2010-05-27, 23:39
Medlem
Du kan ju alltid hålla igång så du får ATn i övermorgon.
Citera
2010-05-28, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Nej det är lugnt, hur känslig är du när det gäller sömn?
Vissa kan sova på den dosen, andra inte.

Det skadar ju inte om du har tillgång till benzo eller röka.

Okej, då blir det åka av nu då
Inte så överdrivet känslig.
har tyvärr ej tillgång till det.
Citera
2010-05-28, 00:10
Medlem
doggydees avatar
Droppar alltid ett par benso tillsammans med sista linan och efter jag har kommit ner i varv lite så röker jag nån spliff, runkar, röker en till spliff och sen sover.

Bara benso = Ångest
Benso+CB = Somnar med ett leende på läpparna
Citera
2010-05-28, 04:29
Medlem
Pekorals avatar
Ja, braj har alltid varit ett bra hjälpmedel mot avtändningen.
Opiater+braj och man märker inte av den öht. Man sitter bara och mår så jävla bra hela tiden.
Citera
2010-05-31, 11:31
Medlem
Drinis avatar
wth. jag fick aldrig någon at de gånger jag testade.
Aldrig.
Fick iof inte så svår at på mdpv heller trots 4 nätter irad utan sömn.

Skulle aldrig ta benzo ändå oavsett hur svår at jag fick. fyfan vilket skitdrog..
Och när det finns röka att använda ser jag inte ens poängen tbh.
Citera
2010-06-01, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kejvs
precis alltså finns inte avtändning på tjack. avtändning är brist på drogen,fyll på så försvinner det.

bullshit, abstinens och avtändning är två olika saker. Själv får jag en liknande avtändning av tjack som av meph. Man mår dåligt när kroppen rensar ut metaboliterna, så är det med typ alla droger. Sen har man givetvis också en psykisk avtändning men det beror på andra orsaker som tex att drogen är dopamin eller serotegen.
Citera
2010-06-01, 06:52
som man bäddar får man ligga. tar du amfetamin smart rätt mängd, äter dricker nyttigt, ingen alkohol så ska du se på fan att det inte är ett dugg jobbig du är bara lite trött.
Dock om du missbrukar det och ger fan i och äta ta några öl istället så mår du sämre när amfetaminet går ur kroppen, men du blir samtidigt trögare, dummare, pundigare. fast det som är schysst ska ju alltid vara dåligt. folk är fan dumma i huvudet som har kommit på detta lagsystem. för allt som är kul är inte okej eller olagligt. blir så satans trött på idioter. tamefan om man hade sig en golden ak47 barprap. det roliga i det hela är att det fattar man ju aldrig när man testar första gångerna man missbrukar det och fastnar för det och så blir det okontrollerat.. man tycker att man kör på mycket. sedan går de något år man har skärpt till sig, man har lärt sig att hantera droger och tror att man har blivit smart och listig. man tror att folk tror att man har slutat använda narkotika. men nej. så kommer man på att man tar så sjukeligt mycket mer än förr. jag ser folk bli skitpåtända på 0.2 när jag måste smälla mig en gubbe var femte timma. hur kul är de och bara gå back när man ska tjäna pengar. ja tillslut slutar de med spruta för de är inge kul och bomba eller snorta längre. Oj vadfan hände med dom 4-senaste åren??? "läget som alltid var under kontroll"
Senast redigerad av El0l 2010-06-01 kl. 06:58.
Citera
2010-06-01, 19:08
Medlem
Känns som att jag har haft en konstant avtändning på 3 månader, serotonin förrådet måste ju va kaputt.
Citera
2010-06-01, 20:44
Medlem
BigBillyBongs avatar
Jag har aldrig fått någon form av at av tjo, och jag har använt det flitigt med både snorta och iv.
Men jag tror mycket sitter i huvudet hur man mår efter också.
Citera
2010-06-04, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong
Jag har aldrig fått någon form av at av tjo, och jag har använt det flitigt med både snorta och iv.

...Skulle precis komma till samma sak. Jag har aldrig fått nån form av avtändning på någonting. Har man kört 3-4, så visst e man trött, men dåligt mår jag aldrig. Likaså med både alkohol (bortsett från rallybajs), e, mdma, bk-mdma, meph. Det mesta sitter nog i huvet. Jag är konstant glad och livet leker... Räcker det för att klara sig undan denna omtalade AT eller är jag bara för dum för att må dåligt? Varenda drogrelaterad vän gnäller på tjack-at... Smile up istället, det löser sig!
Citera
2010-06-04, 08:31
Medlem
Bubbelpost.
Senast redigerad av Simpliticas 2010-06-04 kl. 08:34.
Citera
2010-06-04, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigBillyBong

Citat:
Ursprungligen postat av anotherdrunk
...Skulle precis komma till samma sak. Jag har aldrig fått nån form av avtändning på någonting. Har man kört 3-4, så visst e man trött, men dåligt mår jag aldrig. Likaså med både alkohol (bortsett från rallybajs), e, mdma, bk-mdma, meph. Det mesta sitter nog i huvet. Jag är konstant glad och livet leker... Räcker det för att klara sig undan denna omtalade AT eller är jag bara för dum för att må dåligt? Varenda drogrelaterad vän gnäller på tjack-at... Smile up istället, det löser sig!
Dosfråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in