jag tog asbra tjack i går och förrgår... inte sett skymten av en at... vad gör jag för fel?
åt två propavan igår för att somna lite lättare, och käkade två nyss utan egentlig anledning... men det enda som sitter i är att jag tuggar och att pulsen är lite hög, mår annars förträffligt bra... känns typ som att vara påtänd fast inte lika kul, har visserligen druckit kaffe tre ggr idag men ändå
tror inte att man får at om man har riktigt tjack och sköter sin hälsa, stämmer detta?
det tjacket jag tog var ljusgula kristaller/pulver... fick blanda ut med dextropur för att inte göra för stora linor av misstag (så bra var det)
varför slipper jag denna helvetes-at alla snackar om? jag har inte tagit tjack innan dess på typ två år, och jag förväntade mig faktiskt lite misär vid det här laget...

mina pupiller är fortfarande rätt stora och ögonen vidöppna men jag är liksom inte ångestig eller någonting... känner mig fortfarande kunglig
och nej, jag är inte påtänd nu
tilläggas kan att jag har mosat i mig två gram på denna korta tid... jag bjöd en kompis på en pytteliten lina (för han ville inte ha mer) och han blev direkt väldigt påtänd, och senare även ganska paranoid haha... vad fan?! vad är det frågan om egentligen
är jag odödlig eller?