• 1
  • 2
2010-02-06, 17:59
Medlem
Någon som vet vem tjejen är som säger typ "du vet väl att du kan köpa musiken direkt i spotify?", hur ser hon ut?
Citera
2010-02-06, 18:03
Medlem
knokkelmanns avatar
hon är nog död vid det här laget. ingen kan ju tycka om henne
Citera
2010-02-06, 18:28
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doedskalle
Någon som vet vem tjejen är som säger typ "du vet väl att du kan köpa musiken direkt i spotify?", hur ser hon ut?
Det är den typen av dirtytalk som får det rycka i din prinskorv alltså?
Citera
2010-02-06, 18:32
Medlem
saggesalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
hon är nog död vid det här laget. ingen kan ju tycka om henne

Hihi hehe haha
Citera
2010-02-06, 18:40
Medlem
Liberaliss avatar
Fanns det inte en reklam förut som typ lät "Hej, det här är XXX på Spotify. Just nu kan du..."?
Citera
2010-02-06, 19:24
Medlem
manskrafts avatar
Jag har aldrig tänkt tanken att får reda på hur hon ser ut, men nu när du väckte frågan så kan jag inte släppa det. Vem är hon!?
Citera
2010-02-06, 19:27
Medlem
Hoya84s avatar
Om ni får reda på vem hon är så lägg upp telefonnummer här så ska jag ringa till henne och säga nåt i stil med:

"Skaffa telefon premium, då slipper du att jag ringer dig en gång var tionde minut dygnet runt, året om"
Citera
2010-02-06, 19:40
Medlem
knokkelmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya84
Om ni får reda på vem hon är så lägg upp telefonnummer här så ska jag ringa till henne och säga nåt i stil med:

"Skaffa telefon premium, då slipper du att jag ringer dig en gång var tionde minut dygnet runt, året om"

haha jag brukar alltid gasta "men förfaaaan du lär vara världens mest hatade människa"
Citera
2010-02-06, 19:41
Medlem
Randomdude34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoya84

Hehe, för hennes egen säkerhet hoppas jag hon inte har sitt namn på spotify sidan eller liknande
Citera
2010-02-06, 19:44
Medlem
Hoya84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knokkelmann
haha jag brukar alltid gasta "men förfaaaan du lär vara världens mest hatade människa"

Jag brukar med skrika men då oftast nåt i stil med "Om du nu tycker det är så viktigt att det inte är nån reklam kan du väl hålla käften?!"
Citera
2010-02-06, 20:31
Moderator
MondoBizarros avatar
En av de mest tveksamma trådflyttar jag någonsin gjort, men okej:

Musik-Allmänt > Skvaller
/Mod
Citera
2010-02-06, 21:13
Medlem
Vore riktigt nice om någon kunde få fram namn och adressuppgifter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in