2010-02-04, 10:36
Medlem
Apocryphas avatar
Nu har jag det
Titta på rubriken igen! Rummet luktar sperma och han letar efter skit att städa bort. Antar att det låg några rukor på golvet och på hyllorna. När han slängde dem så började spermalukten tränga sig på. Givetvis ska han städa bort sperman så slutar det lukta.
Citera
2010-02-04, 10:52
Medlem
mecklarens avatar
http://www.clasohlson.se/Siteseeker/...aspx?q=yocoair

Här har du din bästa vän.
Häng upp lite pads och spraya lite
Citera
2010-02-04, 10:55
Medlem
Gör som alla har sagt med vädring, städning och för att riktigt veta runka i din farsas säng varje dag å se om det börjar lukta där
Citera
2010-02-04, 11:01
Medlem
DRPOEs avatar
Har du datorn på ditt rum?
Om du har det köp en extra fläkt(usb) Bygg in den i en fyrkantig låda där den precis passar.
I början av lådan sätter du ett kolfilter(liknande det som finns i kylskåp för att hålla lukt borta), sedan sätter du fläkten sedan i resten av utrymmet i lådan, nedvinds från fläkten lägger du en eller ett par dammsugarkulor.
Dvs, en låda där luft passerar igenom med ordningsföljd kolfilter->fläkt->dammsugarkulor.

Detta fungerar jättebra.
Citera
2010-02-04, 11:21
Medlem
Grovstädning från tak till golv. tvätta gardiner o all textil. så jävla svårt kan det väl inte vara? försvinner inte doften då har du antagligen mögel i väggarna eller så finns det nog en orsak till vrf du tvingas sitta o runka så mycket!
Citera
2010-02-04, 11:22
Medlem
Håll ut till i sommar, då har ni väl ingen värme på i huset?
När det är varmt ute altså,
Sen äre bara till att ta ut allt med tyg, häng upp kläder på ett tvättställ utomhus, vädra ut garderober osv.
Då kan du även städa av hela rummet, golv, hyllor, skrivbord, torka även ut i garderober och rubbet!
Citera
2010-02-04, 13:51
Medlem
Under---18s avatar
Sanera allt utanför huset och avnänd något som luktar gått.
Citera
2010-02-04, 14:02
Medlem
Grumme grönsåpa gör jobbet!
Citera
2010-02-04, 14:34
Bannlyst
1. Vädra när gubben inte är hemma.
2. Städa, bädda om, damma och dammsug i rummet.
3. Ge fan i att Runka i rummet under proceduren, Ställ dig i duschen om du är så jävla kåt.
4. Äta mat gör man i köket.
5. Sitter du och runkar hela dagarna tycker jag att du ska leta upp ett knull.
6. Är du för ful för ett knull använd någon datingsida av nåt slag.

Hoppas det var till någon hjälp.
Citera
2010-02-04, 15:03
Medlem
ta nån såpa och skura golvet ordentligt. vädra madrssen och hela rummet. byt lakan. gör ett stort röj helt enkelt. STORSTÄDA FFS!!!
Citera
2010-02-04, 15:33
Medlem
Testa lägg ut mattan ett tag om se om det blir bättre... Det hände på mitt rum för några år sen, en lukt som smög sig på allt mer.. Jag vädrade och då försvann den, men sen kom den tillbaka efter någon dag. Alla mina kompisar trodde att de va för jag hade runkat så mycket det luktade, fast det var mattan som vår några år gammal som hade börjat stinka.. Så när jag väl kom på vad det var så åkte den ut, och vips så var problemet löst!
Citera
2010-02-04, 15:47
Medlem
Krim1s avatar
Om du aldrig vädrar är det nog en hel del som luktar.
Runkande, svett, smuts, skräp...etc etc.

Man kan ju säga att det luktar "instängt", och det är väll kanske det som det gör hos dig.
Eller så luktar din sperma bara sjukt mycket värre än alla andras.

Lång vädring + storstädning som gäller.
Sen använder du den där gladen efteråt.
Glöm inte att torka väggar, skura golv, torka prylar o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in