2012-04-11, 18:42
Medlem
Nattskattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Ja, som att skjuta amfetamin te.x

Sant
Citera
2012-04-11, 18:48
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schmeekt
Kan verkligen inte sätta mig in i situationen och ändå har jag vart sprutnarkoman 2.5år med amfetamin som huvuddrog. ALDRIG en avtändning -.- klent virke psykiskt antar jag..

Hur länge har du haft uppehåll som längst under de två och ett halvt åren?
Citera
2012-04-12, 01:12
Medlem
jag tog asbra tjack i går och förrgår... inte sett skymten av en at... vad gör jag för fel?
åt två propavan igår för att somna lite lättare, och käkade två nyss utan egentlig anledning... men det enda som sitter i är att jag tuggar och att pulsen är lite hög, mår annars förträffligt bra... känns typ som att vara påtänd fast inte lika kul, har visserligen druckit kaffe tre ggr idag men ändå
tror inte att man får at om man har riktigt tjack och sköter sin hälsa, stämmer detta?
det tjacket jag tog var ljusgula kristaller/pulver... fick blanda ut med dextropur för att inte göra för stora linor av misstag (så bra var det)
varför slipper jag denna helvetes-at alla snackar om? jag har inte tagit tjack innan dess på typ två år, och jag förväntade mig faktiskt lite misär vid det här laget... mina pupiller är fortfarande rätt stora och ögonen vidöppna men jag är liksom inte ångestig eller någonting... känner mig fortfarande kunglig
och nej, jag är inte påtänd nu

tilläggas kan att jag har mosat i mig två gram på denna korta tid... jag bjöd en kompis på en pytteliten lina (för han ville inte ha mer) och han blev direkt väldigt påtänd, och senare även ganska paranoid haha... vad fan?! vad är det frågan om egentligen
är jag odödlig eller?
Senast redigerad av kvantzoom 2012-04-12 kl. 01:15.
Citera
2012-04-12, 14:28
Medlem
Hysteria90s avatar
L-tyrosin kan jag rekommendera för att bygga upp dopaminet efter en amfetaminsession. Fungerar jättebra för mig iaf. Sedan är ju magnesium ett måste för munnens hälsa, gör enorm skillnad iaf!
Citera
2012-04-12, 20:33
Medlem
Qidushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvantzoom
jag tog asbra tjack i går och förrgår... inte sett skymten av en at... vad gör jag för fel?
åt två propavan igår för att somna lite lättare, och käkade två nyss utan egentlig anledning... men det enda som sitter i är att jag tuggar och att pulsen är lite hög, mår annars förträffligt bra... känns typ som att vara påtänd fast inte lika kul, har visserligen druckit kaffe tre ggr idag men ändå
tror inte att man får at om man har riktigt tjack och sköter sin hälsa, stämmer detta?
det tjacket jag tog var ljusgula kristaller/pulver... fick blanda ut med dextropur för att inte göra för stora linor av misstag (så bra var det)
varför slipper jag denna helvetes-at alla snackar om? jag har inte tagit tjack innan dess på typ två år, och jag förväntade mig faktiskt lite misär vid det här laget... mina pupiller är fortfarande rätt stora och ögonen vidöppna men jag är liksom inte ångestig eller någonting... känner mig fortfarande kunglig
och nej, jag är inte påtänd nu

tilläggas kan att jag har mosat i mig två gram på denna korta tid... jag bjöd en kompis på en pytteliten lina (för han ville inte ha mer) och han blev direkt väldigt påtänd, och senare även ganska paranoid haha... vad fan?! vad är det frågan om egentligen
är jag odödlig eller?

Jo, du var fortfarande påtänd.
Citera
2012-04-12, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush

Ja, om man fortfarande påstår sig må kungligt och har stora pupiller är det enbart önsketänkande att man inte är påtänd. Även om man inte får någon avtändning kan man glömma att må "kungligt" när amfetaminet gått ur helt och hållet.
Citera
2012-04-13, 04:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qidush

öh, okej... så då tar jag alltså en lina nu lagom till kalaset i helgen?

Citat:
Ursprungligen postat av slaggprodukt
Ja, om man fortfarande påstår sig må kungligt och har stora pupiller är det enbart önsketänkande att man inte är påtänd. Även om man inte får någon avtändning kan man glömma att må "kungligt" när amfetaminet gått ur helt och hållet.

nu är det ju dock så att jag är bipolär också, som GRÄDDE på moset... är ofta hypomanisk och känner mig kunglig även utan tjack... med tjack är jag dock extremt engagerad i vad jag har framför ögonen, så
tro inte att jag ljuger eller nåt
bara för att ni får skitdåligt tjack från island
Citera
2012-04-13, 12:47
Medlem
deyys avatar
Mår inte alls som förväntat. Sovit sju timmar nu, visserligen med hjälp av benso men känner ingen typ av avtändning att alls. Lite stel i kroppen och lite sliten bara.

Är det inte mycket värre än såhär om man sköter kosten under hela ruset?
Citera
2012-04-13, 12:58
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Mår inte alls som förväntat. Sovit sju timmar nu, visserligen med hjälp av benso men känner ingen typ av avtändning att alls. Lite stel i kroppen och lite sliten bara.

Är det inte mycket värre än såhär om man sköter kosten under hela ruset?
Vanligtvis inte, såvida man inte intar monstruösa doser eller så. Sömn gör väldigt stor skillnad. Vill minnas att jag alltid får värre AT på Tjack (och övriga CS) än vad jag fick de allra första gångerna. Ett märkligt fenomen.
Citera
2012-04-13, 13:54
Medlem
det kan bli värre om du slarvar regelbundet med mat och sömn...
Citera
2012-04-13, 13:56
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Vanligtvis inte, såvida man inte intar monstruösa doser eller så. Sömn gör väldigt stor skillnad. Vill minnas att jag alltid får värre AT på Tjack (och övriga CS) än vad jag fick de allra första gångerna. Ett märkligt fenomen.
Haha, har hört det där att vissa inte känner av något alls i början men att det blir värre med tiden och folk som får extrema avtändningar blir det bättre för.

Men vilken jävla tristess jag har, känner mig stressad nästan då jag inte har lust att göra någonting.
Citera
2012-04-13, 14:03
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Men vilken jävla tristess jag har, känner mig stressad nästan då jag inte har lust att göra någonting.
Dra en lina som vi andra ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in