2015-05-23, 15:07
Medlem
http://ki.se/sites/default/files/sty...?itok=jaeI2cjm

Alice pojkvän.
Citera
2015-07-08, 14:44
Medlem
Petter.Dasss avatar
Någonting måste hon ju ha gjort rätt eftersom skvallret helt och hållet lyser med sin frånvaro i den här tråden. Skäms på er.

Gillar henne skarpt för övrigt, tycker hon är intellektuellt hederlig, stringent och en mycket, mycket vass debattör, framförallt i skrift. Vi skulle behöva fler som hon. Om jag finge komma med ett tips till henne skulle jag rekommendera en röstcoach, sådana kan göra underverk, se bara på Thatcher, oavsett vad man tyckte om henne. Alices intellekt och argument kommer inte alltid fram med den tydlighet man skulle kunna önska när hon debatterar live med debattsabotörer som till exempel den fullständigt hjärnbefriade Dinamarca.
Citera
2015-07-09, 04:12
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
http://ki.se/sites/default/files/sty...?itok=jaeI2cjm

Alice pojkvän.

Sant? Vem? Ser ut som typ en kassör i studentförbundet högerjuristerna.

On-topic, håller med om mycket av lovorden. Gör sig dock inte så bra i debatter, tror hon helt enkelt är lite för snäll för att knipa poäng face-to-face. Bättre polemiker i skrift. Lite väl mycket MUF-floskler ibland. Annars high marks, och eftersom vi ändå är på ett mansgrisforum; vacker, snygg och het - sällan dessa förenas om ni tänker efter (Madonna; ful men het, ja ni fattar).

Ersätt östrogen-Percy RuinSväldtklonade Batra med Alice och (m) lägger sig på 35-40 % - och räddar landet.
Citera
2015-07-09, 17:06
Medlem
Storgrabbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter.Dass
Någonting måste hon ju ha gjort rätt eftersom skvallret helt och hållet lyser med sin frånvaro i den här tråden. Skäms på er.

Gillar henne skarpt för övrigt, tycker hon är intellektuellt hederlig, stringent och en mycket, mycket vass debattör, framförallt i skrift. Vi skulle behöva fler som hon. Om jag finge komma med ett tips till henne skulle jag rekommendera en röstcoach, sådana kan göra underverk, se bara på Thatcher, oavsett vad man tyckte om henne. Alices intellekt och argument kommer inte alltid fram med den tydlighet man skulle kunna önska när hon debatterar live med debattsabotörer som till exempel den fullständigt hjärnbefriade Dinamarca.

Håller med. Och hennes motståndare hatar. Men det berör inte henne. Hon står där som
en nyutsprungen ros en sommarmorgon. Och hon argumenterar ned motståndarna i strumplästen.
Citera
2015-07-11, 19:07
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Saknar genuint - helst inte illasinnat! - skvaller i tråden!

Tyvärr inget substantiellt att komma med själv, men se klippet, helt jävla spot-on;

http://avpixlat.info/2015/07/06/alic...litiska-laget/
Citera
2015-07-11, 20:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter.Dass

Är hon den perfekta kvinnan helt enkelt. Snygg, har intellekt och är inte feminist. Alexandra Pascalidou kritiserade ju henne för att vara vit priviligerad kvinna så hennes åsikt betydde inte så mycket. Vilket väl är lite oklart vad som menas med det då de båda har sina rötter i Rumänien och väl är lika mycket vita båda två. Vad som nu betyder något för att ens åsikt ska vara något värt vet jag inte.
Senast redigerad av Zaedrews 2015-07-11 kl. 20:19.
Citera
2015-07-14, 22:54
Medlem
Petter.Dasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Saknar genuint - helst inte illasinnat! - skvaller i tråden!

Tyvärr inget substantiellt att komma med själv, men se klippet, helt jävla spot-on;

http://avpixlat.info/2015/07/06/alic...litiska-laget/

Verkligen ljuvligt i sin exakthet. Kan inte se mig mätt på klippet. På allvar. Hon har huvudet på skaft, den saken är klar. Mer info om pojkvännen?
Citera
2015-07-14, 23:57
Medlem
Schizofrenens avatar
Alice är en av mycket få vettiga personer som får plats i media. Frisk fläkt!

Hörde btw att Gert Gerlotte sade upp sig i protest från GP när Alice fick plats på ledarsidan. Kan någon bekräfta?
Citera
2015-07-15, 00:01
Medlem
Thinkingagains avatar
Måste ta tillbaka det jag skrivit tidigare i denna tråd. Vet inte var jag fick det jag skrev ifrån. Tvärtom tycker jag hon är en skärpt debattör som nyanserar debatterna. Sedan håller jag verkligen inte med henne om allt hon säger; lite väl konservativ känns hon för min del, men att hon är skärpt får man ge henne.
Citera
2015-07-15, 00:49
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenen
Alice är en av mycket få vettiga personer som får plats i media. Frisk fläkt!

Hörde btw att Gert Gerlotte sade upp sig i protest från GP när Alice fick plats på ledarsidan. Kan någon bekräfta?
Han tog väl semester och gick sen i pension? Har för mig att det var något liknande i alla fall.
Citera
2015-07-21, 17:21
Medlem
Schizofrenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Han tog väl semester och gick sen i pension? Har för mig att det var något liknande i alla fall.

Aha! Som sagt hade jag bara hört det ryktesvägen. Tyckte själv att det lät lite väl skitnödigt, även för att vara Gert.
Citera
2015-07-21, 17:52
Medlem
RedXs avatar
Visst sommarpratar hon i slutet av juli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in