2010-10-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einstone
Läs hennes fenomenala inlägg i Aftonbladet angående svenskarnas syn på främlingsfientlighet..

Mycket bra skrivet
Ja hon är ett tydligt exempel på att vi behöver invandrare. Hon har några mycket bra artiklar på Newsmill också. Intelligent och välformulerad. Skyhögt över det intelligensbefriade babbel som etniska svenskarna presterar i Aftonbladets "gilla-olika-kampanj".
Citera
2011-03-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyberp1mp
Hon kommer från riktigt fattiga förhållanden som hon gör sitt bästa för att gömma/glömma med sin "karriär". Hon gör så gott som vad som helst för att synas och höras. Är alltid trevlig, men det lyser rakt igenom att hon har bakomliggande motiv. Hon är som en igel på dem som hon tror kan bidra med en fördel till karriär eller sociala livet.

Gillar att konsumera begagnade märkesprodukter som det sedan flashas ständigt med.

Hon är antagligen den person som använder "jag" och "östermalm" mest i Sverige.

Om ni tycker att hon är snygg så är det bara att titta på hennes facebook, inte helt oväntat älskar hon foton på sig själv, speciellt att posera i lite "finare" miljöer där hon lyckats nästla sig in.

Alice Teodorescu är en av de mest obehagliga och beräknande socialclimbers jag träffat. Blir därför nyfiken, kan du berätta mer? Vad menar du tex. med "fattiga förhållanden"?
Citera
2011-03-08, 10:48
Medlem
Hon ser ut som en blandning av en gammal öststatskärring och en medlem i the Addams family....
Kanske dags att raka polisongerna snart?
Citera
2011-03-08, 11:52
Medlem
at3ists avatar
En galen liberal.
Citera
2011-03-09, 18:00
Medlem
hahaha...sjukt roligt att hennes namn dyker upp...
Hon gick i min skola under gymnasietiden..
Snacka om att hon lekte världens snyggaste människa....
Tror sig gör hon verkligen....
Citera
2011-04-06, 23:40
Medlem
Bouchets avatar
Hon var Lunds Lucia 2002 eller 2003
Citera
2011-04-08, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zotno11
hahaha...sjukt roligt att hennes namn dyker upp...
Hon gick i min skola under gymnasietiden..
Snacka om att hon lekte världens snyggaste människa....
Tror sig gör hon verkligen....
Hon skulle nog kunna vara söt, men hennes enormt uppblåsta självförtroende förtar den möjligheten och hon blir nästan skrattretande. Nyligen la hon upp ett helt album på FaceBook med bara bilder på sig själv tagna av nån fotograf, bland annat halvligger hon på Riddarhusets trappa, ett ställe som hon förövrigt inte har den minsta anknytning till, men tigger sig till att bli inbjuden på baler som den adliga föreningen där håller för sina medlemmar.
Citera
2011-05-23, 10:59
Medlem
gsonators avatar
Hon såg rätt söt ut, dock så avskräckte hennes jävla skägg en ganska hårt...

Är det mode nuförtiden att alla jävla tjejer ska vara så jävla liberala?
Citera
2011-08-05, 02:37
Medlem
Shalashaskas avatar
Hon har ju nästlat sig in i Axess-gänget.
Här ska hon föreställa någon slags debattledare men Bard snackar bort både henne och sin trista meddebattör.
http://www.axess.se/tv/player.aspx?id=2498

Men ja, hon är lite gullig.
Senast redigerad av Shalashaska 2011-08-05 kl. 02:45.
Citera
2011-12-17, 09:03
Medlem
Willy-45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaroc
Ja hon är ett tydligt exempel på att vi behöver invandrare. Hon har några mycket bra artiklar på Newsmill också. Intelligent och välformulerad. Skyhögt över det intelligensbefriade babbel som etniska svenskarna presterar i Aftonbladets "gilla-olika-kampanj".
1. Invandrare är ju de enda som tillåts säga sanningar inom invandring..
2. Ser ju rätt bra ut men en rakning (kanske på nåt ställe till?) är nödvändig.
3. skulle gärna ta ett blowjob av henne..
Citera
2012-05-23, 12:25
Bannlyst
Hur fan kan ni tycka att hon ser bra ut? Tycker hon ser totalt deformerad ut med hennes lilla gollum huvud. Munnen är som en anka och hakan är obefintlig och nämnde jag att hennes huvud ser lika "stort" ut som ett äpple? Men egentligen icke relevant, det jag vill veta är om hon är en judinna eller möjligtvis en "extrem kristen" eller mao kristen sionist?
Citera
2012-05-23, 12:53
Medlem
snillet spekulerar: hon är säkert katolik, det är alla de där höger-höger-människorna nu för tiden, de som inte känner sig bekväma i 'nya moderaterna'. tar säkert upp en hel bänkrad i sankta eugenia kyrkan.
Senast redigerad av meetthefockers 2012-05-23 kl. 12:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in