösning
Citera
2010-06-04, 20:14
Medlem
BigBillyBongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HUGOyGRINGO
Läse du inte Simpliticas svar eller?

Klart du kan slå i dig 1 gram av din sockerlösning

Dosfråga står det bara för mig, skrev han mer?

Jo, nu kom du allt på mig... Jag är socker pundare... Köpte hem lastpallar med strösocker och på fredagarna brukade jag unna mig själv vaniljsocker.
Citera
2010-06-04, 21:52
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
"the higher you fly, the harder you fall"

nä, kör man lite blir det bara jobbigt att sova, kör man stenhårt så däckar man tillslut mitt i knarket och vaknar sådär härligt helförstörd i kroppen, sen sover man 24 timmar till och mår perfekt
Citera
2010-06-05, 02:33
Medlem
BigBillyBongs avatar
Tror jag vet varför jag inte får någon AT, för jag körde inte bara då och då utan varje dag från första gången jag prova. Dock varit inne på avgiftning en ( egentligen två men först gången bara 24 timmar innan jag stack där ifrån) men då låg jag inne 4 dagar efter ca 4 månader av dagligt bruk (nästan bara snorta) morgon/kväll och veckan innan jag åkte in sköt jag ca 1g om dagen i 5-6 dagar och var inga problem förutom att jag fick ligga med dropp under första dagen.
Citera
2010-06-06, 21:40
Medlem
Mycket beror ju också på hur länge man kör och om man får i sig någon näring, klart man blir "ledsen" och irriterad när ruset tar slut. Man mår lite för gott med andra ord. Får dock nästan aldrig at när jag har mycket av det goda kvar. Blir mest att jag sitter och surar över att vara tom på knark. Har jag kvar för morgondagen försöker jag somna med alla tänkbara medel för att nästa dag ska infinna sig så det roliga kan börja igen.
Citera
2010-06-06, 22:48
Medlem
deTremouillacs avatar
Avtändningen i sig är inte så farlig, det jobbiga är istället att man ofta druckit massa alkohol vilket tillsammans med ingen sömn, dåligt med mat och allmän nedstämdhet bygger upp för att man ska må fruktansvärt, har tillbringat den här söndagen i horisontellt läge och känt mig helt förstörd t.ex. Tycker dock det är rätt uthärdligt nu för tiden, jag antar att man har vant sig och vet att det går över, så även om man mår förjävligt en bit in på eftermiddagen är det inte helt världen.

Har för mig att man när man tar tjack och är ovan utsöndrar en viss mängd serotonin, men att detta minskas i takt med att man vänjer sig. Skulle kunna förklara varför man inte drabbas av samma dysfori som första avtändningarna, vilka utgjordes av dödsångest kombinerat med den dysfori som finns vid en MDMA-krasch. "Aldrig mer tjack, aldrig mera tjack!"

Jag brukar äta riktigt uselt under ruset och får alltid kompensera. Idag drack jag en liter mjölk spetsad med en skvätt grädde när jag kände hur kroppen började skrika efter energi. Gräddmjölk är det perfekta att dricka när man har den där härliga tjack-halsen man kan få dagen efter, dessutom smakar det inte så mycket och har en hanterbar konsistens.
Senast redigerad av deTremouillac 2010-06-06 kl. 23:01.
Citera
2010-06-07, 00:46
Medlem
bk-MDMAs avatar
Själv sitter jag och intalar mig själv "Inget mer methylone, inget mer methylone" vilket känns ungefär lika hemskt. Satans ångest och skuldkänslor, sjukt deprimerad med...

5-HTP och bra kost nu, försöker bota mig själv med sömn med.. 23h/dygn är väl rekordet än så länge..
Citera
2010-06-30, 19:18
Medlem
Får alla utom jag avtändningar som är jobbiga? Jag är väll inte direkt erfaren men dom gångerna som jag tagit tjak så har min avtändning inte varit mer än att känslan försvinner och att man inte somnar utan bara ligger och myser. Det kan nog vara så att det är den perfkta drogen för mig. För att vara tydlig här så jag slipper div gliringar så är mitt längsta race 4 dagar i usa på met amfetamin. Jag skulle köpa av en snubbe och det minsta han sålde var rätt bifiga påsar ca 20 gram kristaller. givetvis så får man jaga draken ovanför en bit folie men man lär sig. Detta var riktigt tunga grejer. Satan i gatan, rökte på och det tog ca 20-30 sekunder så stod varenda hår rakt ut. Man får däremot fylla på lite oftare. Drog nog i mig ca halva påsen, sen tycket jag det var nog och det tyckte min polare också som jobbade på dagarna. Så jag gav bort resten. Jag åkte hem ca 4 dagar senare och jag kan säga att jag kännde fortfarande av racet när jag kom till sverige.
Men jag mår aldrig dåligt. Kan säga att jag alltid tvingar i mig div protein drinkar och mycket vatten.

Jag kan gå ut med polarna och dricka 6-5 öl och må så jävla kass dagen efter. Jag har också testat ghb 2 gånger och varit välldikt försiktig, och bara tagit hälften av vad mina polare tagit. Och båda gångerna så har det slutat med katastrof. Första gången så tog jag det själv hemma en kväll och trodde fan att jag skulle dö det svängde så jävligt i huvudet så jag rev ner halva lägenheten.
Skulle ringa ambulans men jag kunde inte ta mig till telefonen, sen kommer jag inte ihåg mer förens jag vaknar dagen efter med en halv bokhylla över mig och mår så fruktansvärt dåligt. Jag gick inte ut på två dagar.
Andra gången 5 år senare så lurade en kompis i mig skiten igen, denna gången i flytande form. Jag tog denna gång 1/4 av vad min kompis gjorde, helvete denna gången så kunnde jag förflytta mig men mådde skit. Blev fan blind i ca en timme, precis som man reser sig för fort i bland så det flimmrar framför ögonen och man får jävligt kass balans.
Det jävliga var att jag jobbade och jag låste in mig på muggen, min chef kom och bankade och sa att jag var tvungen att komma ut i butiken för det var mycket folk. Jag fick rycka upp mig och gå ut, ja sålde en cyckel med div tillbehör med knappt led syn. Killen kom in dagen därpå för att hämta cyckeln, givetvis kom han fram till mig och började snacka med mig och jag fattade ingentig. Jag kännde ju inte igen honom, så efter en stund så frågade han om han skulle få sin cyckel i dag eller vad.
Ja ni fattar det är bara uppåt som gäller för mig.

Lev väll........
Citera
2010-07-20, 15:08
Medlem
blotarns avatar
En landning utan benso eller opioider. Finns enbart röka, får se hur det här går.
Citera
2010-07-20, 16:28
Medlem
Argones avatar
Bara jag som brukar uthärda ATn så att jag blir opepp att köra det igen för att hålla nere brukandet? Tycker det fungerar ganska bra, efter några mördar avtändningar är jag inte speciellt sugen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in