2010-03-03, 23:47
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrmenMedApplet
Kul att Timell engagerar sig i att avslöja fuskbyggare. Det är väl Timell själv som fått alla dessa tomtar till att tro att de kan bygga.
Det är största nackdelen med programmet. Fattar inte hur tv4 tänkt där då de har fixat en riktig expert redan så det hade ju räckt med de som är med redan... Alt någon annan random programledare som INTE är med i ett byggprogram redan.
Citera
2010-03-03, 23:51
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messinho

Tralla lala!!!

Funderar på hur jag ska kunna få alla tv appareter att sluta sända just när vi är med,har du ett tips på det så vad väntar du på hit med det!!!!!

KRAAAAAM!!
/Jessica"

Inte direkt Sveriges begåvningsreserv där inte
HAHAH f14? Om det är kommande avsnitt så kommer vi få höra "ammmmen aaaazzzåå noo shiiiten, kram på dig och kram på mig<3"
Citera
2010-03-04, 00:08
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Winston
-Men alltså känner du att du verkligen har den kunskap som krävs?
- Eeeyy, nej asså.. Ja ska gå på kurs på arbetsförmedlingen

Själv sprutade jag ut en munfull kvällsté över hela tangentbordet när jag hörde det där...
Citera
2010-03-04, 00:20
Medlem
chillarmests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messinho
Hela denna tiden med inspelningar och att få träffa alla dessa underbara människor bakom nordisk television och Martin Timell och byggexperter och byggare,ni är för underbara allihop och jag skulle aldrig vilja vara utan det för det var en känsla en mycket speciell känsla..

Hon knullade hela TV teamet för hon behövde så desperat hjälp!
Citera
2010-03-04, 00:21
Medlem
rogerks avatar
Enstegsfasaden fungerar ofta! Att kalla den för fuskbygge rakt av är att göra det lite väl enkelt för sig.

http://www.byggvarlden.se/nyheter/energi_miljo/article88994.ece
Citera
2010-03-04, 00:29
Medlem
Tycker mest synd om ungarna som har så korkade föräldrar som litar på en invandrare som inte kan svenska. Att äns gå med på att betala veckovis säger en hel del av dom två. Är nästan som att betala i förskott på blocket till Mohammed Achmed och tro man får varan.
Citera
2010-03-04, 01:25
Medlem
451122s avatar
Vilka fruktansvärt korkade människor! Jag blev så förbannad och skämdes så mycket för vad de sa, att jag var tvungen att stänga av skiten ett tag. Att de dessutom går med på att skriva ett nytt kontrakt, är ju så idiotiskt så jag vill banka in vett i skallen på dem!

Tiita här ca 11:50 in i programmet när gubben pratar:
http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/fuskbyggarna?videoId=1.1538631

Större idiot har jag fan aldrig sett.
Ungefär: "Konkurserna var jättejobbiga, men inte förrän jag började fatta, så vart det ännu mer jobbigt!"
NO SHIT SHERLOCK!
Grattis, du är nu riksmongo nummer 1!
Senast redigerad av 451122 2010-03-04 kl. 01:30.
Citera
2010-03-04, 06:12
Medlem
En grej jag tänkt på i efterhand. 1,8 miljoner kronor för påbyggnaden. Är det rimligt? Det låter väldigt dyrt för att slänga på en en till våning på ett existerande hus. Det är säkerligen mer än vad de gav för original huset. Säkert att de tog in "flera" offerter?
Citera
2010-03-04, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenTurtle
Nästa veckas par har en egen blogg, http://familjenkidz.blogg.se/

Eddie, Kevin och Melwin.. Dom lyckades alltså knulla fram fyra pojkar varav dom tre yngsta fick dom bästa WT-namnen man kunde hitta i sitt lilla lexikon där hemma. Nån måtta får det väl ändå vara?!

Den där Melwin hade förövrigt varit på sitt första barnkalas hemma hos kompisen Neo.
Citera
2010-03-04, 07:22
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Intressant program måste jag säga, något som måste följas! Stackars familjer och vilka jävla fuskbyggare, att man kan sjunka så lågt ...
Citera
2010-03-04, 07:32
Medlem
Slashcares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Samuelsson_
Intressant program måste jag säga, något som måste följas! Stackars familjer och vilka jävla fuskbyggare, att man kan sjunka så lågt ...
Lite synd bara att det krockar med Invandrarnytt på 3an =/
Citera
2010-03-04, 07:58
Medlem
Byfånes avatar
Verkar vara en förbättrad version av lyxfällan! Skall följas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem