Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-06, 16:26
  #13
Medlem
2-1 era jävla töntar
2010-02-06, 16:27
  #14
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
Detta är exakt varför jag inte komemr sakna elitserien om vi åker ut, storlagssupportrar med huvuden i röven!
Smack 1-1 ditt jävla arroganta grisnylle!
Desutom syftade jag mer på att ineffektiviteten i pp spelar in lika mkt som det motsatta, så om du kan stoppa tillbaka tummen i käften istället för att skriva dina töntiga svar till mig så skulle det uppskattas!

Vad menar du men OM ni åker ut?

Vad du sen syftar på och vad du skriver är inte samma sak så vill du att folk ska förstå dig så kanske du ska skriva det du menar?
2010-02-06, 16:27
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Då är det nog din dator det är fel på.. Har du testat att starta om den?

Skulle tro att liverapportören hos hockeyligan passar på att gå på dass och hämta ny öl nu när det knappt händer något i spelet.
2010-02-06, 16:29
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vad menar du men OM ni åker ut?

Vad du sen syftar på och vad du skriver är inte samma sak så vill du att folk ska förstå dig så kanske du ska skriva det du menar?
två-ett, grisnylle!
2010-02-06, 16:30
  #17
Medlem
loafmasters avatar
Kul för Dennis Everberg att han får göra sitt första Elitseriemål.
2010-02-06, 16:31
  #18
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
två-ett, grisnylle!
Grattis.. ?

Du verkar så bitter, jag trodde ni gröthalsar skulle vara glada nu när ni snart får ha derbymatcher mot Malmö.
2010-02-06, 16:33
  #19
Medlem
SweTechs avatar
PP mål igen..
Lite tråkigt att det är ett lotteri när killarna åker ut och när dom klarar sig.
Alla tre händelserna har varit såna som senare under matchen inte blivit utvisningar..
2010-02-06, 16:33
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Grattis.. ?

Du verkar så bitter, jag trodde ni gröthalsar skulle vara glada nu när ni snart får ha derbymatcher mot Malmö.
Ja jag tar gärna med mig Malmö med upp från kvalserien!
Fattar inte varför du är kaxig, ditt inavlade skitlag har väl inte gjort någon lycklig i år sina resurser till trots!?
2010-02-06, 16:33
  #21
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
PP mål igen..
Lite tråkigt att det är ett lotteri när killarna åker ut och när dom klarar sig.
Alla tre händelserna har varit såna som senare under matchen inte blivit utvisningar..

Rådbjer som en gång var riktigt bra är nu allt som oftast helt värdelös.
2010-02-06, 16:34
  #22
Medlem
Jack Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Kul för Dennis Everberg att han får göra sitt första Elitseriemål.
Japp, det är verkligen inte varje dag en Rögle-junior får komma fram och göra mål. Liljewall var väl den senaste. Kul!

Och utan att sänka nivån ytterligare så är det faktiskt så att om powerplay är farligt ineffektivt, så är det väl avgörande för matchen det också.
2010-02-06, 16:35
  #23
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbk19
Ja jag tar gärna med mig Malmö med upp från kvalserien!
Fattar inte varför du är kaxig, ditt inavlade skitlag har väl inte gjort någon lycklig i år sina resurser till trots!?

Det är inte vår sportchef som talar om att det finns pengar att värva storspelare för och sen.. värvar Robert Kantor..
Sen tycker jag allt att en tredje plats är bättre än jumboplatsen.. Eller hur?
2010-02-06, 16:35
  #24
Medlem
Ja "domare" Rådbjer skämmer ut sig, maken till inkompetens får man leta efter.

Hade jag spelat i ES nu så hade jag kastat mig ofta bara för att få med mig utvisningar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback