Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Visst finns det mörka svenskar men inte ser de ut sådär. Tjejen till vänster har typiskt "blatte-hårfäste".
"Typiskt blatte-hårfäste"? Skall du hålla på och rasbiologa i en skvallertråd? Det finns en annan forumsdel för rasbiologi! Min blonda, "våg-håriga" syster (hon har inte krulligt hår, bara väldigt vågigt) har ett likadant sådant hårfäste! Och jag hade en flickvän för mer än tio år sedan som var mörk som tjejen på bilden och hade ett hårfäste som var lägre och mer "inväxande" från sidorna och hon var 100% svensk (hennes syster var vitblond med isblå ögon och högt hårfäste). Så det finns visst svenskar som ser sådana ut.
Fast jag misstänker att tjejen på bilden har en far från mellanöstern (det ser faktiskt så ut på de
mörka ögonen), det skulle kunna förklara varför Louise Samira blev intresserad av Islam om hennes mor hade skaffat sig en arabisk pojkvän och fått en till dotter med honom. Eller så kan det vara en faster eller moster som gjort det och Nicole är en kusin. I vilket fall kan en arab i släkten ha varit inkörsporten till Islam och pojkvänner från Mellanöstern för henne.