Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-02-03, 23:08
Medlem
Ezzelinos avatar
Tjena Erik! Det blir nog bra ska du se, "erfarna" queerfeministiska negerkramarfjortisar och världsförbättrarwannabes har givetvis massor att lära de desillusionerade politikerpatraskhatarna på FB:

http://www.mp.se/templates/Mct_78.aspx?avdnr=11053&number=109609&category=110 53
2010-02-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svulle
Och eran syn på Flashback är helt enkelt att vi är..

Välkommen.

Vilka jävla tomtar. Men visst. De kanske skulle utrustas med blöjor innan de stormar in här, som någon nämnde är de inte vana vid sann yttrandefrihet. Kan bli messy.
2010-02-03, 23:09
Medlem
526s avatar
526 har "raidat" FB i fem år. Kavalleriet kommer lite sent.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anarkandi
Hej!
Jag heter Erik och är språkrör i Grön Ungdom Norrbotten.

Vi i Grön Ungdom planerar då alltså en såkallad raid mot flashback, som ni redan fått reda på. Detta är en inofficiell grej, och inget som riksorganisationen ställt sig bakom(eller tagit avstånd från, för den delen.) Men vi kommer registrera oss, debattera och visa att vi finns och vad vi tycker.

Vi ämnar följa reglerna helt och hållet, och vi kommer inte på något sätt spamma eller flooda forumet. Vi kommer dvs enbart debattera politiskt - och utmana alla våra politiska motståndare men också andra intresserade att ifrågasätta oss och miljöpartiets politik.

Vi vill inget illa, och vågar ni ta emot oss så kommer vi bemöta er så sansat som möjligt och ta chansen att argumentera och debattera för det vi tycker - och kanske få er att ändra åsikt i frågor som vi driver.

Tiden var från början på Torsdag, men pågrund av er tredagarsregel har eventet flyttats till söndag klockan 21.00. Från början var tanken att detta skulle vara hemligt, men eftersom inget verkar undgå er är det väl bara att tillkännage sig.

Hoppas detta kommer bli kul, och att ni inte blir rädda för oss bara för att många av oss är erfarna politiker.

Nej, vi vågar knappast ta emot er, men vi måste ju, och vi är redan mycket rädda
Medlem
Chamoniards avatar
Här är några roliga reaktioner från antagna FBfolk på grön ungsoms sida:

Amanda Hansson wrote
at 22:37
Lycka till imorgon alla queerfeminister och landsförrädare i grön ungdom!

Michael Krüger wrote
at 22:45
Miljömupparna goes raid..

Greger Gunnarsson wrote
at 22:11
Måste passa på och fråga om ni tar den i tvåan?

Per Nilsson wrote
Svin.

Jonas Andersson wrote
at 22:03
Min farfar brukade bygga murar av neger kroppar nere i Afrika. Att folk vill ha bort dom från Sverige är bara avskyvärt. Negrerna kommer bli ett väldigt bra virke nu under lågkonjunkturen. Förstår inte att folk på Flashback kan vara så omänskliga mot framtidens råvara.

Simon Sköld wrote
at 21:41
Jag gör vad jag kan för miljön. Kramar minst ett träd varje dag. Nu på vintern när de har de kallt brukar jag tända brasor åt dem också.

Daniel Nilsson wrote
at 20:56
Jävla drägg.
2010-02-03, 23:11
Medlem
bds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohlinger
Välkomna! Jag för min del tror att ni kommer att få stordäng i så gott som samtliga debatter, proffspolitiker eller inte. De är få, men på flashback finns väldigt skarpa hjärnor.
Nu var det väl mest i I&I som de skulle debattera, och inte i Fysik, matematik och teknologi, eller något annat liknande fora.

Jag tycker att det ska bli roligt, bara dom håller sig från att ryggdunka varandra som de i det andra laget gör, så kommer det här gå väldigt bra för dom.
2010-02-03, 23:13
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Hej!

Vi ämnar följa reglerna helt och hållet, och vi kommer inte på något sätt spamma eller flooda forumet. Vi kommer dvs enbart debattera politiskt - och utmana alla våra politiska motståndare men också andra intresserade att ifrågasätta oss och miljöpartiets politik.

Vi vill inget illa, och vågar ni ta emot oss så kommer vi bemöta er så sansat som möjligt och ta chansen att argumentera och debattera för det vi tycker - och kanske få er att ändra åsikt i frågor som vi driver.

Hoppas detta kommer bli kul, och att ni inte blir rädda för oss bara för att många av oss är erfarna politiker.
Där tappa ni en röst, eller kanske inte egentligen. Men jag har alltid gillat MP, sen kommer du som någon inofficiell representant, reggar dig på Sveriges största forum och tror att det bara finns meningsmotståndare här?
Nån koll kan du väll se till att skaffa innan du ska representera en
organisation.

Tror för övrigt att detta är trolleri för ingen "politiker" kan väll vara så urbota korkad att man inleder med att förklara att det är vi mot er? Eller? Ditt/ert primära mål bör väll rimligtvis vara att värva väljare?
2010-02-03, 23:13
Medlem
bds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chamoniard
Här är några roliga reaktioner från antagna FBfolk på grön ungsoms sida:

Amanda Hansson wrote
at 22:37
Lycka till imorgon alla queerfeminister och landsförrädare i grön ungdom!

Michael Krüger wrote
at 22:45
Miljömupparna goes raid..

Greger Gunnarsson wrote
Måste passa på och fråga om ni tar den i tvåan?

Per Nilsson wrote
Svin.

Jonas Andersson wrote
at 22:03
Min farfar brukade bygga murar av neger kroppar nere i Afrika. Att folk vill ha bort dom från Sverige är bara avskyvärt. Negrerna kommer bli ett väldigt bra virke nu under lågkonjunkturen. Förstår inte att folk på Flashback kan vara så omänskliga mot framtidens råvara.

Simon Sköld wrote
at 21:41
Jag gör vad jag kan för miljön. Kramar minst ett träd varje dag. Nu på vintern när de har de kallt brukar jag tända brasor åt dem också.

Daniel Nilsson wrote
at 20:56
Jävla drägg.

Ja det må jag säga, nu skiter nog dom här miljöpartisterna sig i arslet av rädsla.
2010-02-03, 23:16
Medlem
Anarkandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulex
Där tappa ni en röst, eller kanske inte egentligen. Men jag har alltid gillat MP, sen kommer du som någon inofficiell representant, reggar dig på Sveriges största forum och tror att det bara finns meningsmotståndare här?
Nån koll kan du väll se till att skaffa innan du ska representera en
organisation.

Tror för övrigt att detta är trolleri för ingen "politiker" kan väll vara så urbota korkad att man inleder med att förklara att det är vi mot er? Eller? Ditt/ert primära mål bör väll rimligtvis vara att värva väljare?
Övertolka inte. Jag är själv reggad på flashback, och flera vänner är det och de är hur vettiga som helst politiskt. Men vi valde flashback eftersom vi vet att det finns en hög andel nazister, sverigedemokrater och andra mer extrema grupper på flashback. Vi utmanar alla som känner sig som motståndare till vår politik, och välkomnar alla som gillar oss att vara med och debattera med oss.
2010-02-03, 23:16
Medlem
Grattis, ni ska registrera er på Sveriges största forum och... debattera.
Tråden är väl dock malplacerad? Den borde ligga i Politik - Inrikes?
2010-02-03, 23:17
Medlem
Citat:
Tips på forumtrådar man kan skapa:

Integration: "Självklart ska vi ha en hög flyktinginvandring."
"Stoppa islamofobin."

Men sluta!!! Räcker det inte med hur vi dagligen bombarderas med den här skiten i tv, radio och tidningar?

Läs igenom Fria nyheter och Politiskt inkorrekt istället och fråga er själva vart det gick så jävla fel och varför ingen gör något åt det istället.
Senast redigerad av bob75 2010-02-03 kl. 23:24.
2010-02-03, 23:19
Medlem
ulexs avatar
Citat:
Övertolka inte. Jag är själv reggad på flashback, och flera vänner är det och de är hur vettiga som helst politiskt. Men vi valde flashback eftersom vi vet att det finns en hög andel nazister, sverigedemokrater och andra mer extrema grupper på flashback. Vi utmanar alla som känner sig som motståndare till vår politik, och välkomnar alla som gillar oss att vara med och debattera med oss.
Men nu gör du det igen, "med oss eller mot oss" erfarna politiker, check.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in