2018-11-25, 15:11
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Sannerligen.

Tänker på detta varje gång jag köper och brukar tjack. Å andra sidan brukar jag det mestadels ur ett viktkontroll perspektiv, allt det andra kommer på köpet.

Sitter på en rätt jobbig AT nu, men har som tur är benso hemma, det dämpar litegrann, men visst känner man hjärtat bulta och drar långa jobbiga suckar hela tiden. Inget är intressant är lockande att göra, men vill heller inte ligga och glo i taket.

Psyket ska vi inte ens tala om, vill bara gråta. Helt utan anledning.

Nyckeln är cannabis, och ingen annan benso än alprazolam (ksalol/xanor) Möjligtvis alprazolam och klonazepam (ikto). Gärna en liten dutt tjack till, en alpra och sen röka.

Alla andra bensos dämpar dopaminet. Det du redan har lågt på. Alprazolam höjer dopaminet, och ökar den dopaminerga effekten av röka.
Citera
2018-11-26, 18:06
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Nyckeln är cannabis, och ingen annan benso än alprazolam (ksalol/xanor) Möjligtvis alprazolam och klonazepam (ikto). Gärna en liten dutt tjack till, en alpra och sen röka.

Alla andra bensos dämpar dopaminet. Det du redan har lågt på. Alprazolam höjer dopaminet, och ökar den dopaminerga effekten av röka.

Inte för mig. Röker jag en holk så mår jag 100 ggr värre, både under ruset och på AT. Usch, får obehag bara av att tänka på det.

Benso är guld (just ksalol, alpra och xanor), men det skapar också en del ångest när det går ur kroppen.
Citera
2018-11-26, 21:38
Medlem
AT pa amfetamin ar ju en frojd jamfort med sjalva ruset det ger, enligt min mening. Haha.

EDIT: Yes! Bara 66 inlagg kvar tills postcount ar 666, THE NUMBER OF THE BEAST. Yeah, da slutar mina posts att hamna pa detta forum.

EDIT2: MDPV, A-PVP, A-PHP, MDPPP, MDPHP med flera (bra) analoger daremot ger mig tvartom ENDAST valmaende och INGEN avtandning. Ratt skumt i och for sig. Men sa fungerar det for mig.
Senast redigerad av xiz 2018-11-26 kl. 21:50.
Citera
2018-11-29, 12:58
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Inte för mig. Röker jag en holk så mår jag 100 ggr värre, både under ruset och på AT. Usch, får obehag bara av att tänka på det.

Benso är guld (just ksalol, alpra och xanor), men det skapar också en del ångest när det går ur kroppen.

Hur mår du värre? Du måste självklart ha ta benson först innan du röker annars är det ju som ett recept för obehag och panikångest. Från vad jag vet finns det inget annat som "fyller på" dopaminet förutom cannabis och möjligtvis i vissa fall opiater. Men cannabis är nog det som är mest effektivt enligt mig.
Citera
2018-11-29, 16:33
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Hur mår du värre? Du måste självklart ha ta benson först innan du röker annars är det ju som ett recept för obehag och panikångest. Från vad jag vet finns det inget annat som "fyller på" dopaminet förutom cannabis och möjligtvis i vissa fall opiater. Men cannabis är nog det som är mest effektivt enligt mig.

Cannabis fyller väl inte alls på dopaminet? Det binder väl inte till just dessa receptorer? Hade det gjort det ensamt, hade man inte behövt benso för att kunna röka det efter tjack.

Av egen och tämligen extended erfarenhet så är inte cannabis en höjdare när man sitter på AT, oavsett benso eller inte. Visst förstärker det benso-ruset men det ökar även hjärtklappningen och paranoian som kommer från AT:n.
Citera
2018-12-01, 15:14
Medlem
Nu kör ju jag inte race i flera dagar utan kör oftast ett dygn/en helg. Näst intill omöjligt för mig att käka under ruset och AT. Stesolid och/eller xanor + mat och vatten och jag är nästan återställd 12h efter senast linan.

