Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-20, 22:40
  #229
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Det är sannerligen få människor i media som är en sådan sanningssägare som Teodorescu. Hon är dessutom en av ytterst få som vågar "stå upp" för sina åsikter, utan vackla. Hennes åsikter/uttalanden kring massinvandringen, kulturkrockandet, och hur Sverige rent generellt ser ut och verkar idag är minst sagt på pricken. Dessutom är hon oslagbar i debatter - finns ingen i Sverige som har, eller har haft en sportkeps mot henne. Fler Teodorescus är vad Sverige behöver.

Tänk om M kunde kicka iditokärringen AKB och tillsätta Alice ?
Citera
2016-10-20, 23:20
  #230
Medlem
Psychedelicbirds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Tänk om M kunde kicka iditokärringen AKB och tillsätta Alice ?

Eller hur. Då skulle jag överväga att rösta på dem. Svensk politik skulle må bra av att få in en kvinna som Alice; en person som kan debattera utan att i varannan mening gå till någon form av personangrepp, eller kontinuerligt undvika att svara på de faktiska frågorna.

Dessutom är hon en av ytterst få som håller internationell klass i både svansföring och i sin persona. AKB och inte minst Löfven är ju så pinsamma att de mer hör hemma i någon syrefattig spring-i-dörrarna-fars ute på vischan. Skämskudde.
Citera
2016-11-07, 21:02
  #231
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychedelicbird
Eller hur. Då skulle jag överväga att rösta på dem. Svensk politik skulle må bra av att få in en kvinna som Alice; en person som kan debattera utan att i varannan mening gå till någon form av personangrepp, eller kontinuerligt undvika att svara på de faktiska frågorna.

Dessutom är hon en av ytterst få som håller internationell klass i både svansföring och i sin persona. AKB och inte minst Löfven är ju så pinsamma att de mer hör hemma i någon syrefattig spring-i-dörrarna-fars ute på vischan. Skämskudde.

Du och jag i Moderaternas valberedning !
Stan vilket skarp återupprättelse av mitt forna parti vi skulle kunna göra.
Vill gärna ha med Ivar Arpi, Hanif Bali mfl
Citera
2016-12-07, 19:11
  #232
Medlem
Sobofieds avatar
Årets jurist.
Citera
2016-12-07, 21:40
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Årets jurist.

Där fick du lite gott att suga på Anne Ramberg
Citera
2016-12-07, 21:44
  #234
Medlem
Aleopas avatar
Gick med henne i gymnasiet och delade elevråd. Karriärskvinna redan där, fanns det någon organisation som ville hälsa på så slängde hon sig i deras armar. Otroligt krävande av att bli sedd och tog gärna alla resor/möten med andra organisationer.
När vi andra klagade på kalla klassrum så ville hon inte ta upp det med rektorn. Tror hon avsattes sista året.
Citera
2016-12-07, 22:00
  #235
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Gick med henne i gymnasiet och delade elevråd. Karriärskvinna redan där, fanns det någon organisation som ville hälsa på så slängde hon sig i deras armar. Otroligt krävande av att bli sedd och tog gärna alla resor/möten med andra organisationer.
När vi andra klagade på kalla klassrum så ville hon inte ta upp det med rektorn. Tror hon avsattes sista året.

Verkade hon intresserad av att festa, killar och sex? Eller var hon rediga tösen jämt?
Citera
2016-12-07, 22:04
  #236
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ullmerkott
Där fick du lite gott att suga på Anne Ramberg
Är inte Ramberg med och utser årets jurist...?
Citera
2016-12-07, 22:06
  #237
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Verkade hon intresserad av att festa, killar och sex? Eller var hon rediga tösen jämt?

Är man redig om man inte gillar livets goda? Låter snarare som en robot.
Såpass bra lärde jag inte känna henne. Minns mest att de va karriär och snygga kläder som gällde.
Citera
2016-12-08, 01:31
  #238
Medlem
Sobofieds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Är inte Ramberg med och utser årets jurist...?

Nej, det är en omröstning arrangerad av Blendow. http://www.dagensjuridik.se/2016/12/...mhallsdebatten
Citera
2016-12-08, 04:54
  #239
Medlem
Racooons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Alice skall ha all heder för att hon gör exakt det våra folkvalda politiker är skulle göra, dvs tala klartext.

http://www.aftonbladet.se/debatt/article23739036.ab
Även fast jag är så långt från sosse man kan komma kan jag inte mer än tacka just denne sosse som levererar ett par helt korrekta inlägg. Bra jobbat, vi behöver fler sossar som vågar ta verkligheten på allvar, varför då? Jo, som vi vet sedan efter valet 2014 behövs numera en kvalificerad majoritet för att lyssna på majoriteten. Stackars demokrati.

Är Stig-Björn Alice?
Citera
2017-04-09, 21:43
  #240
Medlem
När ska Alice Teodorescu skaffa barn? Hon är ju 33 år, framgångsrik i karriären och tjänar jävligt mycket pengar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback