Får alla utom jag avtändningar som är jobbiga? Jag är väll inte direkt erfaren men dom gångerna som jag tagit tjak så har min avtändning inte varit mer än att känslan försvinner och att man inte somnar utan bara ligger och myser. Det kan nog vara så att det är den perfkta drogen för mig. För att vara tydlig här så jag slipper div gliringar så är mitt längsta race 4 dagar i usa på met amfetamin. Jag skulle köpa av en snubbe och det minsta han sålde var rätt bifiga påsar ca 20 gram kristaller. givetvis så får man jaga draken ovanför en bit folie men man lär sig. Detta var riktigt tunga grejer. Satan i gatan, rökte på och det tog ca 20-30 sekunder så stod varenda hår rakt ut. Man får däremot fylla på lite oftare. Drog nog i mig ca halva påsen, sen tycket jag det var nog och det tyckte min polare också som jobbade på dagarna. Så jag gav bort resten. Jag åkte hem ca 4 dagar senare och jag kan säga att jag kännde fortfarande av racet när jag kom till sverige.
Men jag mår aldrig dåligt. Kan säga att jag alltid tvingar i mig div protein drinkar och mycket vatten.
Jag kan gå ut med polarna och dricka 6-5 öl och må så jävla kass dagen efter. Jag har också testat ghb 2 gånger och varit välldikt försiktig, och bara tagit hälften av vad mina polare tagit. Och båda gångerna så har det slutat med katastrof. Första gången så tog jag det själv hemma en kväll och trodde fan att jag skulle dö det svängde så jävligt i huvudet så jag rev ner halva lägenheten.
Skulle ringa ambulans men jag kunde inte ta mig till telefonen, sen kommer jag inte ihåg mer förens jag vaknar dagen efter med en halv bokhylla över mig och mår så fruktansvärt dåligt. Jag gick inte ut på två dagar.
Andra gången 5 år senare så lurade en kompis i mig skiten igen, denna gången i flytande form. Jag tog denna gång 1/4 av vad min kompis gjorde, helvete denna gången så kunnde jag förflytta mig men mådde skit. Blev fan blind i ca en timme, precis som man reser sig för fort i bland så det flimmrar framför ögonen och man får jävligt kass balans.
Det jävliga var att jag jobbade och jag låste in mig på muggen, min chef kom och bankade och sa att jag var tvungen att komma ut i butiken för det var mycket folk. Jag fick rycka upp mig och gå ut, ja sålde en cyckel med div tillbehör med knappt led syn. Killen kom in dagen därpå för att hämta cyckeln, givetvis kom han fram till mig och började snacka med mig och jag fattade ingentig. Jag kännde ju inte igen honom, så efter en stund så frågade han om han skulle få sin cyckel i dag eller vad.
Ja ni fattar det är bara uppåt som gäller för mig.
Lev väll........