• 1
  • 2
2004-02-25, 20:59
Medlem
T-800s avatar
r det ngon som vet ngonting om Samson Biceps (han som r med i mnga av Mike Becks filmer, mrkhyad med rakat huvud)? Till exempel vad han heter egetnligen och vilken stad han bor i. Kanske lite skum frga, men jag tycker att han kommer med s jkla roliga kommentarer i de filmer han r med i och bara artistnamnet fr ju en att gapskratta

Frresten, r det fler n jag och mina vnner som tycker att Gran Eurenius (Gran Vnster str det i rollistan, ni vet vnsterpartisten) r en riktigt hrlig kille?
Citera
2004-02-25, 22:25
Medlem
Hemlige Mrtens avatar
Jag hatar honom.. s jvla "yea lets fuck some" ver honom..
Citera
2004-02-25, 23:02
Medlem
jips avatar
Han som ven gr under namnet Jesper Samson. Bor i Malm har jag lst.
Citera
2004-02-25, 23:20
Medlem
moles avatar
Han bor hr i Malm, man springer p honom d o d
Gran Vnster e 10 ggr coolare n Samson
Citera
2004-02-26, 11:49
Medlem
T-800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mole
Han bor hr i Malm, man springer p honom d o d
Gran Vnster e 10 ggr coolare n Samson

Jass, jag tycker det lter som han har lite av en gteborgs-dialekt... Har du pratat med honom d? Hur r han kldd i civilt tillstnd?
Citera
2004-02-26, 12:24
Awaiting Email Confirmation
Jass mole, du bor i malm, ska vi ha double-feet-fisting i helgen? *GRRR*

Annars s r S. Biceps myyycket hligare n nn jlla Dirty Sanches i Bangbus: "Noooo this is not going to go out on the internet, you can trust us!"

Och sn srad rst s att man undrar hur han kan verleva i det vardagliga livet.

Men va fan, porrskdisar r robotar, lser repliker innantill och knullar p kommandon.. :P
Citera
2004-02-26, 12:59
Medlem
banansoppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-800
Jass, jag tycker det lter som han har lite av en gteborgs-dialekt... Har du pratat med honom d? Hur r han kldd i civilt tillstnd?

Kldd civilt s har Biceps samson hngselbyxor i jeanstyg, med ett par jtte stora stvlar till. Man ser han oftast springa runt med sin nyslipade hgaffel.
Citera
2004-02-26, 14:20
Medlem
moles avatar
Han ser ut som vilken svensson som helst med undantaget hudfrgen
Ibland sllskapar han med en annan porrskdis
Kan f informera att jag sprang p honom p mobilias parkering. Han hade en cykel med en barnstol p. Kanske e han farsa?
Jag e inte sker men han kanske bor i lgenheten p nobelgatan som figurerat i mngen porrfilmsinspelning
Citera
2004-02-26, 20:52
Medlem
T-800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansoppa
Kldd civilt s har Biceps samson hngselbyxor i jeanstyg, med ett par jtte stora stvlar till. Man ser han oftast springa runt med sin nyslipade hgaffel.

Hahahahahaha!
Citera
2004-02-26, 20:54
Medlem
T-800s avatar
Citat:
Han ser ut som vilken svensson som helst med undantaget hudfrgen
Ibland sllskapar han med en annan porrskdis
Kan f informera att jag sprang p honom p mobilias parkering. Han hade en cykel med en barnstol p. Kanske e han farsa?
Jag e inte sker men han kanske bor i lgenheten p nobelgatan som figurerat i mngen porrfilmsinspelning

Okej! Kan du f fram mer uppgifter om honom? Till exempel hans riktiga namn? Vad hade han fr cykel till exempel?
Tack fr upplysningarna
Citera
2004-02-27, 15:08
Medlem
moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-800
Okej! Kan du f fram mer uppgifter om honom? Till exempel hans riktiga namn? Vad hade han fr cykel till exempel?
Tack fr upplysningarna

Tror att cykeln var en Monark modell ldre, grn tror jag den var
Ska jag f tag p hans riktiga namn s krver det att jag interagerar med honom o det kan endast ske genom vra slumpvisa mten
Kan ej ge dig en ETA p den men postar givetvis om det ger resultat
Citera
2004-02-28, 14:54
Medlem
T-800s avatar
Citat:
Tror att cykeln var en Monark modell ldre, grn tror jag den var
Ska jag f tag p hans riktiga namn s krver det att jag interagerar med honom o det kan endast ske genom vra slumpvisa mten
Kan ej ge dig en ETA p den men postar givetvis om det ger resultat

Aha, tackar! Intressant... Du kan ju alltid frga honom om han har lust att g med i Flashbacks forum om du stter p honom
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in