2010-02-06, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badodds
Är du Nimas nuvarande flickvän, eller? Känns som om du har personliga skäl till att posta dina inlägg?!
YNWA

Hahaha...nejdå, hans flickvän är jag inte, men en god vän med insikt!
Citera
2010-02-06, 23:47
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Jo, fan du har nog rätt. Men måste varit Finest som slarvat med namnsättningen.
Men då är ju detta alltså en etnisk svensk tjej och inte någon blatte-tjej? I alla fall enligt Expressens artikel.
Fick intrycket tidigare att det skulle röra sig om en MENA-tjej.
Hur då? Två tjejer med samma efternamn, förmodligen systrar, på samma bild, skall de då behöva skriva ut efternamnet två gånger för att folk skall fatta att båda har samma efternamn?
Citera
2010-02-07, 00:01
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelvin
Hur då? Två tjejer med samma efternamn, förmodligen systrar, på samma bild, skall de då behöva skriva ut efternamnet två gånger för att folk skall fatta att båda har samma efternamn?

Har de samma efternamn brukar man skriva "och" istället för att skilja åt med kommatecken. Sedan är de knappast systrar. Tjejen till vänster är blatte, det ser väl vem som helst, och heter antagligen inte Sandberg i efternamn.

Louise Samira är svensk.
Citera
2010-02-07, 00:25
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lao Tzu
Tillfällig lapsus eller medfödd personlighet?

Vad vet vi om den kände (för mig helt okände) författaren som reagerar mot ANDRAS våld och hot?

Lite överreaktion för 2000 spänn eller är det vanligt idag?
Jobbar du på aftonbladet?
Kändisförfatten*?
Citera
2010-02-07, 00:39
Medlem
Spelvins avatar
Citat:
Har de samma efternamn brukar man skriva "och" istället för att skilja åt med kommatecken. Sedan är de knappast systrar. Tjejen till vänster är blatte, det ser väl vem som helst, och heter antagligen inte Sandberg i efternamn.

Louise Samira är svensk.
Det finns en Nicole Sandberg i Boxholm (utanför Linköping) i passande ålder, det skulle kunna vara hon och hon skulle kunna vara kusin eller halvsyster kanske, för nu när du säger det så ser hon litet för mörk ut för att vara helsvensk, mest ögonen då (fast omöjligt är det inte att hon är helsvensk, det finns en del etniska svenskar som är väldigt mörka).
Men nej, jag håller inte med dig, skriver du ett komma mellan två förnamn så signalerar det samma efternamn.

Hittade en annan sak, Dervish är inte Nimas riktiga namn, han hette Daryamadj förut. Lustigt att en ateist tar ett namn som betyder "muslimsk präst" på persiska! Och jag kan inte hitta något av efternamnen på Ratsit, han måste ha skyddade personuppgifter. Dessutom är Dervish hundra gånger vanligare som efternamn än Daryamadj! Hmm!!!
Citera
2010-02-07, 01:44
Medlem
Miko Hastas avatar
Jag blev j*vligt besviken när jag läste detta. Han har skrivit några krönikor som jag nästan har garvat ihjäl mig åt. När han har deltagit i debatter har han haft väldigt sunda åsikter men nu verkar han vara en "varg i fårakläder". Är man en sjyst kille vräker man inte ur sig sådan skit oavsett. 2000 spänn! Va fan liknar det. Nu ser han rätt så sliskig ut dessutom. Vad har hänt.....
Citera
2010-02-07, 01:48
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Det finns en Nicole Sandberg i Boxholm (utanför Linköping) i passande ålder, det skulle kunna vara hon och hon skulle kunna vara kusin eller halvsyster kanske, för nu när du säger det så ser hon litet för mörk ut för att vara helsvensk, mest ögonen då (fast omöjligt är det inte att hon är helsvensk, det finns en del etniska svenskar som är väldigt mörka).
Men nej, jag håller inte med dig, skriver du ett komma mellan två förnamn så signalerar det samma efternamn.

Hittade en annan sak, Dervish är inte Nimas riktiga namn, han hette Daryamadj förut. Lustigt att en ateist tar ett namn som betyder "muslimsk präst" på persiska! Och jag kan inte hitta något av efternamnen på Ratsit, han måste ha skyddade personuppgifter. Dessutom är Dervish hundra gånger vanligare som efternamn än Daryamadj! Hmm!!!

Intressant.
Citera
2010-02-07, 02:00
Medlem
Citat:

Hna har ju blivit hotad av islamister så det är inte underligt om han har skyddade personuppgifter.
Citera
2010-02-07, 02:29
Medlem
MadamMims avatar
Sorry, men det är ett skämt att gå på skitsnacket.

För det första så är det ganska uppenbart att det är en motståndare till hans åsikter som "kommit ut" med historien. Varför annars?
För det andra hade jag kunnat skriva saker som han skrivit, fast x 100, om någon som jag inte gillade längre var skyldig mig pengar vid fel period i livet.

Allt känns producerat på något sätt. Ärligt talat, vad har han gjort för megafel (enligt moralpolisen på FB) som gör att han skall baktalas på detta sätt?
Citera
2010-02-07, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Sorry, men det är ett skämt att gå på skitsnacket.

För det första så är det ganska uppenbart att det är en motståndare till hans åsikter som "kommit ut" med historien. Varför annars?
För det andra hade jag kunnat skriva saker som han skrivit, fast x 100, om någon som jag inte gillade längre var skyldig mig pengar vid fel period i livet.

Allt känns producerat på något sätt. Ärligt talat, vad har han gjort för megafel (enligt moralpolisen på FB) som gör att han skall baktalas på detta sätt?
Ni blattar är roliga. Rätt och fel beror enbart på klantillhörighet. Nima = "min blatte" = "har alltid rätt".
Citera
2010-02-07, 02:40
Medlem
Citat:
Nu har han uppdaterat sin blogg:
http://nordicdervish.wordpress.com/2...l-trasig-tjej/

Nima har tydligen polisanmält artikeln.
Den sverigedemokratiska vandringspokalen "Fröken Sverige" är snabbt framme med nådemedlen. Jag tror inte Nima får problem att skaffa nya WT-brudar, direkt.
Citera
2010-02-07, 04:06
Medlem
Akilas avatar
http://www.aftonbladet.se/sofismode/article361684.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in