Dåligt jävla tjack var det denna gången. Inget välmående alls. Bara sömnlöshet, stissighet, svettningar, hjärtklappning, illamående och ångest.
Hoppas jag somnar ikväll..

Skulle aldrig röka CB under AT om jag inte hade bra med benzo i systemet.
Senast redigerad av Chooba 2018-12-01 kl. 15:17.
Citera
2018-12-01, 15:28
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Nu kör ju jag inte race i flera dagar utan kör oftast ett dygn/en helg. Näst intill omöjligt för mig att käka under ruset och AT. Stesolid och/eller xanor + mat och vatten och jag är nästan återställd 12h efter senast linan.

Dåligt jävla tjack var det denna gången. Inget välmående alls. Bara sömnlöshet, stissighet, svettningar, hjärtklappning, illamående och ångest.
Hoppas jag somnar ikväll..

Skulle aldrig röka CB under AT om jag inte hade bra med benzo i systemet.

Nej jag håller med. Att röka CB under en Amfetaminavtäning kan göra det värre t.o.m. Om man inte har benso också, såklart då är det mysigt att röka under avtändning
Citera
2018-12-01, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Nej jag håller med. Att röka CB under en Amfetaminavtäning kan göra det värre t.o.m. Om man inte har benso också, såklart då är det mysigt att röka under avtändning

Jag kan inte ens röka nykter längre utan att bli paranoid och få ångest så under en AmfetaminAT är bara att glömma haha
Citera
2018-12-01, 15:51
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jag kan inte ens röka nykter längre utan att bli paranoid och få ångest så under en AmfetaminAT är bara att glömma haha

Kan du inte ens röka om du tar några benso + nån bira? Det tycker jag är jättemysigt under en tjackAT
Annars fungerar Lyrica jäävligt bra också! Då helst tillsammans med benso eftersom risken för kramp kan ju finnas om man är lite känslig för sånt.

Efter mitt senaste race på Dexamfetamin (Metamina) så åt jag ca 700 mg Lyrica och 2 mg Alprazolam. Mådde väldigt bra på det kan jag säga
Citera
2018-12-01, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Kan du inte ens röka om du tar några benso + nån bira? Det tycker jag är jättemysigt under en tjackAT
Annars fungerar Lyrica jäävligt bra också! Då helst tillsammans med benso eftersom risken för kramp kan ju finnas om man är lite känslig för sånt.

Efter mitt senaste race på Dexamfetamin (Metamina) så åt jag ca 700 mg Lyrica och 2 mg Alprazolam. Mådde väldigt bra på det kan jag säga

Röker jag nykter blir det inte bra, AT elr inte.
Har tyvärr krampat flera ggr på lyrica och tram så håller mig borta från dom två.

Men öl och/eller benzo + röka funkar
Har en joint, mer stes och en-två öl för ikväll så jag förhoppningsvis somnar.
Citera
2018-12-01, 16:11
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Röker jag nykter blir det inte bra, AT elr inte.
Har tyvärr krampat flera ggr på lyrica och tram så håller mig borta från dom två.

Men öl och/eller benzo + röka funkar
Har en joint, mer stes och en-två öl för ikväll så jag förhoppningsvis somnar.

Ah, okej. Hoppas du får sova gott!
Jag har ingen tjackAT nu men har knappt sovit de två senaste nätterna, så min snälla flickvän drog in till stan och köpte lite Subutex och Alprazolam som jag sitter och myser med nu Ska ta 2 mg Alprazolam före sängen också.
Citera
2018-12-07, 11:28
Medlem
Saruman87s avatar
Tagit tjack 3-4 dagar i veckan i genomsnitt i 3 månader, och aldrig känt av någon AT. Vet inte varför, el hur en sådan känns ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in