2010-02-07, 11:29
Medlem
Akilas avatar
...och här med kollegan Izza Waljus från "Mammas Pojkar":

http://1.bp.blogspot.com/_wCxYYA5TJr...h/IMG_4281.JPG
Citera
2010-02-07, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akila
...och här med kollegan Izza Waljus från "Mammas Pojkar":

http://1.bp.blogspot.com/_wCxYYA5TJr...h/IMG_4281.JPG

Yes, det är på Privés personalfest...och man är inte med där om man inte är PERSONAL!
Hon är en trasig och sjuk kvinna, som strippar, knarkar och hänger ut killar som inte vill ha med henne att göra!
Citera
2010-02-07, 11:55
Medlem
MoLoKs avatar
Vafan. Jag är helt förvirrad. På varannan bild har hon slöja och prisar Allah och på varannan porrar hon sig i läder och lack!
Citera
2010-02-07, 12:02
Medlem
Cradleoffilths avatar
En riktigt man skriver inte den här typen av meddelanden till en kvinna.
Citera
2010-02-07, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Vafan. Jag är helt förvirrad. På varannan bild har hon slöja och prisar Allah och på varannan porrar hon sig i läder och lack!

Tjejen fick väl nog och lämnade islam efter att ha kläckt fram 4 ungar långt innan 27 års åldern .Som jag tidigare påpekade är det svart eller vitt synsätt i vissa kvinnofolks skallar.
Citera
2010-02-07, 12:52
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelvin
Det finns en Nicole Sandberg i Boxholm (utanför Linköping) i passande ålder, det skulle kunna vara hon och hon skulle kunna vara kusin eller halvsyster kanske, för nu när du säger det så ser hon litet för mörk ut för att vara helsvensk, mest ögonen då (fast omöjligt är det inte att hon är helsvensk, det finns en del etniska svenskar som är väldigt mörka).

Visst finns det mörka svenskar men inte ser de ut sådär. Tjejen till vänster har typiskt "blatte-hårfäste".

Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK

Ja, måste slagit över totalt för den tjejen. Från from muslim till strippa? Ordvalen: "Jag skiter i vems kuk du måste suga! Skaffa pengarna" kanske inte var så korkat då. Hon ser ju ut som en nerknarkad hora på bilderna.

Så visst, Nima har ju i alla fall rätt i att detta är en mycket trasig tjej.

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Den sverigedemokratiska vandringspokalen "Fröken Sverige" är snabbt framme med nådemedlen. Jag tror inte Nima får problem att skaffa nya WT-brudar, direkt.

Jo, Samuel Älgemalm är väl lite för gammal för SD-brudarna.
Citera
2010-02-07, 14:27
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Ni blattar är roliga. Rätt och fel beror enbart på klantillhörighet. Nima = "min blatte" = "har alltid rätt".

Du är rolig, för vad jag vet såvar du knappast på plats heller?
Av dom uppgifter som finns så förklara vad som är så jäkla illa?
Killen har dåligt ordförråd, so what?
Han är en skitstövel, so what? Hon verkar också vara just det.
Skit får skit i slutändan?
Citera
2010-02-07, 16:54
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Visst finns det mörka svenskar men inte ser de ut sådär. Tjejen till vänster har typiskt "blatte-hårfäste".
"Typiskt blatte-hårfäste"? Skall du hålla på och rasbiologa i en skvallertråd? Det finns en annan forumsdel för rasbiologi! Min blonda, "våg-håriga" syster (hon har inte krulligt hår, bara väldigt vågigt) har ett likadant sådant hårfäste! Och jag hade en flickvän för mer än tio år sedan som var mörk som tjejen på bilden och hade ett hårfäste som var lägre och mer "inväxande" från sidorna och hon var 100% svensk (hennes syster var vitblond med isblå ögon och högt hårfäste). Så det finns visst svenskar som ser sådana ut.
Fast jag misstänker att tjejen på bilden har en far från mellanöstern (det ser faktiskt så ut på de mörka ögonen), det skulle kunna förklara varför Louise Samira blev intresserad av Islam om hennes mor hade skaffat sig en arabisk pojkvän och fått en till dotter med honom. Eller så kan det vara en faster eller moster som gjort det och Nicole är en kusin. I vilket fall kan en arab i släkten ha varit inkörsporten till Islam och pojkvänner från Mellanöstern för henne.
Senast redigerad av Spelvin 2010-02-07 kl. 16:57.
Citera
2010-02-07, 17:36
Medlem
Akilas avatar
Citat:
"
Fast jag misstänker att tjejen på bilden har en far från mellanöstern (det ser faktiskt så ut på de mörka ögonen), det skulle kunna förklara varför Louise Samira blev intresserad av Islam om hennes mor hade skaffat sig en arabisk pojkvän och fått en till dotter med honom. Eller så kan det vara en faster eller moster som gjort det och Nicole är en kusin. I vilket fall kan en arab i släkten ha varit inkörsporten till Islam och pojkvänner från Mellanöstern för henne.

Tjejen som Realtids artikel handlar om är en finlandssvensk konvertit som har fyra(4)barn.
Vet inte om hon nu har tillgång till umgänge med något av dom.

Den andra tjejen(Nicole) ser ut som om hon skulle kunna vara ev. syrianska eller libanesiska.
Citera
2010-02-07, 17:42
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akila
Tjejen som Realtids artikel handlar om är en finlandssvensk konvertit som har fyra(4)barn.
Vet inte om hon nu har tillgång till umgänge med något av dom.

Den andra tjejen(Nicole) ser ut som om hon skulle kunna vara ev. syrianska eller libanesiska.
Var framgår det att hon är finlandssvensk (som om det skulle spela någon roll?) och har fyra barn? Tidigare stod det ju att tunisiern inte lät deras TRE barn återvända till Sverige efter ett semesterbesök, men att hon åker och hälsar på dem varje sommar.

Vad du gissar att någon har för etniskt ursprung är TOTALT ointressant! En arabisk tjej heter inte Nicole!!! Kom med fakta eller skriv inget!
Senast redigerad av Spelvin 2010-02-07 kl. 17:47.
Citera
2010-02-07, 20:21
Medlem
Citat:
TOTALT En arabisk tjej heter inte Nicole!!! Kom med fakta eller skriv inget!

För det är verkligen så att alla uppger deras riktiga namn för Finest fotografen!!
Hon kanske oxå är strippa och Nicole är hennes "artistnamn"!
Citera
2010-02-08, 00:09
Medlem
Bronkzs avatar
Fasen, vilken skön vändning på historien!!!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in