Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-04, 19:23
  #1
Avstängd
Tonaldins avatar
Som vi alla vet är Sverige ett land där feminismen tagit över totalt och dess tankar är utbreda i Sverige. Här i Sverige så har kvinnorna glömt deras sanna roll i samhället vilket är att vara hemma och ta hand om familjen. Kvinnor här tror på allvar att de ligger på samma höga nivå som vi män gör när sanningen är att kvinnor inte är kapabla till att ha höga positioner inom foskning, politik och företagande. En annan sak är att i Sverige aborterar kvinnor bort fler barn än de föder, befolkningen minskar hela tiden mer och mer på grund av detta. Svenska kvinnor är omoraliska, jag märkte detta när jag kom till Sverige att här så struntar kvinnorna i moral och etik utan de ligger med alla män som de kan. Det finns ingen kvinna i Sverige som sparar sig till de gifter sig, ingen anser att man ska förlora oskulden med någon man älskar utan i Sverige så anser kvinnorna att det är fint att förlora oskuld inne i en toallet på en fest när de är 13 år. Jag förstår inte hur föräldrarna resonerar när de inte ställer några krav på sina döttrar? Vill de inte skydda deras heder och moral? De verkar inte bry sig alls.

Jag föreslår ett moraliskt uppvaknande på alla plan i det svenska samhället när det gäller den bortskämda svenska kvinnan, de måste lära sig att veta sin plats och att visa mer respekt till männen som styr.
2010-02-04, 19:31
  #2
Medlem
Aasinairs avatar
Ta din tidsmaskin och åk tillbaka till vikingatiden
2010-02-04, 19:33
  #3
Avstängd
Tonaldins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aasinair
Ta din tidsmaskin och åk tillbaka till vikingatiden
I mitt land har vi inte detta system? Kvinnor kan inte leda män, det är helt omöjligt. SPeciellt inte lösaktiga svenska kvinnor utan moral.
2010-02-04, 19:38
  #4
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Inget diskussionsämne presenterat. Tråd låst. /Mod.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback