Citat:
Ursprungligen postat av Redaktionen1974
Jag vill börja med att be om ursäkt till Peter för mina trakasserier mot Dig! Jag kan tyvärr inte rå för att jag finner ett sadistiskt nöje i att trakassera människor med psykiska problem och funktionshinder som söker hjälp på t.ex Comuniceras sajt Terapisnack där jag kallade mig "Zand-Ra" och "Lindgren".
Jag håller även med Peter om att Flashback är ett jävla skitforum! Varenda gång jag har skrivit något på den här jävla sajten har det slutat med att jag har blivit avstängd eller att tråden har låsts! Så mycket för allt ert snack om att värna om yttrandefriheten!!
Om du lär dig läsa kanske du kan gå igenom reglerna innan du förpestar forumet med skräp.
Citat:
Ursprungligen postat av Redaktionen1974
Nu tänker jag hjälpa Peter med att rapportera inlägg här på Flashback till Polisen och våra politiker och göra vad jag kan för att medverka till att sajter som Flashback FÖRBJUDS i hela EU!!
Allra helst skulle jag vilja se att någon skar halsen av det kriminella jävla missfostret som grundade Flashback, d.v.s JAN AXELSSON!!
DÖD ÅT FLASHBACK, DESS ÄGARE, MODERATORER OCH MEDLEMMAR!!!!!
Du kan ju börja med den här tråden:
https://www.flashback.org/p21266181#p21266181
5 § Om någon lyfter vapen mot annan eller eljest hotar med brottslig gärning på sätt som är ägnat att hos den hotade framkalla allvarlig fruktan för egen eller annans säkerhet till person eller egendom, döms för olaga hot till böter eller fängelse i högst ett år.
Är brottet grovt, döms till fängelse, lägst sex månader och högst fyra år. Lag (1993:207).