• 28 719 online
  • 1 175 443 medlemmar
  • 60 640 715 inlägg
  • 1
  • 2
2010-02-03, 23:00
Medlem
Anarkandis avatar
Hej!
Jag heter Erik och är språkrör i Grön Ungdom Norrbotten.

Vi i Grön Ungdom planerar då alltså en såkallad raid mot flashback, som ni redan fått reda på. Detta är en inofficiell grej, och inget som riksorganisationen ställt sig bakom(eller tagit avstånd från, för den delen.) Men vi kommer registrera oss, debattera och visa att vi finns och vad vi tycker.

Vi ämnar följa reglerna helt och hållet, och vi kommer inte på något sätt spamma eller flooda forumet. Vi kommer dvs enbart debattera politiskt - och utmana alla våra politiska motståndare men också andra intresserade att ifrågasätta oss och miljöpartiets politik.

Vi vill inget illa, och vågar ni ta emot oss så kommer vi bemöta er så sansat som möjligt och ta chansen att argumentera och debattera för det vi tycker - och kanske få er att ändra åsikt i frågor som vi driver.

Tiden var från början på Torsdag, men pågrund av er tredagarsregel har eventet flyttats till söndag klockan 21.00. Från början var tanken att detta skulle vara hemligt, men eftersom inget verkar undgå er är det väl bara att tillkännage sig.

Hoppas detta kommer bli kul, och att ni inte blir rädda för oss bara för att många av oss är erfarna politiker.
2010-02-03, 23:02
Medlem
Neroxxs avatar
Ser fram emot en härlig debatt.

Edit: "Erfarna" politiker? Är ni inte ungdomar?
2010-02-03, 23:02
Avstängd
Hadars avatar
"Erfarna politiker"
2010-02-03, 23:03
Medlem
Det här kan bli intressant.
2010-02-03, 23:04
Medlem
zoccers avatar
Alltid bra med nya debattörer. Ni är välkomna.
Men jag undrar vad "erfarna" politiker gör i ungdomsförbundet. Borde de inte vid det här laget vuxit upp och spela i seniorligan och inte i knatteserien?
PS. Shit två stycken som var snabbare !
Medlem
Liebes avatar
Tänker följda detta från ringside med intresse.
Medlem
Bohlingers avatar
Välkomna! Jag för min del tror att ni kommer att få stordäng i så gott som samtliga debatter, proffspolitiker eller inte. De är få, men på flashback finns väldigt skarpa hjärnor.
2010-02-03, 23:05
Medlem
SilentVictorys avatar
Ni är så välkomna.
Det råder yttrandefrihet här på flashback, vilket ni antagligen inte är så vana vid.

Så det är fritt fram att diskutera vad som helst, så länge reglerna följs.
Men varför måste det startas en "raid" för att ni ska våga ta debatten med folket här?
Medlem
Liebes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoccer
Alltid bra med nya debattörer. Ni är välkomna.
Men jag undrar vad "erfarna" politiker gör i ungdomsförbundet. Borde de inte vid det här laget vuxit upp och spela i seniorligan och inte i knatteserien?

http://toppning.se/
Medlem
dannywtfs avatar
Hade ni tänkt starta en tråd "Grön ungdom debatterar" eller hur var det tänkt? Lät lite intressant.
2010-02-03, 23:06
Medlem
svulles avatar
Och eran syn på Flashback är helt enkelt att vi är..

Citat:
Flashback är infesterade av sverigedemokrater, nazister, och alla möjliga former av politiska extremister, därför bör vi lägga en tonvikt på integration, jämnställdhet och klimathotet.

Välkommen.
2010-02-03, 23:07
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkandi
Hej!
Jag heter Erik och är språkrör i Grön Ungdom Norrbotten.

Vi i Grön Ungdom planerar då alltså en såkallad raid mot flashback, som ni redan fått reda på. Detta är en inofficiell grej, och inget som riksorganisationen ställt sig bakom(eller tagit avstånd från, för den delen.) Men vi kommer registrera oss, debattera och visa att vi finns och vad vi tycker.

Vi ämnar följa reglerna helt och hållet, och vi kommer inte på något sätt spamma eller flooda forumet. Vi kommer dvs enbart debattera politiskt - och utmana alla våra politiska motståndare men också andra intresserade att ifrågasätta oss och miljöpartiets politik.

Vi vill inget illa, och vågar ni ta emot oss så kommer vi bemöta er så sansat som möjligt och ta chansen att argumentera och debattera för det vi tycker - och kanske få er att ändra åsikt i frågor som vi driver.

Tiden var från början på Torsdag, men pågrund av er tredagarsregel har eventet flyttats till söndag klockan 21.00. Från början var tanken att detta skulle vara hemligt, men eftersom inget verkar undgå er är det väl bara att tillkännage sig.

Hoppas detta kommer bli kul, och att ni inte blir rädda för oss bara för att många av oss är erfarna politiker.

Vart har du fått begreppet raid ifrån? Flashback är ett debattforum, och vill ni debattera så är ni välkomna.
  • 1
  • 2